Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko sulle morkkis omista puheistasi? Olin eilen ihanalla miehellä

Vierailija
28.03.2015 |

iltaa viettämässä. Juotiin viiniä ja hiprakassa puhuin ihan tyhmiä. Kerroin itsestäni epäedullisia asioita, puhuin osittain rehvastelevaan sävyyn jne. Oikeasti olen kuitenkin hyvin maanläheinen ja vaatimaton ihminen. Itsetuntonikaan ei ole mikään hyvä, koska pidän muita parempina ja kauniimpina. Miks hitossa mun pitää joskus ja varsinkin ihanan ihmisen kanssa olla idiootti? Olen koko päivän miettinyt, puhuinko tosiaan kaikki ne dorkat jutut. Kyllä puhuin :'( Käykö sulle näin?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana juoda niin, että tulisi sammakoita suusta.

Vierailija
2/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

X

Vierailija
4/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat täällä. Kaikkein paras, että olen mahdollisimman paljon hiljaa ja hiukan kylmä silloin miehet kiinnostuu. Jos annan tilanteen viedä, selitän urpoja mm.yhdenyöntuttavuuksista, tietenkin vielä niin, että kuulostaa niitä olleen paljon. Tosiasiassa ei mitenkään sankoin joukoin. Kerron myös kaikki mokani...

Vierailija
5/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa ap:n tilanteessa muu auta kuin yrittää antaa itselleen anteeksi. Ja jos mies miettii humalassa puhuttuja juttuja, niin sanoo vain, että voi minua, kun aina humalassa höpöttelen, mitä sattuu. Parempi tuokin kuin olla aggressiivinen humalassa.

Vierailija
6/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:17"]

Ei kai tuossa ap:n tilanteessa muu auta kuin yrittää antaa itselleen anteeksi. Ja jos mies miettii humalassa puhuttuja juttuja, niin sanoo vain, että voi minua, kun aina humalassa höpöttelen, mitä sattuu. Parempi tuokin kuin olla aggressiivinen humalassa.

[/quote]

Tällaisen viestin lähetinkin miehelle. Hän ei kommentoinut mitenkään... Miten korjaan mokailuni? Miten pyyhin miehen mielestä tyhmät jutut ja annan paremman kuvan itsestäni? Sanokaas se. 

Ap

Vierailija
7/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:31"]Haluaisin että mies ihastuu minuun, mutta mitä se tällaiseen pösilöön itsensäkorostajaan ihastuisi. Annoin kyllä hyvää seksiä, mutta tuskin se auttaa. Ajattelee varmaan, että kyllä sitä panee, mutta ei siitä muuhun ole.
Ap
[/quote]

Yllätys että menit pimppaa antamaan

Vierailija
8/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:31"]Haluaisin että mies ihastuu minuun, mutta mitä se tällaiseen pösilöön itsensäkorostajaan ihastuisi. Annoin kyllä hyvää seksiä, mutta tuskin se auttaa. Ajattelee varmaan, että kyllä sitä panee, mutta ei siitä muuhun ole. Ap [/quote] Yllätys että menit pimppaa antamaan

[/quote]

Oli kyllä jo mennessä tiedossa...

Ap

Vierailija
9/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:31"]Haluaisin että mies ihastuu minuun, mutta mitä se tällaiseen pösilöön itsensäkorostajaan ihastuisi. Annoin kyllä hyvää seksiä, mutta tuskin se auttaa. Ajattelee varmaan, että kyllä sitä panee, mutta ei siitä muuhun ole. Ap [/quote] Yllätys että menit pimppaa antamaan

[/quote]

Oli kyllä jo mennessä tiedossa...

Ap
[/quote]

Sitä muu kiinnosta ku seksi

Vierailija
10/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:31"]

Haluaisin että mies ihastuu minuun, mutta mitä se tällaiseen pösilöön itsensäkorostajaan ihastuisi. Annoin kyllä hyvää seksiä, mutta tuskin se auttaa. Ajattelee varmaan, että kyllä sitä panee, mutta ei siitä muuhun ole. Ap

[/quote]

Annoit seksiä? Oletko seksissä aina antava osapuoli? Etkö nauti siitä itse tai saa siitä mitään?

Vierailija
11/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:19"]

Haluaisin että mies ihastuu minuun, mutta mitä se tällaiseen pösilöön itsensäkorostajaan ihastuisi. Annoin kyllä hyvää seksiä, mutta tuskin se auttaa. Ajattelee varmaan, että kyllä sitä panee, mutta ei siitä muuhun ole. Ap

[/quote]

Annoit seksiä? Oletko seksissä aina antava osapuoli? Etkö nauti siitä itse tai saa siitä mitään?

[/quote]

Voi herranjestas. Kyllä se mies sai seksiä ja kivoja fiiliksiä. Samaan aikaan minäkin sain ihan yhtä paljon. Siltä mieheltä. Ja todellakin annan, paljon ja kaikkea! Antaessaan saa, sanoo jo Raamattukin. Tässä oli nyt kyse siitä, että jos juttuni olivatkin tyhmiä, sai minun kanssani sitten ainakin muita mukavia hetkiä.  Aloituksen pointti meni nyt sinulta ohi ja käytit tilaisuuden saivarrella termistä. 

Ap

Vierailija
12/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii odottaa, kun mies ottaa seuraavaksi yhteyttä. Et puhu vanhoista mitään. Olet itse selvinpäin. Toivottavasti mies myös. Katsotte, miten loistavaa se seksi on.

Vierailija
13/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:38"]

Kantsii odottaa, kun mies ottaa seuraavaksi yhteyttä. Et puhu vanhoista mitään. Olet itse selvinpäin. Toivottavasti mies myös. Katsotte, miten loistavaa se seksi on.

[/quote]

Sain kyllä jo viestin, miten paljon oli nauttinut. Nyt ja aina. Ei se ole epäselvää.  

Ap

Vierailija
14/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh..missä ongelma? Ota opiksi ja seuraavalla kerralla relaa ja ole rauhallinen harkitseva itsesi.

Vierailija
15/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:59"]

Höh..missä ongelma? Ota opiksi ja seuraavalla kerralla relaa ja ole rauhallinen harkitseva itsesi.

[/quote]

Yritän, mutta jos kaikki vanha jää painolastiksi minulle miehen mieleen :(

Ap

Vierailija
16/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:34"]

Joo, erittäin tuttua. Mutta itse koen että olen ihan pösilö, kun pitäisi ystävystyä jonkun kanssa. Siis naisen. Se on kauheaa, ja mulla on nolla ystävää. Vedän ina liinat kiinni, kun pitäisi jatkaa. Mutta ap, nyt hoet samaa, kun mieheni sanoi minulle: kyllä se sinut hyväksyy. Koska se on hyvä lause. Anna oikeasti toisen päättää itse, älä päätä hänen puolestaan. Tsemppiä meille!

Kyllä se mies sut hyväksyy.

[/quote]

Tuli mieleen tämä :)

Vierailija
17/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:17"]

[/quote]

Tällaisen viestin lähetinkin miehelle. Hän ei kommentoinut mitenkään... Miten korjaan mokailuni? Miten pyyhin miehen mielestä tyhmät jutut ja annan paremman kuvan itsestäni? Sanokaas se. 

Ap

[/quote]

Siis eivät nuo loppulauseet olleet se viestini vaan tässä pohdiskelin vain. Viestissä luki jotain tyhmistä viinin sävyttämistä pissisjutuistani, jotka pitää heti unohtaa. 

Ap

Vierailija
18/51 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:14"]

[/quote]

En missään nimessä haluaisi todeta tätä, mutta kyllä toi yleensä just noin menee kuten epäiletkin. Se naisen vaisto kun harvoin on näissä jutuissa väärässä, valitettavasti.

[/quote]

Äh, se johtuu lähinnä siitä, millaiseksi sitä itse muuttuu, kun ei enää usko kelpaavansa. Jos ajattelee, että kyllä minut hyväksytään, niin mitenköhän käykään?

[/quote]

Sattuu enemmän.

Vierailija
19/51 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:14"]

[/quote]

En missään nimessä haluaisi todeta tätä, mutta kyllä toi yleensä just noin menee kuten epäiletkin. Se naisen vaisto kun harvoin on näissä jutuissa väärässä, valitettavasti.

[/quote]

Komppi tälle. Lisäksi ei kovin fiksua yrittää paikata tuollaista mokaa/käytöstä harrastamalla seksiä miehen kanssa jonka vasta haluaisi ihastuvan. Tuplakämmi.
[/quote]

Me ollaan tapailtu jo jonkin aikaa. En taktikoi enkä pelaa seksillä ja ihmisillä. Kun haluttiin toisiamme niin sitten harrastettiin seksiä. Tai siis harrastetaan. Toivoisin että tunteet ja suhde syvenisivät tapailusta seurusteluksi. Itse olen jo siellä.
Ap

Vierailija
20/51 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:34"]

Joo, erittäin tuttua. Mutta itse koen että olen ihan pösilö, kun pitäisi ystävystyä jonkun kanssa. Siis naisen. Se on kauheaa, ja mulla on nolla ystävää. Vedän ina liinat kiinni, kun pitäisi jatkaa. Mutta ap, nyt hoet samaa, kun mieheni sanoi minulle: kyllä se sinut hyväksyy. Koska se on hyvä lause. Anna oikeasti toisen päättää itse, älä päätä hänen puolestaan. Tsemppiä meille!

Kyllä se mies sut hyväksyy.

[/quote]

Hah, mulla sama ongelma. Alan aina höpöttää leikkipuistossa tms. jotain ihan tyhmää liian yksityiskohtaisesti tai naurahtelen hermostuneesti ihan tavallisille asioille, ja sitten potkin illalla itseäni, että pitikin antaa itsestään niin outo kuva. Lisäksi tarkastelen aina vastapuolta, ja alan ikään kuin puhua hänen kieltään, eli puhun eri ihmisille erilailla. En vaan osaa olla vieraiden ihmisten kanssa, vaikka haluaisinkin tutustua (lähinnä lapsen takia koen paineita saada ystäviä, joilla olisi samanikäisiä lapsia, mutta en vaan onnistu). Miesten kanssa sen sijaan jutustelen rennommin ilman mitään esitystä. Paitsi hipstereiden seurassa ehkä menee myös rooli päälle. Kas näin. Voisin analysoida asiaa ja tarinoida itsestäni aamuun asti, mutta eiköhän sekin osaltaan selitä pointtiani. 

Mutta ap, kyllä se mies varmasti osaa erottaa viinin värittämät jutut siitä mitä oikeasti olet! :)
[/quote]

Ei taida osata. On ennenkin jäänyt miettimään viinihöpinöitäni. Muistaa ja analysoi tarkasti eikä osaa jättää omaan arvoonsa.
Ap