Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitfarmin KOHU-UUTISKIRJE, saitteko?

Vierailija
17.12.2021 |

Facesta ja instasta jo poistettu, mutta sähköpostitettuja ei saa enää peruttua :D
Alla teksti, loppu jää vähän kesken

Vuosisopimus mun parhaalle kaverille
Moikka! Ajattelin, että on korkea aika esittäytyä. Ollaan kuitenkin asuttu samassa paikassa jo niin monta vuotta. Mä olen sun Sisäinen Pullukka.

Äläkä viitti esittää yllättynyttä. Kyllä sä mut tunnet. Kuinka monta kertaa me ollaan sun kanssa nostettu se konvehtirasian ylempi kerros pois, kun ollaan leikitty nougat-aarrejahtia. Ja kuinka monta kertaa oon joutunut sulle jankuttamaan, että ota nyt hyvä ihminen se suklaapatukka siitä kassan vierestä, nyt kun siihen on vielä mahdollisuus. Eikä olla kertaakaan kaduttu, vai mitä!

Meillä on kyllä tosi kivaa yhdessä. Mutta ois mulla sulle yksi pyyntökin. Sä voisit kyllä vähän relata. Torkuttaisit aamulla vähän pidempään. Niin, ja ootko koskaan pysähtynyt miettimään, mikä sua oikeesti estää pitämästä karkkipäivää joka päivä?

Oon iloinen, että voin kutsua sua ystäväksi. Sä oot nimittäin ihan huipputyyppi!

Mutta nyt mä olen vähän huolissani susta. Yleensä tähän aikaan vuodesta sä saat päähäsi tehdä “ryhtiliikkeen”. Tajuuksä miten typerältä se saa mut näyttämään?! Oon katellut sivusta sitä sun intoilua aina vähän häpeillen. Se on mun mielestä tosi noloa. Ja mitä ajanhukkaa!

Kun sekin aika me voitas käyttää pötköttelemällä sohvalla, ähmimällä nachopelti ja jätskipönttö keksitaikinalla! Eikä huurteinen kyytipoikana olis pahitteeksi, vai? Ja mieti paljon rahaa säästät jos pistät ensi vuodelta sen kuntosalikortin jäähylle.

Mun mielestä sä näytät upeelta! Mutta olis mulla yks ehdotus sulle: Voisitko ostaa kokoa isompia vaatteita? Tai laitetaan samantien kaksi. Koska sä rupeat jostain syystä aina nynnyilemään siinä vaiheessa, kun vyötärö alkaa kiristämään. Mun mielestä se on vähän loukkaavaa. Just kun ollaan päästy hyvään vauhtiin niin sä painat jarrua. Hei haloo! Se vie kaiken ilon tästä hommasta!

Sitä paitsi. Me ollaan yhdessä saavutettu kaikki nämä kilot! Ollaan ylpeitä siitä mitä ollaan saatu aikaan!

Mutta ei nää sun puutteet nyt mitään kaupan kaatajia ole. Tietenkään. Kaikki me voidaan aina vähän parantaa. Ja sanoinhan jo, miten paljon mä tykkään susta. On vaan kivempaa kun on enemmän mitä rakastaa!

No mutta. Mä nyt ajattelin ehdottaa sulle kuitenkin sellasta vuosisopimusta, että pidetään hauskaa koko seuraava vuosi. Ei huolehdita huomisesta, unohdetaan kaikki lapselliset säännöt ja annat mun kutitella sua koko vuoden! Jätetään kaikki hikoilu ja kärsiminen kokonaan pois ja mennään fiilispohjalta! Kuuntelet vaan mua, niin meillä menee loistavasti!

Ja sun ei tartte vielä sitoutua mihinkään. Mä ajattelin antaa sulle nyt joulun aikana vähän maistiaisia siitä, mitä tuleman pitää. Sitä paitsi, kohta on taas se aika vuodesta kun me vedetään sellaiset ähkyt että oksat pois!

Äläkä unohda, että tähän aikaan vuodesta glögit ja piparit päivittäin on kansalaisvelvollisuus! Yksi elämä ja liekki palaa hei!

T. Sisäinen Pullukkasi

P.s. Äläkä saa mitään hulluja ideoita laihduttamisesta, se se vasta hullujen hommaa onkin!

P.p.s. Pitäskö sun leipoa vähän joulutorttuja, niin voitais juhlistaa sitä, että on jo

Kommentit (644)

Vierailija
41/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarkoituksenamme ei tietenkään ollut loukata ketään tai syyllistää syömistä missään muodossa."

Öööö... mikähän se teidän tarkoituksenne sitten oli?

Vierailija
42/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko kuitenkin kyseessä kaappaus? Mistä sähköpostiosoitteesta toi tuli?

Se tuli info@fitfarm osoitteesta ja tosiaan anteeksipyyntö samasta osoitteesta. Osoitekentässä luki Sisäinen pullukka, anteeksipyynnössä sit taas Fitfarm. Mä en avannut ekaa viestiä juurikin tuon lähettäjän vuoksi, anteeksipyynnön joo. Kuinka monella on info-posti käytössä, mene ja tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tarkoituksenamme ei tietenkään ollut loukata ketään tai syyllistää syömistä missään muodossa."

Nauraa läskeille. Unohtivat vaan, että ne läskit on niiden maksavia asiakkaita

Vierailija
44/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstinä ihan hauska ja osuva, mutta aika fail hyvinvointifirman jakaa tollasta

Vahvistaa mielikuvani "hyvinvointi"firmoista. Ulkonäkö ja vaatekoot ovat ne tärkeät jutut, ei fyysinen tai mielellinen terveys.

Lol.

Minä hoidan vyötäröäni jatkossakin ihan itse.

Vierailija
45/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, miten kenellekään voi tulla edes mieleen enää kirjoitella tuollaista. Nykyään kun ei ole OK syyllistää, sheimata tai muutenkaan loukata ihmisiä.

Vierailija
46/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö kyseinen pulju toimii, ohhoh.

Näin sitä kansanterveyttä "parannetaan" puhuttelemalla omaa Sisäistä Pullukkaa.

Kuinkakohan moni oikeasti on näillä Fitfarmin 100 g sitä + 200 g tätä, liikuntaa 10 kertaa viikossa ja cla-kapselit päälle -tikkiin 10 viikossa -ohjeilla pitkäkestoista painonhallintaa ja hyvinvointia edes saavuttanut? Lupauksilla nopeasta painonpudotuksesta ja siten läskiahdistuksen hallintaan saamisella väliaikaisesti on moni kyllä rikastunut.

Vierailija
47/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on se poistu listalta-”nappi” 😉

Vierailija
48/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin ääneen :D

Vierailija
49/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatkohan oikeasti viinipäissään kirjoittaneet tuon? Naureskelleet hyväuskoisille itsekurittomille läsk€ill€ asiakkailleen ja ehkä vahingossa painaneet "lähetä"

Hyi.

Eikö teille muille ole tullut jo selväksi, kuinka ylimielinen tuo Larmin akka on. No nyt varmaan tuli selväksi.

Vierailija
50/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli?

Vierailija
51/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi mun mielestä ollut kovin paha...

Jonain siskonpeti-sketsinä voisi toimia, koska siinä se tarkoittaisi, että nimenomaan se herkuttelu ei ole niin hirveän vakavaa eikä kaikilla tarvitse olla timmiä kroppaa. Tässä yhteydessä ajatus on nimenomaan päinvastainen, että sarkasmin avulla nimenomaan pilkataan sitä ajatusta, että herkuttelu on joskus ok. 

Vierailija
52/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko kuitenkin kyseessä kaappaus? Mistä sähköpostiosoitteesta toi tuli?

Ihan omin maitorahkalla sotketuilla pikkukätösillä se on kirjoitettu

Huh huh, melko paksua. Noh, jospa menisi nurin tämäkin yritys. Äänestäkää jaloillanne (niillä heidän mielestään pullukoilla sellaisilla).

Vierailija
53/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä onkin tilaajat jo ahkerasti käyttäneet ☺️👍🏼

Vierailija
54/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli?

Oisko se, että poistuu sähköpostilistalta?

Vierailija
55/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lähettää tuollainen syyllistysteksti ennen joulua. Selvästi tavoitteena oli saada vastaanottaja ahdistumaan jouluruokailun lihottavuudesta (ettei vahingossakaan pääsisi rauhassa nauttimaan joulusta), ja palaamaan tiukalle kuntokuurille välittömästi joulupöydästä nousun jälkeen. Aika syömishäiriöistä käytöstä promoavaa. Samalla tietysti pilkattiin pyöreitä ihmisiä. 

Vierailija
56/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larmin akka on rikastunut ihmisten huijaamisella, samaa on tehnyt tämä Bull hormoni nappi Pentula Mentula. FitFarmin ainut tehtävä on kerätä rahaa edellä mainituille henkilöille, ihmisten auttaminen, noh, kukin voi miettiä jos aivot omaa. Jos itse tarvitsen terveyteen liittyviä ohjeita käännyn ammattilaisten puoleen ja Larmin akka ja hormoni Mentula eivät kuulu näihin ammattilaisiin.

Vierailija
57/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paremmin olisi toiminut "Syvät pahoittelumme! Mainosviestiin oli päätynyt pikkujouluissa ideoitu mauton parodia."

Vierailija
58/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvähän tuo on, periaatteessa noinhan se menee. Useimmilla meistä on tuollainen sisäinen pullukka, joka puhuu meille juuri noin ja se kuulostaa järkeenkäyvältä, siksi niin suuri osa meistä on lihavia.

Ehkä tuon viestin pointti on juuri siinä, että saa meidät älyämään tuon sisäisen pullukan ja sen olemassaolon nyt tiedostaa ja osaa tehdä parempia valintoja eikä antaa tuon pullukan hallita elämääsi.

Ihan hyvä? Alentuva, ylimielinen ja lapsellinen ja r a s i s t i n e n. Some- suikkari. Tyyliin Aki M Selvityjissä. Aki näytti miten sössitään TV- ura. Tuossa esimerkki,miten sössitään laihdutusbusiness. Kannattaavaihtaa markkinointifirmaa ja äkkiä.

Vierailija
59/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän säälittää ne joiden ainoa meriitti on joku saliaddiktio ja oikein innolla varmaan porukka kirjotettu ja nauruskeltu, että "tämmöstä ne pullukat varmaan aattelee heheh". Tämä teksti hyvin kuvaa miten halventavasti muihin suhtautuu. Eiköhän kohta joku päivälehti  uutisoi. 

Vierailija
60/644 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon paremmin olisi toiminut "Syvät pahoittelumme! Mainosviestiin oli päätynyt pikkujouluissa ideoitu mauton parodia."

Niinpä. Melko huonoa kriisiviestintää todeta, että meidän mielestä se oli hauska eikä tajuttu, että porukka ei tajuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan