Tärkein asia, jonka olet oppinut tänään?
Kommentit (28)
Opintolainahyvitys onkin oikeastaan aika kattava enkä tule olemaan opiskelijana ihan kusessa, vaikken töitä saisikaan, koska laina on oikeasti edullista. Muistin myös taas, miten tärkeää mun on haastaa itseäni älyllisesti ja lukea pääsykokeisiin.
Älä lähetä pippeli kuvia naisille, ne ei tykkää :/
Että upouusi rakkauteni on myös herkkä romantikko ja pystyy puhumaan kanssani mistä vaan vaikka ei puhu muille ikinä asioistaan.
Pidä mielessä, missä on kynttilä ja tulitikut. Oli nimittäin ei vapaaehtoinen Earth Hour illalla, kesto 4 tuntia.
Että miehet ei muutu koskaan ja kaikki mitä niiden suusta tulee on valetta.
Kävin hulluilla päivillä ja totesin hiljaa mielessäni että miksi oon täällä kun kotona on liikaa tavaraa. En ostanut mitään.
Älä tee enää paahdettua valkosuklaakermavaahtoa täytekakun täytteeksi. Ei minun makuuni...
Jos mies käskee ostaa loisteputkia, älä raahaa kaupasta koko lamppuja, osta vain polttimot.
Nuorten koivujen oksat ovat vähän punertavia.
Kaksi kertaa päivässä voi käydä kuntosalilla
Varmaankin, että mykkäkoulu voi olla loputon. Alkoi eilen illalla, jatkuu yhä. Koskaan ei näin pitkää. Mies mokasi pahemman kerran (liittyy lapseen). Itse päätin, etten aloita keskustelua, olen sen aina tehnyt, nyt en. Saunassakin käytiin ihan mykkinä, olihan kivaa. Iso huokaus:(
Uudistunut (Helsingin) Forum on ihan pylleröstä.
Munkkeja voi paistaa neljä kerrallaan jos on ripeä liikkeissään.
että kannattaa tehdä niitä asioita joita oikeesti haluaa eikä tee vain jotain koska se "vaikuttaa hienolta"
Välillä voi olla ihan hyvä viettää hetki ilman kännykkää, tv:tä ja tietsikkaa ja vaan olla ja katella ikkunasta ulos. Terv. Ekaa kertaa elämässäni osallistuin Earth Houriin.
Aika on rajallista, joten huomennakin on tekemistä..
Hohto tosiaan on yksi huonommista elokuvista ikinä. Heti kellopeliappelsiinin jälkeen. Aina ei tarvi ymmärtää..
Freeganistit dyykkaavat ruokansa.