Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei saa kertoa miten Tanskassa menee

Vierailija
17.12.2021 |

Huolestuttavaa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten rokottamattomat ovat onnellisia, kun kukaan ei pääse mihinkään. Unohtuu vaan, mikä kurjuus siitä seuraa, kun talous sakkaa. Ei tartte tukia nostella kenenkään.

Vierailija
22/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on aivan hyvin, täällä ei ole mitään nähtävää.

T. Vastuullinen media

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just uutisissa Tanskasta . 11000 tartuntaa vrk. Kaikki menossa kiinni ennen joulua: teatterit, leffat jne. Sama täällä varmaan viikon päästä.

Terveiset toiselta tanskan suomalaiselta! Suomessa todellakin on vallalla pelkopandemia.

Täällä ihmiset jatkavat elämäänsä, käydään ulkona, tavataan kavereita eikä ola hysterian vallassa. Kaikki ystäväni sanovat, että Mette ei minun elämääni puutu, me ollaan otettu rokotukset ja jatketaan elämää.

Ihmiset matkustelevat eivätkä peru matkojaan pelon vallassa. Hyvä ystäväni on lähdössä joulun jälkeen Thaimaahan. Itse matkustan myös, mutta vähän lähemmäs.

Onhan meillä hurjat luvut, mutta koskaan ei Suomessa mainita sitä, että täällä myös testataan moninkertaisesti se, mikä Suomessa. Onhan täällä tehty jo sata miljoonaa testiä tämän pandemian aikana. Jos Suomessa olisi samanlaiset testimäärät, olisivat sielläkin lukemat paljon korkeammat

Vierailija
24/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Tanskassa ja voin sanoa, että ihan normaalia elämää tässä eletään. Kävin lenkillä, kohta otan lasin punaviiniä

Juuri näin. Minä myös Tanskassa, lasissa tosin olutta saunan jälkeen. Huomenna ravintolaan syömään.

No aika tylsää Tanskassa, jos av:lla perjantaita viettää 😂.

Vierailija
25/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Tanskassa ja voin sanoa, että ihan normaalia elämää tässä eletään. Kävin lenkillä, kohta otan lasin punaviiniä

Juuri näin. Minä myös Tanskassa, lasissa tosin olutta saunan jälkeen. Huomenna ravintolaan syömään.

Todellisuudessa joku rokotettu Pihtiputaalta sai "heureka"-elämyksen, ja kertoi olevansa juuri Tanskassa.

Vierailija
26/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sinä tällä palstalla teet? Tylsyyttä vastaan taistelemassa vai?

Ei minulla ole tapana saunan jälkeen tehdä enää mitään ihmeellistä, kohta menen nukkumaan.

Pitäisikö sinun mielestä hillua ympäriinsä vain siksi, että asuu Tanskassa? Omituinen ajatus.

Vierailija
27/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa joku rokotettu Pihtiputaalta sai "heureka"-elämyksen, ja kertoi olevansa juuri Tanskassa.

Minä aina jaksan ihmetellä näitä tällaisia kommentteja. Olen asunut ympäri Eurooppaa ja nyt asun Tanskassa.

Onko se tosiaankin niin, että kun suomalainen peruspalstailija, joka kulkee kodin, työpaikan ja kaupan väliä, ei pysty edes kuvittelemaan saati uskomaan, että joku voi ihan oikeasti asua ulkomailla? Kun ei itse ole uskaltanut itse tehdä mitään irtiottoja?

Vierailija
28/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei saa kertoa?

Media kertoo koko ajan Tanskan tilanteesta.

Paitsi vainoharhaisten mielestä ei kerro, kun eivät lue valtamediaa. Se kun on "eliitin valeinfoa".

Vierailija
29/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aina jaksan ihmetellä näitä tällaisia kommentteja. Olen asunut ympäri Eurooppaa ja nyt asun Tanskassa.

Onko se tosiaankin niin, että kun suomalainen peruspalstailija, joka kulkee kodin, työpaikan ja kaupan väliä, ei pysty edes kuvittelemaan saati uskomaan, että joku voi ihan oikeasti asua ulkomailla? Kun ei itse ole uskaltanut itse tehdä mitään irtiottoja?

Suomalaiset asuu vain Korsossa. Kaikki. Ihan aina.

Muualla ei ole elämää. Edes Tanskassa.

Vierailija
30/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just uutisissa Tanskasta . 11000 tartuntaa vrk. Kaikki menossa kiinni ennen joulua: teatterit, leffat jne. Sama täällä varmaan viikon päästä.

Terveiset toiselta tanskan suomalaiselta! Suomessa todellakin on vallalla pelkopandemia.

Täällä ihmiset jatkavat elämäänsä, käydään ulkona, tavataan kavereita eikä ola hysterian vallassa. Kaikki ystäväni sanovat, että Mette ei minun elämääni puutu, me ollaan otettu rokotukset ja jatketaan elämää.

Ihmiset matkustelevat eivätkä peru matkojaan pelon vallassa. Hyvä ystäväni on lähdössä joulun jälkeen Thaimaahan. Itse matkustan myös, mutta vähän lähemmäs.

