Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullu tai hulluus ei tarkoita mielenterveysongelmaista. Oikea hullu eli mielenterveysongelmainen on hullu jos ei osaa sanoa hulluutta hulluudesta.

T: "mielenterveys ongelmainen "
17.12.2021 |

Hullu tai hulluus ei tarkoita mielenterveysongelmaista. Oikea hullu eli mielenterveysongelmainen on hullu jos ei osaa sanoa hulluutta hulluudesta.

Miksi näitä mielenterveysongelmaisia annetaan olla ylipäätään mielenterveysongelmissakaan ylipäätään jos ne ei näe edes omia ongelmiA?

Ja minä vannon että jos teette sanktiota minulle nyt tästä niin minä vannon että sitten vedetään tikusta siitä ketä hengittää viimisenä.

T: Jumala ja aamen!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni vähän ohi tämä

Vierailija
2/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei kaikkea tarvitse tietää. Esim minä en halua tietää yhtään mitään.

Apppppp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NE tietää missä asut

Vierailija
4/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ihmiset olivat suorapuheisempia, joten epilektikko oli kaatumatautinen, diabeetikko oli sokeritautinen ja mielenterveysongelmainen oli hullu. Jos ei pärjännyt tavallisessa koululuokassa, niin sitä varten oli joko apukoulut tai tarkkailuluokat. Ennen joutui myös ponnistelemaan enemmän leipänsä eteen eikä voinut jäädä sängyn pohjalle makoilemaan Kelan tukien varassa.

Vierailija
5/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. Ja "jos" teiltä meni ohi niin alkakaa kaivamaan uutta alkua, en lähde mihinkään ilman minulta varastettua jalometallia.

Apppppp

Vierailija
6/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NE tietää missä asut

Eli ne ei tiedä yhtään mitään mistään.

Vierailija
7/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen ihminen.

Vierailija
8/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai näin, terapiassa itkemässä ravaavat akat on HULLUJA.

En tiiä. Näyttää hyvältä.

Vierailija
9/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen ihmiset olivat suorapuheisempia, joten epilektikko oli kaatumatautinen, diabeetikko oli sokeritautinen ja mielenterveysongelmainen oli hullu. Jos ei pärjännyt tavallisessa koululuokassa, niin sitä varten oli joko apukoulut tai tarkkailuluokat. Ennen joutui myös ponnistelemaan enemmän leipänsä eteen eikä voinut jäädä sängyn pohjalle makoilemaan Kelan tukien varassa.

Mielenterveysongelmainen voi olla kuitenkin ihminen, joka käy tavallisesti töissä ja on perhettä, on sosiaalinenkin jne. Hullu tarkoittaa minusta sellaista, joka ei ole oikein edes todellisuudessa kiinni. Harhainen ihminen. Ei kaikki mielenterveysongelmaiset ole sellaisia lainkaan. Sulla on tosi omituinen käsitys mt-ongelmista.

Vierailija
10/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmainen voi olla kuitenkin ihminen, joka käy tavallisesti töissä ja on perhettä, on sosiaalinenkin jne. Hullu tarkoittaa minusta sellaista, joka ei ole oikein edes todellisuudessa kiinni. Harhainen ihminen. Ei kaikki mielenterveysongelmaiset ole sellaisia lainkaan. Sulla on tosi omituinen käsitys mt-ongelmista.

Juu. Minä katoin vähän samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi