Fitfarmin KOHU-UUTISKIRJE, saitteko?
Facesta ja instasta jo poistettu, mutta sähköpostitettuja ei saa enää peruttua :D
Alla teksti, loppu jää vähän kesken
Vuosisopimus mun parhaalle kaverille
Moikka! Ajattelin, että on korkea aika esittäytyä. Ollaan kuitenkin asuttu samassa paikassa jo niin monta vuotta. Mä olen sun Sisäinen Pullukka.
Äläkä viitti esittää yllättynyttä. Kyllä sä mut tunnet. Kuinka monta kertaa me ollaan sun kanssa nostettu se konvehtirasian ylempi kerros pois, kun ollaan leikitty nougat-aarrejahtia. Ja kuinka monta kertaa oon joutunut sulle jankuttamaan, että ota nyt hyvä ihminen se suklaapatukka siitä kassan vierestä, nyt kun siihen on vielä mahdollisuus. Eikä olla kertaakaan kaduttu, vai mitä!
Meillä on kyllä tosi kivaa yhdessä. Mutta ois mulla sulle yksi pyyntökin. Sä voisit kyllä vähän relata. Torkuttaisit aamulla vähän pidempään. Niin, ja ootko koskaan pysähtynyt miettimään, mikä sua oikeesti estää pitämästä karkkipäivää joka päivä?
Oon iloinen, että voin kutsua sua ystäväksi. Sä oot nimittäin ihan huipputyyppi!
Mutta nyt mä olen vähän huolissani susta. Yleensä tähän aikaan vuodesta sä saat päähäsi tehdä “ryhtiliikkeen”. Tajuuksä miten typerältä se saa mut näyttämään?! Oon katellut sivusta sitä sun intoilua aina vähän häpeillen. Se on mun mielestä tosi noloa. Ja mitä ajanhukkaa!
Kun sekin aika me voitas käyttää pötköttelemällä sohvalla, ähmimällä nachopelti ja jätskipönttö keksitaikinalla! Eikä huurteinen kyytipoikana olis pahitteeksi, vai? Ja mieti paljon rahaa säästät jos pistät ensi vuodelta sen kuntosalikortin jäähylle.
Mun mielestä sä näytät upeelta! Mutta olis mulla yks ehdotus sulle: Voisitko ostaa kokoa isompia vaatteita? Tai laitetaan samantien kaksi. Koska sä rupeat jostain syystä aina nynnyilemään siinä vaiheessa, kun vyötärö alkaa kiristämään. Mun mielestä se on vähän loukkaavaa. Just kun ollaan päästy hyvään vauhtiin niin sä painat jarrua. Hei haloo! Se vie kaiken ilon tästä hommasta!
Sitä paitsi. Me ollaan yhdessä saavutettu kaikki nämä kilot! Ollaan ylpeitä siitä mitä ollaan saatu aikaan!
Mutta ei nää sun puutteet nyt mitään kaupan kaatajia ole. Tietenkään. Kaikki me voidaan aina vähän parantaa. Ja sanoinhan jo, miten paljon mä tykkään susta. On vaan kivempaa kun on enemmän mitä rakastaa!
No mutta. Mä nyt ajattelin ehdottaa sulle kuitenkin sellasta vuosisopimusta, että pidetään hauskaa koko seuraava vuosi. Ei huolehdita huomisesta, unohdetaan kaikki lapselliset säännöt ja annat mun kutitella sua koko vuoden! Jätetään kaikki hikoilu ja kärsiminen kokonaan pois ja mennään fiilispohjalta! Kuuntelet vaan mua, niin meillä menee loistavasti!
Ja sun ei tartte vielä sitoutua mihinkään. Mä ajattelin antaa sulle nyt joulun aikana vähän maistiaisia siitä, mitä tuleman pitää. Sitä paitsi, kohta on taas se aika vuodesta kun me vedetään sellaiset ähkyt että oksat pois!
Äläkä unohda, että tähän aikaan vuodesta glögit ja piparit päivittäin on kansalaisvelvollisuus! Yksi elämä ja liekki palaa hei!
T. Sisäinen Pullukkasi
P.s. Äläkä saa mitään hulluja ideoita laihduttamisesta, se se vasta hullujen hommaa onkin!
P.p.s. Pitäskö sun leipoa vähän joulutorttuja, niin voitais juhlistaa sitä, että on jo
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän säälittää ne joiden ainoa meriitti on joku saliaddiktio ja oikein innolla varmaan porukka kirjotettu ja nauruskeltu, että "tämmöstä ne pullukat varmaan aattelee heheh". Tämä teksti hyvin kuvaa miten halventavasti muihin suhtautuu. Eiköhän kohta joku päivälehti uutisoi.
Mä oikeasti kuvittelin, että vahingossa lähti "hyvä vitsi", sattuuhan sitä.
Mutta tää oli oikeasti tarkoitettu tämän Sisäisen Pullukan esittelyyn, eli kyseessä ei ollut minkään sortin vahinko?
Haukutaanja vttuillaan asiakkaille. Onko tämä joku uusi markkinointikikka? En tajua.
Pakko olla joku pikkujouluhomma. Ei kukaan ole niin idiootti. En tunnistanut viestiä keneltä on kun oli sisäinen pullukka. Luulin että joku spämmi, mutta sitten oli hyvää suomea että kuitenkin avasin. En edes jaksanut lukea, kun jo poistuin listalta ihan vain ton lähettäjä hämmennyksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Haukutaanja vttuillaan asiakkaille. Onko tämä joku uusi markkinointikikka? En tajua.
Miehet ovat kokeilleet tätä jo vuosikymmeniä iskutaktiikkana. Negaaminen.
Inhottava koukkunokka turvokehuuli botox-kanttura Jutta. Kuppaat ihmisten epätoivolla rahaa itsellesi. Olet ruma, ilkeä, ahne ja lihava. Hyi toivottavasti kukaan EI IKINÄ enää osta sinulta mitään.
Jutta on mennyt sekaisin. On se surullista, kun ihminen ei osaa syödä ja liikkua ilman ohjeita. Hei haloo! Huuhaa- puuhaa koko touhu. On itse pyöristynyt, kun vaihdevuodet ovat ottaneet vallan.
Joku voisi kertoa Fitfarmille, että asiakkaiden haukkuminen ei ole yleensä paras markkinointitaktiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan oikeasti viinipäissään kirjoittaneet tuon? Naureskelleet hyväuskoisille itsekurittomille läsk€ill€ asiakkailleen ja ehkä vahingossa painaneet "lähetä"
Hyi.
Eikö teille muille ole tullut jo selväksi, kuinka ylimielinen tuo Larmin akka on. No nyt varmaan tuli selväksi.
Todennäköisesti jutalla ei ole tän viestin kanssa mitään tekemistä. Sen verran iso firma että todnäk siellä on ihan omat työntekijät markkinoinnissa, jutta taitaa lähinnä nostaa palkkaa ja toimia kasvona yritykselle. En ole huomannut, että Jutta vetäisi enää edes mitään heidän livetapahtumia. Keskittynee ihan muihin juttuihin nykyään.
Jutta kertoo teille että syökää 200g rahkaa ja mehukeittoa ja jumpatkaa. Kiitooooos 49/kk. Ja sitten ostetaan luksusmökkejä teidän rahoilla lihavat! Ja te mnette sinne lomalla laihduttamaan Jutan opeilla. Hyi saaakkkeli kehtaa vielä korona-aikana yrittää huijata ihmisiltä rahat.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän säälittää ne joiden ainoa meriitti on joku saliaddiktio ja oikein innolla varmaan porukka kirjotettu ja nauruskeltu, että "tämmöstä ne pullukat varmaan aattelee heheh". Tämä teksti hyvin kuvaa miten halventavasti muihin suhtautuu. Eiköhän kohta joku päivälehti uutisoi.
Niinpä. Tuo on niin pitkä teksti, että sitä on kirjoitettu tarkkaan ja hartaasti. Tuo ei mene minkään ajattelemattomuuden ja huonojen sanavalintojen piikkiin, vaan kyseessä on äärimmäisen johdonmukainen ajatusmalli, joka syntyy aidoista ajatuksista ja asenteista. Ja nimenomaan tuo mainitsemasi "tämmöstä ne varmaan aattelee" -asenne välittyy tuosta tekstistä. Tuossa on pitänyt oikein syvästi ihan eläytyä, että mitä kaikkea se pullukka voisi epätoivoissaan ajatella. Ei mikään kevyt vitsi.
Mauton mutta ei kyllä mielestäni mikään maailmanloppu. Joihinkin tuollainen huumori voi upota.
Onko se Syömishäiriöliiton somevastaava nykyään Fitfarmilla töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kokeilujensa jälkeen vinkuvat täällä kun eivät millään saa naista vaikka ovat niii-in kultakimpaleita että.
Nyt Jutalla instassa anteeksipyyntövideo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan oikeasti viinipäissään kirjoittaneet tuon? Naureskelleet hyväuskoisille itsekurittomille läsk€ill€ asiakkailleen ja ehkä vahingossa painaneet "lähetä"
Hyi.
Eikö teille muille ole tullut jo selväksi, kuinka ylimielinen tuo Larmin akka on. No nyt varmaan tuli selväksi.
Todennäköisesti jutalla ei ole tän viestin kanssa mitään tekemistä. Sen verran iso firma että todnäk siellä on ihan omat työntekijät markkinoinnissa, jutta taitaa lähinnä nostaa palkkaa ja toimia kasvona yritykselle. En ole huomannut, että Jutta vetäisi enää edes mitään heidän livetapahtumia. Keskittynee ihan muihin juttuihin nykyään.
Niin. Oisko Juhan käsialaa, eikö se ole joku markkinointi ex- Pertti?
Vierailija kirjoitti:
Ei toi mun mielestä ollut kovin paha...
Minustakin ihan hauska, mutta aivan liian pitkäksi venytetty. Meni muka-hauskan puolelle hyvin äkkiä.
Sama kun lähettäisi joillekin mielenterveyskuntoutujille, että sisäinen itsarintekijä tässä moi, mitä jos tänä jouluna vedettäisiin ranteet auki, kun ei jaksa niitä pirun joululauluja, eikö se olisi kaikille paljon parempi, että et olisi siellä pilaamassa muiden joulua, et kai sä nyt enää mihinkään terapiaan ole menossa, eikö se ole jo nähty.
Voi Jutta poistu jo nyt kuvioista, olet niin last season. EN voi ymmärtäämiten jotkut vielä nykyään ostavat heidän tuotteitaan tai asiakkuuksia joihinkin nettivalmennuksiin. Kaikki on vain brändiä ja rahastusta. lampaat määkii Farmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja huonosti on toiminut tämån palstan úlinaketjuista päätellen. Yhtä toimiva, kuin tasoteria!
Ammutaan omaan jalkaan👍 nice. Tähän lafkaan ei kannata enää kenenkään rahojaan sijoittaa ja kustantaa Larmin ukon ja akan pnolomia ja akan naamatäytteitä.