Onhan meillä hurjat luvut, mutta koskaan ei Suomessa mainita sitä, että täällä myös testataan moninkertaisesti se, mikä Suomessa. Onhan täällä tehty jo sata miljoonaa testiä tämän pandemian aikana. Jos Suomessa olisi samanlaiset testimäärät, olisivat sielläkin lukemat paljon korkeammat

Et kai luule, että tilanne Suomessa on se, mitä täällä lukee? Ihmiset elää ihan normielämää. Toki siksi tartunnat nousee just nyt hurjaa tahtia. Koulut taitaa olla isoin ongelma. Kolmansia rokotuksia vain 10% väestä eikä aikoja saa. Se tässä ongelma, kun sairaanhoito niin heikoissa kantimissa. Itsellä matka varattuna ja kaikki tututkin matkustaa jo lähes normaalisti. Omikron nyt kyllä taas hankaloittaa testeineen. Täällä ei ole mitään rokottamattomien vainoa missään. Kunhan hourailevat netissä, kun eivät uskalla mihinkään mennä.

Vierailija
31/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä, olet sitten Tanskassa. Täällä kuitenkin aivan hemmetin moni valehtelee ihan mitä sattuu, niin eihän sitä koskaan tiedä. Joka tapauksessa Tanskan tartuntamäärät on tällä hetkellä varmaan maailman kovimmat. Ei se tosin mitään haittaa, kun omikron on lievä.

Vierailija
32/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei saa kertoa?

Media kertoo koko ajan Tanskan tilanteesta.

Paitsi vainoharhaisten mielestä ei kerro, kun eivät lue valtamediaa. Se kun on "eliitin valeinfoa".

Tässä oli nyt kyse siitä, että tällä palstalla ei saa kertoa todellista tilannetta, vaan kaikki avaukset poistetaan, jossa ihmetellään suomalaisen median lietsomaa pelkoa. Niitä on poistettu jo ainakin 6.

Kai tämäkin kohta poistuu.

Vierailija
33/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan äänestä demareita. Se on 100% varmaa.

Luulisi että ei kohta niin tyhmää olekkaan joka äänestäisi sosialisteja, kommunismikin kuoli jo 30 v sitten.

Kuoli ja haudattiin. Nousi kolmantena päivänä kuolleista…

Vierailija
34/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä, olet sitten Tanskassa. Täällä kuitenkin aivan hemmetin moni valehtelee ihan mitä sattuu, niin eihän sitä koskaan tiedä. Joka tapauksessa Tanskan tartuntamäärät on tällä hetkellä varmaan maailman kovimmat. Ei se tosin mitään haittaa, kun omikron on lievä.

En olisi varma maailman kovimmista tartuntamääristä, kun ottaa huomioon, että täällä tehdään päivittäin yli 200.000 testiä. Mitä luulet, että olisi Suomen todellinen luku, jos siellä testattaisiin edes murto-osa siitä?

Vierailija
35/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä siitä, miten muissa Pohjoismaissa toimitaan koronapandemian aikana ilman rokottamattomiin kohdistuvaa suoraa syrjintää ja perustuslaillisten oikeuksien vientiä.

Onneksi perustuslaki turvaa meidän heikoimpienkin oikeuden elämään ja terveyteen. Sinun oikeutesi levittää kulkutautia ei ihan sanarvoinen oikeus ole.

Vierailija
36/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa olet. Ei kukaan usko ulkomailla olevien Suomalaisten pyörivän vauva palstalla.

Vierailija
37/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä siitä, miten muissa Pohjoismaissa toimitaan koronapandemian aikana ilman rokottamattomiin kohdistuvaa suoraa syrjintää ja perustuslaillisten oikeuksien vientiä.

Onneksi perustuslaki turvaa meidän heikoimpienkin oikeuden elämään ja terveyteen. Sinun oikeutesi levittää kulkutautia ei ihan sanarvoinen oikeus ole.

Työnnä kulkutautisi kommari sinne minnekä aurinko ei paista.

Vierailija
38/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei tule ikinä 11 000 koronatartuntaa päivässä, koska täällä ei testata niin paljoa. Todellisuudessa voi tartuntoja ollakin sitä tahtia.

Vierailija
39/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa mennään pian siihen, että rokottamattomille tulee ulkonaliikkumiskielto. Sen takia Kiuru höpisi armeijan apuuntulemisesta. Ei ne mitään rokotuksia tulisi antamaan vaan tenttaisivat kaduilla ja liikekeskuksissa kulkevilta onko rokotuspassia ja millä asioilla sitä liikutaan. Itse olen rokottamaton enkä muutenkaan käy kuin välttämättömillä asioilla niin ei tuo minua hetkauttaisi tai saisi hakemaan piikkiä.

Vierailija
40/44 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa olet. Ei kukaan usko ulkomailla olevien Suomalaisten pyörivän vauva palstalla.

Ei ainakaan suomalainen Keravalla tai Kouvolassa asuva, jolle jo käynti Helsingissä on seikkailu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi