Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisit työsuhteen loppuajan, jos saisit yt-neuvottelujen seurauksena potkut?

Vierailija
17.12.2021 |

?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ihmettelen myös tuota kun sanotaan, hae saikkua tai hakisin saikkua..miten se tehdään?? Mikä on peruste, tai mitä sanotte lääkärille?

Vierailija
42/50 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin lopun ajan talkoolla töitä 👍

Kyllä aina sen verran pitää solidaarinen olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla muuttui toimenkuva yt-neuvotteluissa vai mikä lie muutosjuttu se on. En todellakaan tee enää vanhoja töitä, voidaan käydä uudet neuvottelut jos näin halutaan.

Vierailija
44/50 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ja 41 muuta irtisanottiin isoissa yt-neuvotteluissa v. 2018. Kolmea johtavassa asemassa ollutta lukuunottamatta kaikille tuli irtisanomisajaksi työssäkäyntivelvoite. Arvatkaapa moniko oli töissä irtisanomisaikansa? Aivan oikein: ei niitä ollut kuin pari, kaikki muut otti saikkua. Mäkin otin. Äkillinen ahdistuneisuushäiriö työkyvyttömyyden syynä.

Vierailija
45/50 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakastiedot ja kustannuslaskelmat tikulle ja firmaa perustamaan.

Tämä on se totuus nykyään. Oma entinen työpaikka sanoi puolet porukasta irti. Piti parantaa tuotto prosenttia.

Ne jotka ei päässeet eläkkeelle meni kilpailijoille muistitikut taskussaan. Kilpailijoilla menee nyt hyvin, ja entisellä työpaikalla ei mene edelleenkään.

Vierailija
46/50 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää ihmettelen myös tuota kun sanotaan, hae saikkua tai hakisin saikkua..miten se tehdään?? Mikä on peruste, tai mitä sanotte lääkärille?

Unettomuus, ahdistuneisuus, itsetuhoiset ajatukset, hengenahdistus, sydämentykytykset, itkuisuus. Noilla oireilla työterveyslääkäri määritteli tilanteeni akuutiksi traumaperäiseksi stressihäiriöksi ja kirjoitti sairauslomaa 2 kk eli koko irtisanomisajakseni.

Vierailija
47/50 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa työpaikassani ei ole työvelvollisuutta irtisanomisaikana. Voi olla olla lomalla tai aloittaa seuraavassa työpaikassa.

Itse olen kerran päätynyt irtisanotuksi. (Myöhemmin pyysivät takaisin.) Irtisanomisaikana ei tarvinnut käydä töissä ja sai tuplapalkan.

Vierailija
48/50 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työsuhde päättyi heti ja irtisanomisajan olin kotona, palkka tuli nornaalisti muutaman kk ajan.

Ei siinä kummempia, pakkasin kamani, moikkasin kaverit ja lähdin.

Vierailija
49/50 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unettomuus, ahdistuneisuus, itsetuhoiset ajatukset, hengenahdistus, sydämentykytykset, itkuisuus. Noilla oireilla työterveyslääkäri määritteli tilanteeni akuutiksi traumaperäiseksi stressihäiriöksi ja kirjoitti sairauslomaa 2 kk eli koko irtisanomisajakseni.

Sama oli kaverillani. Valitettavasti hän ei saanut matkavakuutuksesta euroakaan ajettuaan Italiassa 2 vuotta myöhemmin pienen kolarin, koska vakuutusyhtiö määritteli hänet sairaushistorian perusteella itsetuhoiseksi.

Vierailija
50/50 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaisin työni luvatusti loppuun. Kieltäytyisin ainoastaan toisten ihmisten perehdytyksestä tehtäviini ja ammattisalaisuuksieni jakamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi