Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄRSYTTÄVÄÄ, kun Lindexkin alkoi myydä samanlaisia vauvanvaatteita kuin Kappahl

Vierailija
28.03.2015 |

Tykkäsin, kun niillä oli iloisia ja värikkäitä vaatteita.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mielestäsi kangasta ja ompele itse. Ja kai sinulla kutimet pysyvät käsissäsi? Lankoja voit ostaa juuri niissä väreissä kun haluatkin.

Vierailija
2/13 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:11"]

Osta mielestäsi kangasta ja ompele itse. Ja kai sinulla kutimet pysyvät käsissäsi? Lankoja voit ostaa juuri niissä väreissä kun haluatkin.

[/quote]

En osaa tehdä vaatteita eikä mulla ole siihen aikaa. Kudin pysyy kädessäni, mutta en osaa erityisesti kutoa kuin jotain yksinkertaista. Ei ole siihenkään kyllä aikaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on ap sinulta pois, että vauvanvaatteita myydään useammasssa paikassa?

Vierailija
4/13 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:12"]

Miten se on ap sinulta pois, että vauvanvaatteita myydään useammasssa paikassa?

[/quote]

Ei se ole minulta mitenkään pois, mutta en tajua, miten tämä liittyy mitenkään aloitukseeni.

Ap

Vierailija
5/13 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:11"]Osta mielestäsi kangasta ja ompele itse. Ja kai sinulla kutimet pysyvät käsissäsi? Lankoja voit ostaa juuri niissä väreissä kun haluatkin.
[/quote]

Öö miten surkea vinkki. Kukaan ei rupea vääntämään lyhyen aikaa käytössä olevia vauvanvaatteita kokonaan itse. Ap, tsekkaa Facebookin Lindex-kirppis, sieltä löytyy retroihanuuksia usein melko edullisesti. :)

Vierailija
6/13 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:11"]Osta mielestäsi kangasta ja ompele itse. Ja kai sinulla kutimet pysyvät käsissäsi? Lankoja voit ostaa juuri niissä väreissä kun haluatkin. [/quote] Öö miten surkea vinkki. Kukaan ei rupea vääntämään lyhyen aikaa käytössä olevia vauvanvaatteita kokonaan itse. Ap, tsekkaa Facebookin Lindex-kirppis, sieltä löytyy retroihanuuksia usein melko edullisesti. :)

[/quote]

Äh, mä en oo Facebookissa enää... Kirpparilta oon katsellut, aina joskus löytyykin jotain kivaa (ja mulla on kyllä edellisenkin lapsen vanhoja), mutta aina ei löydy just sitä mitä tarvitsee, ja ennen Lindex oli kiva ostospaikka. 

Ap

Vierailija
7/13 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ovat samoja, samoista lapsityövoimahikipajoistahan ne tulee.

Vierailija
8/13 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:18"]

[/quote]

Nyt näköjään myös suunnittelu tulee samasta paikasta, lieko lapsityövoimahikipaja sekin.

Ap

Vierailija
9/13 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:11"]Osta mielestäsi kangasta ja ompele itse. Ja kai sinulla kutimet pysyvät käsissäsi? Lankoja voit ostaa juuri niissä väreissä kun haluatkin. [/quote] Öö miten surkea vinkki. Kukaan ei rupea vääntämään lyhyen aikaa käytössä olevia vauvanvaatteita kokonaan itse. Ap, tsekkaa Facebookin Lindex-kirppis, sieltä löytyy retroihanuuksia usein melko edullisesti. :)

[/quote]

Äh, mä en oo Facebookissa enää... Kirpparilta oon katsellut, aina joskus löytyykin jotain kivaa (ja mulla on kyllä edellisenkin lapsen vanhoja), mutta aina ei löydy just sitä mitä tarvitsee, ja ennen Lindex oli kiva ostospaikka. 

Ap
[/quote]

Mustakin uusi linja on tylsä. Harvat vauvanvaatteet on raikkaita ja iloisia. Pastellisävyt hallitsee ihan liikaa vauvanvaateteollisuutta, paitsi kalliimpia merkkejä.

Vierailija
10/13 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta polarn o. pyretistä. On värikästä ja kivvaa vaatetta.

Vierailija
11/13 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:18"]

[/quote]

Nyt näköjään myös suunnittelu tulee samasta paikasta, lieko lapsityövoimahikipaja sekin.

Ap
[/quote]

Ei, pitäisi osata lukea ja kirjoittaa.
8

Vierailija
12/13 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:15"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:11"]Osta mielestäsi kangasta ja ompele itse. Ja kai sinulla kutimet pysyvät käsissäsi? Lankoja voit ostaa juuri niissä väreissä kun haluatkin. [/quote] Öö miten surkea vinkki. Kukaan ei rupea vääntämään lyhyen aikaa käytössä olevia vauvanvaatteita kokonaan itse. Ap, tsekkaa Facebookin Lindex-kirppis, sieltä löytyy retroihanuuksia usein melko edullisesti. :) [/quote]   Äh, mä en oo Facebookissa enää... Kirpparilta oon katsellut, aina joskus löytyykin jotain kivaa (ja mulla on kyllä edellisenkin lapsen vanhoja), mutta aina ei löydy just sitä mitä tarvitsee, ja ennen Lindex oli kiva ostospaikka.    Ap [/quote] Mustakin uusi linja on tylsä. Harvat vauvanvaatteet on raikkaita ja iloisia. Pastellisävyt hallitsee ihan liikaa vauvanvaateteollisuutta, paitsi kalliimpia merkkejä.

[/quote]

Nuo on semmoista hailakkaa, ei oikeastaan pastillia. Harmaata, vaaleanruskeaa, valkoista, vaaleansinistä, vaaleaa korallia... hailakkaa! Musta ne on ihan nättejä, mutta tykkään enemmän hieman rempseämmästä ja sukupuolineutraalista otteesta. Kyllä mulla jokunen vaate tuota tyylilajia on jo ennestään, mutta tykkään enemmän iloisista väreistä ja printeistä.

Ap

Vierailija
13/13 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:21"]

Osta polarn o. pyretistä. On värikästä ja kivvaa vaatetta.

[/quote]

Mä en oikeastaan tykkää Popin vaatteista! On siellä aina joskus joku kiva, mutta mun mielestä se värimaailma on liian tumma. Oon ostanut sieltä housuja, sukkia ja hattuja, mutta harvemmin löydän sieltä semmoisia vaatteita, jotka miellyttää silmää. Vauvalle en viitsi ostaa kauhean kallista, kun käyttöikä on niin lyhyt. Esikoiselle (3 v.) jo viitsin sieltä ostaakin, kun kestää pitempään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi