Mies haluaa erota, mutta ei pysty
Mies haluaa erota ja käyttäytyy kuin sika koska "ei minua kiinnosta enää ja haluan erota" mutta sitten kuitenkin myöhemmin, yleensä seuraavana päivänä tai kunhan on saanut tarpeeksi kauan olla omissa oloissaan ja tehdä omia juttujaan niin tulee luokseni ja pyytää anteeksi tökeröä käytöstään. Hän haluaa erota, mutta toivoo silti, että voitaisiin katsoa pikkuhiljaa, jos suhde lähtisikin toimimaan.
Minä sallin tämän, sillä en halua erota. Mies on nykyään täysi sika. Ilkeä, omahyväinen, itsekäs, ei tue, ei lohduta, ei ajattele minun tarpeitaan. Mutta tiedän, että hän on sitä vain siksi koska ei enää ole varma tunteistaan. Toivon vaan että ne tunteet tulisi takas.
Mies on sanonut ettei pysty olee erossa musta, että aina kuitenkin haluaa yrittää. Sanoo että on munaton kun ei uskalla jättää.
Olen itsekin pikku hiljaa sitä mieltä, että vaikka mies haluiski yhtäkkiä mun kanssa olla tosissaan, niin mahdanko enää pystyä. Onko liikaa katkeruutta kuluneista ajoista, kun mies ollu täys sika. Lähteny esim ryyppäämään ja laittanut puhelimen kiinni, kun ei ole halunnut että soittelen perään. Haukkunut ja kertonut kuinka olen sitä ja tätä ja tota. Riidellessä lähtenyt ovet paukkuen ja tullut vasta seuraavana päivänä kotiin.
Tiedän, ettei oikeasti ole tollanen.
Mahtaako tää ikinä muuttua. Miksi mies ei vaa jätä mua jos ei halua seurustella. Eikä ole kyse että etsisi parempaa naista ja olen varalla. Mies haluaa olla sinkku. Jättäis mut kokonaan. Mä en sitä eroa pysty tekemään, sillä rakastan häntä.
Hiton miehet.
Ja aina välillä, näiden kusipäisten päivien välissä, hän on mulle mitä ihanin ja rakastavin. Ihan niinku ennen.
Tästä se pää menee sekasi ku mies soutaa ja huopaa. Toivottavasti tekee päätöksen jossai vaiheessa. Viimeistää sitten kun saamme pian oman asunnot ja muutamme asumuseroon. Pelkään kyllä, että sitten tulee lopullinen ero :(
Kommentit (7)
Joo mut en halua erota. Tai siis voin erota sitten ku se oikeesti tapahtuu. Mut siihen asti haluisin vaa et miehe tunteet palaa. Mut kyllä mäki miestä vähä luuserina pidän. Koska jos oon niin kamala ja ei kiinnostusta yhtää ole niin lähtis menemää lopullisesti eikä joka toinen päivä olis maailman ihanin. Munaton se on. Mut hyvä mies sillon ku HALUAA olla.
Ap
Kerro itse rehellisesti mitä tunnet. Älä lähde ylpeyden takia. Kuulostaa siltä, että kun aika on kypsä teet päätöksen. Tos näk käy niin että mies "tekee" sen ensin, mutta tuo sen harrastana pelailu ja diivailu jättää sille vaan mustan Pekan käteen. Elä sun omien ajatusten ja ihanteiden mukaan. Ne kantaa no matter what.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:47"]
Mies haluaa erota ja käyttäytyy kuin sika koska "ei minua kiinnosta enää ja haluan erota" mutta sitten kuitenkin myöhemmin, yleensä seuraavana päivänä tai kunhan on saanut tarpeeksi kauan olla omissa oloissaan ja tehdä omia juttujaan niin tulee luokseni ja pyytää anteeksi tökeröä käytöstään. Hän haluaa erota, mutta toivoo silti, että voitaisiin katsoa pikkuhiljaa, jos suhde lähtisikin toimimaan. Minä sallin tämän, sillä en halua erota. Mies on nykyään täysi sika. Ilkeä, omahyväinen, itsekäs, ei tue, ei lohduta, ei ajattele minun tarpeitaan. Mutta tiedän, että hän on sitä vain siksi koska ei enää ole varma tunteistaan. Toivon vaan että ne tunteet tulisi takas. Mies on sanonut ettei pysty olee erossa musta, että aina kuitenkin haluaa yrittää. Sanoo että on munaton kun ei uskalla jättää. Olen itsekin pikku hiljaa sitä mieltä, että vaikka mies haluiski yhtäkkiä mun kanssa olla tosissaan, niin mahdanko enää pystyä. Onko liikaa katkeruutta kuluneista ajoista, kun mies ollu täys sika. Lähteny esim ryyppäämään ja laittanut puhelimen kiinni, kun ei ole halunnut että soittelen perään. Haukkunut ja kertonut kuinka olen sitä ja tätä ja tota. Riidellessä lähtenyt ovet paukkuen ja tullut vasta seuraavana päivänä kotiin. Tiedän, ettei oikeasti ole tollanen. Mahtaako tää ikinä muuttua. Miksi mies ei vaa jätä mua jos ei halua seurustella. Eikä ole kyse että etsisi parempaa naista ja olen varalla. Mies haluaa olla sinkku. Jättäis mut kokonaan. Mä en sitä eroa pysty tekemään, sillä rakastan häntä. Hiton miehet. Ja aina välillä, näiden kusipäisten päivien välissä, hän on mulle mitä ihanin ja rakastavin. Ihan niinku ennen. Tästä se pää menee sekasi ku mies soutaa ja huopaa. Toivottavasti tekee päätöksen jossai vaiheessa. Viimeistää sitten kun saamme pian oman asunnot ja muutamme asumuseroon. Pelkään kyllä, että sitten tulee lopullinen ero :(
[/quote]
Lue nuo tummennetut kohdat ajatuksella. Kirjoitat noin ja perään selittelet, että mies on muka oikeasti ja välillä ihana. No joo, varmaan samalla tavalla kuin alkoholisti tai vaimonhakkaaja on välillä ihana.
Miksi et lähde? Rakastat häntä? Etkä rakasta. Kaipaat sitä aikaa kun teillä oli hyvä olla, rakastat sitä kaunista hänessä, jota joskus oli, mutta ei ole enää. Tätä persoonaa, jota kuvaat siaksi, ei kannata romanttisessa mielessä rakastaa. Ole rohkea, viisas ja itsenäinen ja jätä hänet. Hän ei sinua jätä, ellei löydä uutta naista ja petaa elämää eteenpäin valmiiksi hänen kanssaan.
Jätä hänet heti huomenna. Tee se itsesi ja itsekunnioituksesi vuoksi.
Niin. Viimeistään kun on varma uudesta suhteesta niin häippää. Meillä ainakin näin. Ja käytös oli kamalaa.
Ei varmasti ole toista naista. Pari kertaa olen "ratsannut" ja mennyt sinne paikkaan missä on väittänyt olevansa ja aina on ollut. Myöskin jos on ollut ryyppäämässä ja jossain vaiheessa suvainnut vastata puhelimeen ni taustalla on aina bileiden ja jätkien ääntä, joten on ollut dokaamassa.
Kyse nyt on vaa siitä että sitä ei kiinnosta. Mutta jättäis sitten kokonaan. Vaikka en tiedä miten erosta selviän ni edessä se on kuitenkin, en vain itse siihen pysty. Mutta tänään yritän!! Laitoin miehelle viestin (taas lähti kiukuspäissään jonnekin) että en jaksa enää kun minua voi kohdella miten haluaa, kun tietää etten itse uskalla jättää. Että toivon et hän nyt keräis munansa ja miehisyytensä ja jättäisi mut lopullisesti. Ja vaikka kuinka itkisin perään niin ei vastaa enää.
Ap
Arvosta itseäs edes senverran ja lähde menemään, tai potkase äijä pihalle. Yksikään nainen ei tarvitse tollasta luuseria mihinkään.