Olen keksinyt hyvän rangaistuksen murhaajille ja raiskaajille!
Vankilan sijasta laitetaan ne koeläimiksi testaamaan meikkejä ja lääkkeitä! On hyvin epäeettistä käyttää ko. asiaan viattomia eläimiä ja muutenkin olisi varmempaa testata jotain ihmisille tulevaa lääkettä toisella ihmisellä kuin vaikka koiralla. Jos joku nyt kuoleekin testien aikana, se ei varmasti suuri murhe yhteiskunnalle ole.
Kommentit (33)
Jos joku täällä kommentoijista haluaa raiskaajille kovemmat tuomiot, niin täällä asiasta valittaminen ei auta yhtään. Eduskunta on säätänyt meille voimassaolevat lait, joten kannattaa kääntää katse lainsäätäjään päin...
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:31"]
Jos joku täällä kommentoijista haluaa raiskaajille kovemmat tuomiot, niin täällä asiasta valittaminen ei auta yhtään. Eduskunta on säätänyt meille voimassaolevat lait, joten kannattaa kääntää katse lainsäätäjään päin...
[/quote]
Ongelma ei ole lait vaan tuomarit, jotka antavat minimituomioita raiskauksista. Sitten taas omaisuusrikoksista annetaan maksimituomioita. Laissa on haarukka, miltä väliltä tuomiot voidaan antaa mistäkin rikoksesta.
Minusta kidutus ei ole oikeutettua missään muodossa. Jos yksi syy oikeuttaa "laillisesti" kiduttamaan ihmisiä niin kohta löytyy muitakin syitä, joiden perusteella voidaan repiä ihmisten ihmisoikeuksia. Yhtä paljon minua myös pelottaisi raiskaajat tai murhaajat kuin ihmiset, jotka hyväksyvät kidutuksen "tarpeeksi hyvästä syystä". Mikä se sitten milloinkin on. Natsi-Saksa todistaa että ihmiset voidaan aivopestä uskomaan melkein mitä tahansa halutessa.
Luulen, että 5 mamua kun raiskaa sinut tai tyttäresi törkeästi niin tulet muuttamaan mielipiteesi.. Tai sitten olet tunteeton..
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:31"]
[/quote]
Ongelma ei ole lait vaan tuomarit, jotka antavat minimituomioita raiskauksista. Sitten taas omaisuusrikoksista annetaan maksimituomioita. Laissa on haarukka, miltä väliltä tuomiot voidaan antaa mistäkin rikoksesta.
[/quote]
Lainsäätäjä voi juurikin vaikuttaa rangaistuksien minimi- ja maksimimäärään. Tuomarit tuomitsevat yleisen linjan mukaan, koska heti kun tuomio ylittää esim. käräjäoikeudessa yleisesti poiketun linjan, hovioikeus alentaa tuomion tai voi jopa palauttaa sen takaisin käräjäoikeuteen.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:06"]
Tarkoititte varmaan, ettei Suomi olisi enää tuon jälkeen OIKEUSVALTIO...?
[/quote]
Ei Suomi ole mikään oikeusvaltio, vääryysvaltio pikemminkin.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:05"]
Suomi voisi tehdä tästä ihan bisneksen: tänne voisi maksua vastaan lähettää rikollisia ympäri maailmaa ja sitten lääke- ja meikkifirmat saisivat maksua vastaan käyttää heitä testeihin. Loistava idea! Ja tuotteiden kauppa lisääntyisi, kun kaikki tietäisivät, että viattomia eläimiä ei ole käytety testauksessa.
[/quote]
Kyllä noi hallituksen haalimat rikolliset riittäis jo ihan hyvin...
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:36"]Luulen, että 5 mamua kun raiskaa sinut tai tyttäresi törkeästi niin tulet muuttamaan mielipiteesi.. Tai sitten olet tunteeton..
[/quote]
Piti lainata viestiä 18 ja ylläoleva on vastaus siihen :)
Suomi ei ole oikeusvaltio. Mm. Suomen lastensuojelussa rikotaan ihmisoikeuksia. siitähän on mm. Venäjä valittanut omien kansalaistemme lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:36"]Luulen, että 5 mamua kun raiskaa sinut tai tyttäresi törkeästi niin tulet muuttamaan mielipiteesi.. Tai sitten olet tunteeton.. [/quote] Piti lainata viestiä 18 ja ylläoleva on vastaus siihen :)
[/quote]
Totta. Meidän pitääkin ensin lietsoa itsemme raivon valtaan kiihottamallta tunteitamme ja sen jälkeen härkäpäisenä lähteä toteuttamaan "oikeutta". Koska parhaat päätökset tehdään tunteiden vallassa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:36"]Luulen, että 5 mamua kun raiskaa sinut tai tyttäresi törkeästi niin tulet muuttamaan mielipiteesi.. Tai sitten olet tunteeton.. [/quote] Piti lainata viestiä 18 ja ylläoleva on vastaus siihen :)
[/quote]
Totta. Meidän pitääkin ensin lietsoa itsemme raivon valtaan kiihottamallta tunteitamme ja sen jälkeen härkäpäisenä lähteä toteuttamaan "oikeutta". Koska parhaat päätökset tehdään tunteiden vallassa.
[/quote]
Laki ja tunteet ovat aina eri asia. En mitenkään hyväksy raiskauksia, mutta ymmärrän ja tiedän myös sen, että voimassaolevan oikeuden mukaan on mentävä.
Entäs syyttömät, joita syytetään aiheetta?
Mun mielestä kaikille raiskaajille saisi pistää pallit täyteen nuppineuloja! Joutuisivat istumaan kahlittuna tuoliin jalat levällään ilman housuja.