miten pilven kuuluisi vaikuttaa?
Kerran oon testannu ja silmät muuttuivat aivan punaisiksi. Lisäksi sain vain vitullisen janon. Mitään muita vaikutuksia ei tullut. Oliko kama paskaa vai onko vaikutus täysin yksilöllistä
Kommentit (12)
Vaihtelevia ja yksilöllisiä kokemuksia olen kuullut. Voi vaan unettaakin.
Se vaikuttaa juurikin kuten sun fiilikset ovat sillä hetkellä. Korostetusti.
Olet nauttinut lievästi. Riippuu tietenkin mitä kaikkea muuta olet ottanut..
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:54"]
Jotkut tulevat iloisiksi ja kaikki tuntuu naurattavan. Itse taas lähinnä alan jumittamaan ja tulen vainoharhaiseksi.
[/quote]
Siinähän ne ääripäät. Vasta-alkaja tulee usein kikattavaksi ja pitkän linjan möyhöpää jumii ja vainoharhailee.
Kaikkihan on kiinni, mitä lajiketta milloinkin polttaa. Ottakaas selvää. Ei sitä keskikalja himoissaan juoda litraa kossuakaan.
Minä voin aktiivisena käyttäjänä sanoa.
Kuivuva suu on ensimmäinen merkki, hilpeän hauska olo, hymyilyttää. Laskuissa alkaa jumittamaan.
Rentoon koti iltaan mukava polttaa vähän.
Jos haluaa matkoille niin alkoholii + budii sekasi nii buustaa hullusti.
Riippuu lajikkeesta.
Sativa-lajikkeet - aiheuttaa kikattelua, ajatuksenvirtaa, koko ajan on aivan helvetin hauskaa, kunnes vaikutus alkaa hiipumaan.
Indinca-lajikkeet - aiheuttaa hyvin lyhyen aikaa sativan kaltaista oloa, mutta on kuitenkin puuduttvampi ja unettavampi olo, joka lopulta tiputtaa sut sohvalta tyhmän näköisenä tuijottamaan tyhjyytttä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:54"]
Jotkut tulevat iloisiksi ja kaikki tuntuu naurattavan. Itse taas lähinnä alan jumittamaan ja tulen vainoharhaiseksi.
[/quote]
Edelleenkin riippuu lajikkeesta. On indicaa ja sitten on sativaa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:56"]
Silmien punaisuus johtuu normaalisti THCstä, eli samasta kamasta, joka saa aikaan ne toivotutkin vaikutukset.
[/quote]
No mä ihmettelin kerran, kun vain toinen silmä muuttui punaiseksi. Sitten muistin, että toinen onkin tekosilmä.
Laillisena ei varmaan vainottaisi.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 04:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:56"]
Silmien punaisuus johtuu normaalisti THCstä, eli samasta kamasta, joka saa aikaan ne toivotutkin vaikutukset.
[/quote]
No mä ihmettelin kerran, kun vain toinen silmä muuttui punaiseksi. Sitten muistin, että toinen onkin tekosilmä.
[/quote]
Pitää teettää pilvisilmä joka on hieman punoittava. Laittaa pilvisilmän päähän kun alkaa käyttämään, niin säilyy yhdenmukaisuus.
Silmien punaisuus johtuu normaalisti THCstä, eli samasta kamasta, joka saa aikaan ne toivotutkin vaikutukset. Luultavasti möyhy oli siis ihan ok. Ehkä jostain syystä et ole erityisen altis vaikutuksille, jotka kyllä muutenkin ovat kesymmät ja enemmän vaihtelevat kuin esim. alkoholilla.
Minullakin vain silmät kuivuvat ja tulee lähinnä ärsyttäviä vaikka lieviä aistiharhoja (tunto, näkö ja kuulo).