Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos te tietäisitte kuinka törkeästi minulle ollaan puhuttu tai pikemmin huudettu ni8äin te ette ikinä haluaisi olla minä ettekä selviäisi

Vierailija
18.12.2021 |

.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse selvisin lyhyterapialla. Otin kontakti naisten tuki ry. Täysin puskasta alkoiholisoitunut siskoni aikuinen vanha poika iso kuin mikä, hyökää raivolla kipuuni lähiön ostoskeskus !Se onkin koktaili kun psyykeläkeet ja kalja yhdessä.Myös jälkitilat krapula ja lääkeet.Turha huudella,syylistää: Niin metsä vastaa kun siihen huudetaan!

Vierailija
22/33 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minulle ei koskaan olla ilkeitä, pahoja, sanotaan mitään rumasti tai vastaavaa? Olen melkein viisikymppinen nainen ja saan aina ja joka paikasta vain ja ainoastaan mukavaa kohtelua. Vaihtoehdot ovat saamalleni kohtelulle siis oikeastaan ihan ok mukavaa tai tosi mukavaa. Kukaan ei ole minulle joskaan huutanut edessä eikä takana ja päinvastoin yllätyn joka ikinen päivä miten mukavia ihmiset ovatkin! Olen itse aina asiallinen, rauhallinen ja mukavan ystävällinen kaikille. Teen asiakaspalvelutyötä.

Onko sinulla lapsia, sisaruksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kypsällä iällä alkanut antamaan samalla mitalla takaisin, ilkeälle, tökerölle, huutavalle työkaverille olen antanut välittömän palautteen, se ilme ja ihan kirjaimellisesti kun ilkiöllä suu loksahti auki oli ihan priceless 😄 Toimi myös, suhtautui sen jälkeen minuun asiallisesti ja hieman varoen.

Vierailija
24/33 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et edes kysynyt mitään, vuodatit vain epämääräistä sontaa mikä on aivan tyypillistä sinunlaiselle ihmistyypille. Olet oikeasti niin hyödytön olento että ihan naurattaa.

Vierailija
25/33 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et edes kysynyt mitään, vuodatit vain epämääräistä sontaa mikä on aivan tyypillistä sinunlaiselle ihmistyypille. Olet oikeasti niin hyödytön olento että ihan naurattaa.

Muista lääkkeet! Oikeasti, minä pelkään puolestasi, ota lääkkeet, ei sinulle kelpaa mikään muu.

Vierailija
26/33 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Time out!

Vierailija
27/33 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuon pelkän otsikon perusteella ja tapauksestasi itse mitään kertomatta ( siis että kuka huusi, missä yhteydessä jne. ) ei siitä voi tietää yhtään mitään, joten ei siihen voi ottaa mitään kantaakaan. 

Vierailija
28/33 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyödyttömämpi on tuo sinun kannanottosi ja se kertoo vain sinusta ja sinun,aivan  hyödyttömästä,  luonteestasi. 

Vierailija
29/33 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapainoksi halua kirjoittaa tässä ja nyt Sinusta ja Sinulle kauniisti ja kauniita sanoja:

Mielestäni olet ainutkertainen, ainutlaatuinen olento maan kamaralla.

Jäljittelemätön.

Toista samanalaista ei ole, olet korvaamaton ja uniikki.

Mikäli Sinua ei olisi olemassa , Sinut tulisi keksiä.

Olet paras, kaunein ja kiinnostavin Sinä.

Siksi Sinulle tulee puhua kunnioittaen ja kauniisti ja arvostavasti.

Jotka puhuvat rumasti toisille, tiuskivat todellisuudessa omalle sisäiselle rumuudelleen, mihin valo ei yllä.

Vierailija
30/33 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kypsällä iällä alkanut antamaan samalla mitalla takaisin, ilkeälle, tökerölle, huutavalle työkaverille olen antanut välittömän palautteen, se ilme ja ihan kirjaimellisesti kun ilkiöllä suu loksahti auki oli ihan priceless 😄 Toimi myös, suhtautui sen jälkeen minuun asiallisesti ja hieman varoen.

Tämä.

Aion tehdä itsekin.

Vierailija
31/33 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kestää. Nykymaailma on mennyt perin oudoksi. Vanhemmat opettavat lapsensa kiusaamaan ja kannustavat siihen. Ihmiset juoksevat täysin tuntemattomien perässä joidenkin leviävien nettijuttujen vuoksi ja huutelevat aivan sairaita juttuja. Vaan minkäs teet? Ei voi muuta tehdä, kuin yrittää itse olla silti kunnolla. Eipä siinä muu auta. Välillä kummastuttaa, miten sairaita juttuja ihmiset ovat valmiita muista uskomaan ja etenkin näiden keksijöiden mielenterveys kummastuttaa. 

Vierailija
32/33 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sä AP kysyit ?? Et mitään. Keski jotain muuta mene vaikka töihin.

Vierailija
33/33 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minulle ei koskaan olla ilkeitä, pahoja, sanotaan mitään rumasti tai vastaavaa? Olen melkein viisikymppinen nainen ja saan aina ja joka paikasta vain ja ainoastaan mukavaa kohtelua. Vaihtoehdot ovat saamalleni kohtelulle siis oikeastaan ihan ok mukavaa tai tosi mukavaa. Kukaan ei ole minulle joskaan huutanut edessä eikä takana ja päinvastoin yllätyn joka ikinen päivä miten mukavia ihmiset ovatkin! Olen itse aina asiallinen, rauhallinen ja mukavan ystävällinen kaikille. Teen asiakaspalvelutyötä.

Onko sinulla lapsia, sisaruksia?

On, lapsia on kolme, joista kaksi on jo aikuisia ja nuorinkin parin vuoden päästä. Heidän kanssaan on todella hyvät välit, on aina ollut ja tulee varmaan aina olemaankin. Mieheni on paras ystäväni ja olemme tänäänkin aamusta alkaen jutelleet kunnolla vaikka mistä ja tehneet yhdessä kaikkea pientä.

Siskoja on yksi ja hänen kanssan on myös erittäin hyvät välit. Olemme viestitelleet jo tänään. Vanhempieni ja appivanhempieni kanssa välit ovat samoin lämpimät ja juttelin eilen esimerkiksi anopin kanssa 1,5 h puhelimessa.

En tiedä kuka ap:lle huutaa ja törkeyksiä sanoo, mutta minulle sellaisia ei ole tullut ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme