Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi ihmiset väheksyvät unta sen tärkeydestä huolimatta

Vierailija
18.12.2021 |

Varsinkin vanhempi polvi, joista jotkut pitää nukkumista jopa laiskuutena. Kaikki eläimetkin nukkuvat. Vähiten nukkuvat saaliseläimet, koska muuten tulisivat syödyksi. Ihminen ei ole saaliseläin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanha polvi pidä nukkumista laiskuutena, vaan pitkään nukkumista laiskuutena. Kyllähän he itse nukkuvat sopivat yöunet kun menevät aikaisin nukkumaan ja heräävät aikaiseen. Jos joku herää yhdeksältä viiden sijaan niin häntä pidetään laiskana.

Vierailija
2/4 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa. Kaikki tietää unen tarpeellisuuden.

Sen sijaan moni valvoo liikaa ihan vain siksi, että vapaa aikaa ei muuten ole riittävästi ja elämä muuntuu pelkäksi orjuudeksi. Sitten tulee uupumusta, masennusta, lihavuutta ja sairauksia kun ei nukuta. Tosin tulisi niitä jos nukkuisi mutta elämässä ei sitten ehtisi olla mitään muuta kuin työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vanha polvi pidä nukkumista laiskuutena, vaan pitkään nukkumista laiskuutena. Kyllähän he itse nukkuvat sopivat yöunet kun menevät aikaisin nukkumaan ja heräävät aikaiseen. Jos joku herää yhdeksältä viiden sijaan niin häntä pidetään laiskana.

Tämä. Oikea aika nukkua on klo 21-6 (9 h). Minä nukun klo 2-11 (9 h) ja olen hyödytön laiskamato.

Vierailija
4/4 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nukkuvat joskus väheksyvät unta, samakuin rikkaat sanoo ettei rahalla ole merkitystä (kunhan sitä  on aina).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi