Puratteko pahaa oloanne täällä vai oletteko livenä samanlaisia?
Tekee pahaa lukea näitä aloituksia ja keskusteluja, joissa joku kysyy neuvoa/haluaa herättää keskustelua niin melkein aina yli puolet kommenteista on haukkuja ja kettuilua.
Haukutaan jos joku ei tiedä miten tehdään lihapullia.
Haukutaan jos joku kysyu vinkkejä painon nostamiseen tai pudottamiseen.
Arvostellaan aina kaikkea mitä muut tekee.
Oletteko oikeasti noin ilkeitä ja kamalia ihmisiä ihan livenäkin, että jos joku kysyy neuvoa niin ensimmäisenä alkaa arvostelu?
On täällä toki ihaniakin ihmisiä jotka pitää muitten puolta! :)
Kommentit (42)
En pura pahaaoloani täällä enkä irl, valitettavasti pidän kaiken sisälläni :(
Olen yhtä mukava ja mutkaton livenäkin. :) Ilkeily ei ole lajini.
Netissä on helppo olla ilkeä mutta varmaan täällä ilkeilevät on livenäkin tavalla tai toisella ikäviä ihmisiä. Mä joskus sorrun täällä purkamaan pahaa oloani, hyvin harvoin kuitenkin.
Kaikki palstan fiksut ja kivat ihmiset on vastaamassa, ilkeilijöidenkin kommentteja kehiin? :)
Tykkään provoilla ja välillä heittää ilkeän kommentin. Usein tekstistäni huomaa, ettei tuo ole tosissaan, mutta tosikot on aina tosikkoja.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:29"]
Tykkään provoilla ja välillä heittää ilkeän kommentin. Usein tekstistäni huomaa, ettei tuo ole tosissaan, mutta tosikot on aina tosikkoja.
[/quote]
Voi voi en ole oikeasti ilkeä, muut on vaan tosikkoja :) voi jeesus.
olen alapeukuttaja, teen sitä siksi koska tiedän että ärsyttää :)) ALAPEUKKUJAAA
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:44"]
[/quote]
[/quote]
Öö mitä sä kommentoit mun tekstiä iha ku olis sun oma? Kirjoita oma tekstis jolla provoilla :D
Provoilu on kivaa!!!!!!!!!! BUAHHHAHAH OOTTE KAIKKI LIHAVIA AV MAMMOJA
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:44"]
[/quote]
[/quote]
Jeesus kirjotetaan isolla, äläkä lausu turhaan Herrasi nimeä. Yksi kymmenestä käskystä, jollet sattunut tietämään.
Kyllä puran. Olen entinen koulukiusattu ja nyt kiusaan av mammoja
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:44"]
[/quote]
[/quote]
Jeesus kirjotetaan isolla, äläkä lausu turhaan Herrasi nimeä. Yksi kymmenestä käskystä, jollet sattunut tietämään.
[/quote]
Haista ämmä vittu
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:52"]Kyllä puran. Olen entinen koulukiusattu ja nyt kiusaan av mammoja
[/quote]
Jotka voivat hekin olla koulukiusattuja ja myöhemminkin saaneet huonoa kohtelua osakseen.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:52"]Kyllä puran. Olen entinen koulukiusattu ja nyt kiusaan av mammoja [/quote] Jotka voivat hekin olla koulukiusattuja ja myöhemminkin saaneet huonoa kohtelua osakseen.
[/quote]
Niinpä, laitan pahan kiertämään.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:44"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:29"] Tykkään provoilla ja välillä heittää ilkeän kommentin. Usein tekstistäni huomaa, ettei tuo ole tosissaan, mutta tosikot on aina tosikkoja. [/quote] Voi voi en ole oikeasti ilkeä, muut on vaan tosikkoja :) voi jeesus. [/quote] Jeesus kirjotetaan isolla, äläkä lausu turhaan Herrasi nimeä. Yksi kymmenestä käskystä, jollet sattunut tietämään. [/quote] Haista ämmä vittu
[/quote]
Tuos tänne vittus niin nuuhkaisen oikein kunnolla :)
Olen ihminen, jota pidetään äärimmäisen kilttinä, kohteliaana ja teen ystävieni puolesta mitä tahansa. Silti en pidä suurimmastakaan osasta ihmisiä, tyhmyys vituttaa ja vähälahjaisuus säälittää. Arvoni ovat kovia, en näe järkeä esimerkiksi vammaisten hyysäämisessä, muutenkin pidän lähtökohtana että evoluutio karsii heikot yksilöt pois.
Arvostan koulutusta, sitkeyttä ja hyviä tapoja. Uhriutuminen ja marttyyriys, sossupummeus ja saamattomuus vihastuttaa. Ystäväni ovat minulle kaikki kaikessa. Lopuille on se ja sama, enkä epäröi tylyttää, jos koen sen tarpeelliseksi tai hauskaksi.
Kyllä. Tosin ei kasvotusten, mutta palstan ultrapinnallinen maailmankuva ei ole vieras tuntemieni naisten keskuudessa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:52"]Kyllä puran. Olen entinen koulukiusattu ja nyt kiusaan av mammoja [/quote] Jotka voivat hekin olla koulukiusattuja ja myöhemminkin saaneet huonoa kohtelua osakseen.
[/quote]
Niinpä, laitan pahan kiertämään.
[/quote] Oksennus! Laita hyvä kiertämään. Ei se ole mun vika, että sulla on traumoja Minä en ole koskaan kiusannut ketään ja nyt aikuisiässä saan paskaa niskaan juuri niiltä, jotka ovat itse vinoonkasvaneita narsisteja.
Ne ilkeät ja kamalat ihmiset eivät pidä itseään ilkeinä ja kamalina. Usein he luulevat olevansa paljon parempia ihmisiä kuin muut, ja oikeuttavat inhottavan käytöksensä sillä.
Eivät varmasti livenä ole niin suoraan ilkeitä kuin täällä. Netissä on helppo provoilla ja jankata anonyyminä, tosielämässä siitä joutuisi heti hankaluuksiin.