Jos te tietäisitte kuinka törkeästi minulle ollaan puhuttu tai pikemmin huudettu ni8äin te ette ikinä haluaisi olla minä ettekä selviäisi
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Niin... minulle on opetettu: "Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa!"
Wöäh.
Miten niin emme selviäisi? Ihminen selviää mistä tahansa, jos vaan hengissä pysyy. Muuta mahdollisuutta ei edes ole.24
Sama täällä, ..tuntuu että äristää, muristaan,huuetaan,puhutaan negatiiviseen sävyyn. En ymmärrä, Pitäisikö sitä itsekkin äristä heti, jos joku asia ei minua miellytä tai toinen sanoo oman mielipiteen tai ihmettelee jotain jne. En vain haluais alentua sellaiseen käyttäytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin emme selviäisi? Ihminen selviää mistä tahansa, jos vaan hengissä pysyy. Muuta mahdollisuutta ei edes ole.24
Kiitos kuin puhuit minusta, apina!
Vierailija kirjoitti:
Itseaiheutettua
Miltä tuntuu olla sadisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kuin puhuit minusta, apina!
Olet selvästi ansainnut tämän huonon kohtelun.
Ap, mua ei oikeesti kiinnosta, ja en todellakaan halua olla kukaan muu kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mua ei oikeesti kiinnosta, ja en todellakaan halua olla kukaan muu kuin minä.
Miksi sitten kommentoit kun sinua "ei kiinnosta"?
Suomalaiset ovat sellaisia juorupellejä että oksat pois!¡ T: Ap.■
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen itse olet?
Finland. Oikeaa suomea puhuva on Finland.
Suomipellet heittää huulta ja tekee jotain ikimetsän kommentteja kaataen amazoniaa alas.
12, siksi kun ap on juuri sellainen henkisesti heikko ja epäkypsä joita halveksin. Ei mitään arvoa tuolla ihmistyypillä. Aina kerätään sääliä mutta ei mitään kyetä itse tekemään oman elämän eteen.
Vierailija kirjoitti:
Itseaiheutettua
Jep koulukiusatut aiheuttaa sen itse. True...
Vierailija kirjoitti:
12, siksi kun ap on juuri sellainen henkisesti heikko ja epäkypsä joita halveksin. Ei mitään arvoa tuolla ihmistyypillä. Aina kerätään sääliä mutta ei mitään kyetä itse tekemään oman elämän eteen.
Miten sinä sitten kykenisit minun tilanteessa? Ymmärsitkö kysymyksen tai onko sinulla psykopatia?
Miksi minulle ei koskaan olla ilkeitä, pahoja, sanotaan mitään rumasti tai vastaavaa? Olen melkein viisikymppinen nainen ja saan aina ja joka paikasta vain ja ainoastaan mukavaa kohtelua. Vaihtoehdot ovat saamalleni kohtelulle siis oikeastaan ihan ok mukavaa tai tosi mukavaa. Kukaan ei ole minulle joskaan huutanut edessä eikä takana ja päinvastoin yllätyn joka ikinen päivä miten mukavia ihmiset ovatkin! Olen itse aina asiallinen, rauhallinen ja mukavan ystävällinen kaikille. Teen asiakaspalvelutyötä.
Niin... minulle on opetettu: "Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa!"