Isät baarissa
Olen kolmekymppinen nainen ja tässä iässä sitä jo usein törmää baarissa miehiin, joilla on jälkikasvua. Mutta miksi miehet olettavat naisen olevan kiinnostunut heidän lapsistaan? Siis kun kyseessä on satunnainen baaritutttavuus, jonka kanssa on nyt tarkoitus jutella jonkun aikaa tai korkeintaan harrastaa satunnaisseksiä se yksi ainoa kerta. Tai vaikka olisi kiinnostusta tutustua sitten jatkossa enemmänkin niin eihän sitä nyt herrajumala ensisijaisesti olla kiinnostuneita miehen lapsista vaan miehestä itsestään. Miksi isukit esitelmöivät lapsistaan, esittelevät valokuvia, tilittävät hankalasta exästä joka yrittää vieraannuttaa isää lapsistaan jne? Menee itselläkin ilta pilalle kun joutuu tällaisen tilittäjäisän kynsiin. Minä haluan pitää baarissa hauskaa, en terapoida miehiä, jotka eivät ole osanneet hoitaa eroaan kunnolla. Miksi miehet käyttäytyvät näin? Kuvitteleeko joku, että olemalla reppana saa paremmin pi*lua? Tai että jälkikasvun olemassaolo tekee miehestä kiinnostavamman? Vai onko tarkoitus viestiä heti, että "olen ensisijaisesti isukki ja satsaan siihen, kelpaat satunnaispanoksi mutta älä jää roikkumaan"? Vai onko eronnut mies aina ns tositarkoituksella liikkeellä ja haluaa sen vuoksi heti alkuun kertoa kaiken lapsensa edesottamuksista ja testata onko nainen hänen lapsistaan yhtä haltioissaan kuin hän itse?
Kommentit (6)
Noiden miesten toiminta kuulostaa joltain säälipisteiden kalastelulta lapsien ja eksien avulla.
Olisko kuitenkin ihan vaan niin, että ne asiat tulee mieleen, mitkä tärkeitä on? Ja kun juttuseuraa saa, niin ne asiat mitkä itselle tärkeitä niin puheeksi tulee. Eli isille lapset. Ajatteleppa jos ne kertois entisistä hoidoistaan tms. Tuskin se nyt ainakaan parempi olisi :S
Tä?
Eivät ne halua sun pimpsaa jos alkavat puhua lapsistaan. Voi jösses, nyt nainen jalat maahan.
Ne haluu jonkun joka ymmärtää vaikka itse on munannut kaiken. Näitähän riittää, ainahan kaikki on sen exän syytä. Kai se pimpsa kelpaa kun on saanut vähän aikaa tilittää katkeruuttaan.
Mä kävin viimeksi baarissa ihan viimeisilläni raskaana kun juhlittiin kaverin polttareita. Ikinä ei oo ollut niin paljon juttuseuraa, isukkeja tunki pöytään ruuhkaksi asti näyttämään kännyköistään jälkeläistensä kuvia ja jakamaan kasvatusvinkkejä :D
Ihan suloista musta tuossa tilanteessa, tosin jos oisin lapsetomana ollut seuraa hakemassa, ei ois kyllä kauheasti napannut :)
Katsovat oletko nainen vai pelkkä huora. Näin sanoo monet miespuoliset sinkkuystävät.