Mitä puoluetta äänestät?
Eli tehdään tällanen av mammojen vaali gallup. Ketä äänestät ja mikä on tärkein asia sinulle heidän vaalilupauksissaan?
Kommentit (128)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:20"]
Perussuomalaiset. Siellä on hyvin päteviä, korkeakoulutettuja, järkiperäisesti argumentoivia ehdokkaita. Siis akateemisena, "cityvihreänä" kolmekymppisenä naisena olen päätynyt tähän. En jaksa enää valtamedian ja vihervasemmiston tekopyhyyttä ja älyllistä epärehellisyyttä mm. maahanmuuttoasioissa. En halua ruotsin mallia, jossa koko yhteiskunta pitää panna sekaisin suvaitsevaisuus-ideologian sokaisemana.
[/quote]
Hyvä provo! 3-kymppinen cityvihreä persunainen, joopa joo...
[/quote]
No ihan vaan totean että en ole provo. Olen yhteiskuntatieteilijä, ja alun alkaenkin minusta Perussuomalaisten menestys kertoo demokratian toimivuudesta ja on tuonut raikkaan tuulahduksen poliittiseen kenttäämme. Koen myös että olen omilla aivoillani ajatteleva ihminen, ja ärsyttää "suvaitsevaiston" uskonnollis-kiihkoinen asenne omaan maailmankuvaansa ja perussuomalaisten ja muiden väärinajattelijoiden leimaaminen.
Ruotsin tilanne ja demokratian, tasa-arvon ja esim. uskonnonvapauden (juutalaisten vainot) halveksuminen siellä on mielestäni pöyristyttävää. Pieni avautuminen tässä, mutta joo Perussuomalaisia äänestän.
Perussuomalaisia äänestän, koska vasemmisto ei enää edusta suomalaisia työssäkäyviä. Hyysäävät vain mamuja
Minä olen kahden vaiheilla: KOK tai KD. Kokoomusta olen äänestänyt aina aiemmin ja pidänkin heidän talouspolitiikastaan, mutta NATO- ja ydinvoimamyönteisyys epäilyttää. Mitähän tässä oikein uskaltaisi äänestää?!
Aiemmin äänestin vasemmistoa ja vihreitä, nyt PS. Maahanmuuttoasiat ratkaisevat.