Alkoholiton juoma turhaa
ei ole minun juttuni ainakaan, juoda alkoholin sijasta alkoholitonta, jossa on vain maku. Ärsyttävä tunne, kun se ei mene päähän ollenkaan, eli vihaseksi siitä vain tulee.
Kommentit (8)
Juot lasillisen alkoholin makuista juomaa ja se ei vaikuta mitään, turhauttavaa. Mielestäni ne kuuluvat yhteen; maku ja pieni hiprakka.
Meidän pappa veteli aina kahvin sekaan kossua, hänen mielestä kaikki juoma ilman alkoholia oli turhaa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:03"]
Meidän pappa veteli aina kahvin sekaan kossua, hänen mielestä kaikki juoma ilman alkoholia oli turhaa.
[/quote]
Hän oli varmaan sitä jyrkempää linjaa. Mitähän olisi tuumannut lasillisesta alkoholitonta viiniä?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:03"]
[/quote]
Hän oli varmaan sitä jyrkempää linjaa. Mitähän olisi tuumannut lasillisesta alkoholitonta viiniä?
[/quote]
En tiedä...Kossua se aina joi, mutta vasta eläkkeellä alkoi tissuttelu.
Samaa mieltä. En myöskään ymmärrä yhden juomista. Miksi juo alkoholia jos ei halua yhtään humaltua? Itse juon esim saunan päälle mieluummin lasin limsaa kuin yhden pullon kaljaa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:57"]
Samaa mieltä. En myöskään ymmärrä yhden juomista. Miksi juo alkoholia jos ei halua yhtään humaltua? Itse juon esim saunan päälle mieluummin lasin limsaa kuin yhden pullon kaljaa.
[/quote]
Mitä kaljaan tulee niin on ihmisiä jotka yksinkertaisesti tykkää sen mausta ja taas inhovat sokerilitkuja. Heille on luonnollisempaa juoda saunan jälkeen olut kun limsaa. Itse en juo kumpaakaan vaan vettä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:57"]
[/quote]
Kaikilla ei ole päihdeongelmaa. Itse olen alkoholin säännöllinen kuluttaja, mutta minulla ei ole mitään tarvetta saada päätäni sekaisin. Toisin sanoen, en koskaan juo alkoholijuomia päihtymistarkoituksessa. Hienoissa ravintoloissakin otan yleensä viinipaketin puolikkaana, koska kokonaisena se alkaisi käymään liikaa nuppiin. Ja todellakin juon vain yhden oluen, useimmiten kotimaista pienpanimotuotantoa tai sitten laadukasta tuontikamaa.
Alkoholipitoiset juomat on taropeettomia, hakkaa päätäsi vaikka seinää jos nuppi pitää sekasin saada.