Kuka on niin hölmö, että kuljettaa myytävän tavaran ilmoittamatta?
Ei hyvää päivää, ostettiin siis torista pesukone ja myyjä kyseli milloin passaisi tuoda. Ilmoitin että tänään sopii klo 12 eteenpäin, koska emme ole kotona ennen tuota.
Puolisen tuntia sitten laittoin tekstiviestin, että mikä oli talon numero, olen tässä parkkipaikalla.
Anteeksi mitä? Joo ei olla kotona, kuten sanoin. Nyt sitten ilmeisesti suuttui ja laittoi viestin, että tuo koneen kahdelta MIKÄLI JAKSAA.
ARGHHH
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:43"]
Mikä meno on sellainen, että sinne lähdetään aamuvarhain eikä pystytä tulemaan aiemmin kotiin vastaanottamaan pesukonetta? AV:lla kyllä ehdit pyörimään.
[/quote]
Mies on toisella paikkakunnalla ja minulla oli aamuyön vuoro vuoropäiväkodissa (klo 4-10), enkä todellakaan voi lähteä töistä hakemaan jotain pesukonetta.
[/quote]
Miksi mies on toisella paikkakunnalla, jos sinä olet töissä ja tietää että teille on sovittu pesukoneen kuljetus? Vittu mikä asenne, kuskatkaa itse omat romunne jos myyjälle sopiva aika ei kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:53"]
Mikä meno on sellainen, että sinne lähdetään aamuvarhain eikä pystytä tulemaan aiemmin kotiin vastaanottamaan pesukonetta? AV:lla kyllä ehdit pyörimään.
[/quote]
Mies on toisella paikkakunnalla ja minulla oli aamuyön vuoro vuoropäiväkodissa (klo 4-10), enkä todellakaan voi lähteä töistä hakemaan jotain pesukonetta.
[/quote]
Miksi mies on toisella paikkakunnalla, jos sinä olet töissä ja tietää että teille on sovittu pesukoneen kuljetus? Vittu mikä asenne, kuskatkaa itse omat romunne jos myyjälle sopiva aika ei kelpaa.
[/quote]
Myyjä olisi voinut ilmoittaa että joutuu tulemaan aikaisemmin? Siinä vaiheessa olisin varmaan saanut jonkun ystäväni paikalle ja avaimet hänelle. -.-
Jos sinä äkäinen ostat jotain ja kysyt milloin saa tulla hakemaan, niin suututko samalla tavalla kun menetkin neljä tuntia etuajassa eikä kukaan ole kotona.. Halooo!!
Auts, minä olisin tuollaisen vuoron jälkeen ainakin kiukkuinen kuin ampiainen. En todellakaan jaksaisi kuunnella aikuisen ihmisen kiukuttelua omasta mokaamisestaan.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:53"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Taidat olla vähän yksinkertainen? Eikö AP ihan selvästi kertonut aloituksessaan, että oli sanonut myyjälle, että ovat kotona klo 12 jälkeen? Eli EI ollut sovittu pesukoneen kuljetusta ennen puolta päivää. Ymmärsitkö nyt?
Tyhjät tynnyrit kolisee taas eniten...
Idiootti. Ei kai tämä muuten ole se, joka oli myynyt pesukoneen jollekin nuorelle pimatsulle ja piti niitä treffeinä? :D
Yksinkertainen, ajattelematon... Näihin on törmätty, eivät oikeasti ajattele että ihmisillä saattaa olla menoja, töitä tai muuta. Luulevat olevansa kohteliaita kun tulevat monta tuntia oikeen etuajassa!
Sinä varmaan korvaat ylimääräisestä ajelusta koituvat bensakustannukset? Ei ole nimittäin ihan halpaa tuo autolla ajelu.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:59"]
Sinä varmaan korvaat ylimääräisestä ajelusta koituvat bensakustannukset? Ei ole nimittäin ihan halpaa tuo autolla ajelu.
[/quote]
Yhyy byhyy. Jos on niin tyhmä että tulee ennen sovittua aikaa ja vielä varmistamatta ensin että sopiihan tämä, niin en todellakaan korvaa. Ei nykyaikana eletä missään agrikulttuuriyhteiskunnassa, jossa talon emäntä on kotosalla vuorokauden ympäri ja paikalle voi paukata milloin huvittaa.
Ja nimenomaan kerroin myyjälle senkin, että tulee ennen klo 16, koska silloin mieheni lähtee iltavuoroon ja minä en pysty olemaan kantoapuna, koska mursin jalkani ja käytän keppejä.
Vitura jos ei "jaksa" tulla kahdelta vaan tulee illalla kun mieheni on töissä. Toivottavasti on melkoinen supermies että saa pesukoneen yksin kannettua.
En enää ikinä osta torista mitään. Ajattelinkin että tuo on liian hyvää ollakseen totta, kun myyjä itse sanoi kotiinkuljettavansa sen.
Jotenkin ihan järkyttävä vitutus kun kehtasi suuttua tuosta ja viestien sävy oli niin ärsyttävä.
ap
Vaikuttaa hm. hämärältä. Mahtaako jaksaa? Ettehän vaan ole maksaneet mitään etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:14"]
Vaikuttaa hm. hämärältä. Mahtaako jaksaa? Ettehän vaan ole maksaneet mitään etukäteen.
[/quote]
Ei olla, ärsyttää vain kun olemme jo olleet monta viikkoa ilman pesukonetta ja nyt pitää etsiä uusi... :/
Ehkä se ajatteli, että jos tulee tarpeeksi aikaisin niin olette vielä kotona. :D Mutta tosiaan, typerää tulla neljä tuntia etuajassa ilmoittamatta. Jos se alkaa jotain ylimääräistä vaatimaan, niin sanotte suorat sanat ja maksatte mitä alunperin oli sovittu.
[/quote]