Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaako muita lähteä lentomatkalle nyt?

Vierailija
27.03.2015 |

Odotetulle lomamatkalle lähtö olisi käsillä sunnuntaina, mutta jotenkin nyt ahdistaa pitkä lentomatka. Olen lentänyt paljon, enkä ole aiemmin ajatellut koskaan näin, mutta tämän viimeisen tuhon jälkeen alkoi ahdistaa.

Ei ole perinteistä mukavaa kutkutusta, niin kuin yleensä. Onko muilla reissuun lähtijöillä samoja fiiliksiä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samoja fiiliksiä. Ei myöskään pelota huomen aamulla lähteä autolla, vaikka tänääkin on kuollut satoja ihmisiä kolareissa.

Vierailija
2/15 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin turvassa, kunhat et aja autolla kentälle. Automatka on se vaarallisin osuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Vierailija
4/15 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenaamulla..typo #2

Vierailija
5/15 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista

Vierailija
6/15 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän täysin todennäköisyydet ja nämä autoiluhommat, kyse ei ole näistä faktoista vaan tunteesta. Ap

Vierailija
7/15 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelottaisi.Lentopelkoisena tuokin vaihtoehto, mikä tapahtui, on jo kelautunut mielessäni.Monet muutkin variaatiot, mitä pelkään lennolla.

Vierailija
8/15 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin juuri turman jälkeen omalta matkaltani. Ei varsinaisesti pelottanut, mutta kyllä se kieltämättä mielessä käväisi muutamaan otteeseen. Silloin ei vielä ollut "syyllisestä" varmuutta, oliko terroriteko tms. Mutta olisin ollut huolestuneempi, jos tuo ei olisi millään lailla koskettanut.

Vierailija
9/15 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, siksi lähdenkin New Yorkiin huomenna ensin yksipyöräisellä maantieosuudet ja sitten polkuveneellä vesitse. Olen tutkinut tilastoja ja noilla kulkuvälineillä tapahtuu vähiten onnettomuuksia.

Vierailija
10/15 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin lentäjä, säikyttelisin matkustajia hakkaamalla raivoisasti ohjaamon ovea aina kun olen palaamassa vessasta takaisin .

Vierailija
11/15 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän täysin todennäköisyydet ja nämä autoiluhommat, kyse ei ole näistä faktoista vaan tunteesta. Ap

Eikö faktat vaikuta sun tunteeseen? Mulla vaikuttaa. Pelkään enemmän vaaraa kuin ei-vaaraa.

Vierailija
12/15 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaisi astua koneeseen. Onneksi ei tarvi lähteä. Ehkä loppuvuotta kohden otan nk äkkilähdön. 

Vierailija
13/15 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaisi astua koneeseen. Onneksi ei tarvi lähteä. Ehkä loppuvuotta kohden otan nk äkkilähdön.

Niin, koska loppuvuodesta ei enää kukaan häiriintynyt perämies lennä? Ne lentää vaan nyt?

okei...

Vierailija
14/15 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää pelota, jotenkin "helpotti" tieto, että koneessa ei ollut vikaa.. ei noita hulluja sentäs joka vuosi ole..

Vierailija
15/15 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:14"]Jos olisin lentäjä, säikyttelisin matkustajia hakkaamalla raivoisasti ohjaamon ovea aina kun olen palaamassa vessasta takaisin .
[/quote]

Ei tarviis varmaan kovin montaa kertaa sitten enää lennellä...