Fitfarmin KOHU-UUTISKIRJE, saitteko?
Facesta ja instasta jo poistettu, mutta sähköpostitettuja ei saa enää peruttua :D
Alla teksti, loppu jää vähän kesken
Vuosisopimus mun parhaalle kaverille
Moikka! Ajattelin, että on korkea aika esittäytyä. Ollaan kuitenkin asuttu samassa paikassa jo niin monta vuotta. Mä olen sun Sisäinen Pullukka.
Äläkä viitti esittää yllättynyttä. Kyllä sä mut tunnet. Kuinka monta kertaa me ollaan sun kanssa nostettu se konvehtirasian ylempi kerros pois, kun ollaan leikitty nougat-aarrejahtia. Ja kuinka monta kertaa oon joutunut sulle jankuttamaan, että ota nyt hyvä ihminen se suklaapatukka siitä kassan vierestä, nyt kun siihen on vielä mahdollisuus. Eikä olla kertaakaan kaduttu, vai mitä!
Meillä on kyllä tosi kivaa yhdessä. Mutta ois mulla sulle yksi pyyntökin. Sä voisit kyllä vähän relata. Torkuttaisit aamulla vähän pidempään. Niin, ja ootko koskaan pysähtynyt miettimään, mikä sua oikeesti estää pitämästä karkkipäivää joka päivä?
Oon iloinen, että voin kutsua sua ystäväksi. Sä oot nimittäin ihan huipputyyppi!
Mutta nyt mä olen vähän huolissani susta. Yleensä tähän aikaan vuodesta sä saat päähäsi tehdä “ryhtiliikkeen”. Tajuuksä miten typerältä se saa mut näyttämään?! Oon katellut sivusta sitä sun intoilua aina vähän häpeillen. Se on mun mielestä tosi noloa. Ja mitä ajanhukkaa!
Kun sekin aika me voitas käyttää pötköttelemällä sohvalla, ähmimällä nachopelti ja jätskipönttö keksitaikinalla! Eikä huurteinen kyytipoikana olis pahitteeksi, vai? Ja mieti paljon rahaa säästät jos pistät ensi vuodelta sen kuntosalikortin jäähylle.
Mun mielestä sä näytät upeelta! Mutta olis mulla yks ehdotus sulle: Voisitko ostaa kokoa isompia vaatteita? Tai laitetaan samantien kaksi. Koska sä rupeat jostain syystä aina nynnyilemään siinä vaiheessa, kun vyötärö alkaa kiristämään. Mun mielestä se on vähän loukkaavaa. Just kun ollaan päästy hyvään vauhtiin niin sä painat jarrua. Hei haloo! Se vie kaiken ilon tästä hommasta!
Sitä paitsi. Me ollaan yhdessä saavutettu kaikki nämä kilot! Ollaan ylpeitä siitä mitä ollaan saatu aikaan!
Mutta ei nää sun puutteet nyt mitään kaupan kaatajia ole. Tietenkään. Kaikki me voidaan aina vähän parantaa. Ja sanoinhan jo, miten paljon mä tykkään susta. On vaan kivempaa kun on enemmän mitä rakastaa!
No mutta. Mä nyt ajattelin ehdottaa sulle kuitenkin sellasta vuosisopimusta, että pidetään hauskaa koko seuraava vuosi. Ei huolehdita huomisesta, unohdetaan kaikki lapselliset säännöt ja annat mun kutitella sua koko vuoden! Jätetään kaikki hikoilu ja kärsiminen kokonaan pois ja mennään fiilispohjalta! Kuuntelet vaan mua, niin meillä menee loistavasti!
Ja sun ei tartte vielä sitoutua mihinkään. Mä ajattelin antaa sulle nyt joulun aikana vähän maistiaisia siitä, mitä tuleman pitää. Sitä paitsi, kohta on taas se aika vuodesta kun me vedetään sellaiset ähkyt että oksat pois!
Äläkä unohda, että tähän aikaan vuodesta glögit ja piparit päivittäin on kansalaisvelvollisuus! Yksi elämä ja liekki palaa hei!
T. Sisäinen Pullukkasi
P.s. Äläkä saa mitään hulluja ideoita laihduttamisesta, se se vasta hullujen hommaa onkin!
P.p.s. Pitäskö sun leipoa vähän joulutorttuja, niin voitais juhlistaa sitä, että on jo
Kommentit (644)
Mitä siinä anteeksipyynnössä selitellään?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuli tuo viesti sähköpostiini... 😔
Ja anteeksipyyntö näköjään tuli myös.
Ihme selittelyä.
Viitsitkö avata mitä siinä sanottiin?
Mitä siinä anteeksipyynnössä sitten oli?
Apua 🙈 mitä siinä anteeksipyynnössä sanotaan? Eipä taida kaikkia enää tavoittaa, kun moni on jo perunut tilauksen.
Anteekspyyntö oli aivan hölynpölyä, miten eivät ymmärtäneet sen olevan sopimatonta markkinointia ja miten jatkossa käyttävät harkintaa paremmin
Anteeksipyyntö tuskin on yhtä suurella hartaudella tehty kuin tuo pullukkateksti.
Oisko kuitenkin kyseessä kaappaus? Mistä sähköpostiosoitteesta toi tuli?
Julkinen anteeksipyyntö lähetetty kuulemma.
Tarkoituksena oli esitellä humoristinen mainoshahmo nimeltään Sisäinen Pullukka.
Emme ymmärtäneet sen sopimattomuutta, yms...
Vierailija kirjoitti:
Oisko kuitenkin kyseessä kaappaus? Mistä sähköpostiosoitteesta toi tuli?
Ihan omin maitorahkalla sotketuilla pikkukätösillä se on kirjoitettu
Vierailija kirjoitti:
Anteekspyyntö oli aivan hölynpölyä, miten eivät ymmärtäneet sen olevan sopimatonta markkinointia ja miten jatkossa käyttävät harkintaa paremmin
Eli eivät ymmärtäneet sen olevan sopimatonta MARKKINOINTIA, mutta nyt ymmärsivät? Mutta eivät ilmeisesti tajunneet, että teksti oli kaikessa muussakin kontekstissa sopimatonta ja se edustaa ihan kaikkea, mitä tällaisen yrityksen ei missään nimessä saisi tuoda julki, edes huumorina. Mutta jos haluavat profiloitua fatsheimaajana ja pullukoiden halventajana niin pitäkööt imagonsa.
Ja haluamme että kaikki saavat nauttia jouluruokarauhasta hyvillä mielin...
Ovatkohan oikeasti viinipäissään kirjoittaneet tuon? Naureskelleet hyväuskoisille itsekurittomille läsk€ill€ asiakkailleen ja ehkä vahingossa painaneet "lähetä"
Hyi.
Julkinen anteeksipyyntö
Haluamme lähettää vilpittömän anteeksipyyntömme sopimattomasta markkinoinnista.
Lähetimme perjantai-iltana valitettavan harkitsemattoman mainosviestin sähköpostin ja somen välityksellä. Tarkoituksenamme oli esitellä humoristinen mainoshahmo nimeltään Sisäinen Pullukka.
Emme valitettavasti ymmärtäneet tämän mainoksen sopimattomuutta. Olemme erittäin pahoillamme mainoksen aiheuttamasta mielipahasta. Tarkoituksenamme ei tietenkään ollut loukata ketään tai syyllistää syömistä missään muodossa.
Poistimme viestit välittömästi saatuamme palautetta mainoksesta. Tulemme jatkossa arvioimaan markkinointiviestinnän sisällöt tarkemmin, jotta viestintämme on vastuullista ja terveyttä edistävää, eikä sisällä syyllistämistä.
Fitfarmin tehtävä on edistää suomalaisten hyvinvointia ja terveyttä. Olemme toimineet vastuullisesti yli 10 vuoden ajan ja mittaamme palveluidemme laatua ja asiakkaidemme tyytyväisyyttä jatkuvasti. Tarjoamamme neuvot ja apu ovat linjassa virallisten terveyssuositusten kanssa ja valmentajamme tekevät tarvittaessa yhteistyötä lääkärien kanssa. Koska olemme yksi suurimpia toimijoita hyvinvointitoimialalla, ymmärrämme vastuumme ja olemme sitoutuneet kehittämään toimialaa entistä paremmaksi.
Vielä kerran vilpittömät pahoittelumme loukkaavasta viestistä ja aiheuttamastamme mielipahasta. Haluamme kiittää kaikkia palautteen antajia ja toivomme kaikille rauhallista joulunodotusta. Haluamme, että kaikki voivat nauttia jouluruokarauhasta hyvillä mielin.
Onpas erikoinen viesti. Tässä on selvästi oltu kieli poskessa, mutta lopputulos ei oikein toimi.
Mitä siinä anteeksipyynnössä luki?
Fitfarmilla pikkujoulut toimistolla 🥂🍾 RAI RAI
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksena oli esitellä humoristinen mainoshahmo nimeltään Sisäinen Pullukka.
Emme ymmärtäneet sen sopimattomuutta, yms...
Apua, kuoppa vain syvenee. Että ovat kehitelleet brändille ihan mainoshahmon eikä kyse ollutkaan mistään randomsomeharjoittelijan harkitsemattomasta tajunnanvirrasta.
Ei toi mun mielestä ollut kovin paha...
En tunne ketään, jolla olisivat tuollaiset ruokailutavat. Konvehteihinkin kyllästyy muutamassa päivässä jouluna. Nachopellin voi tehdä myös terveellisenä kun tekee itse ne nachot kotona.
Mitäköhän syömishäiriötä tuollaisella piilokettuilulla yritetään saada aikaan?