Kuka on rasittavin suomalainen juontaja
Kommentit (42)
Axl? Käykö kellekään muulle niin ettei pysty seuraamaan hänen spiikkejään? Karmeen epäselvää, vai olenko vaan niin hidas? Mä en yhtään pysy mukana, jotenkin tyypin huulet liikkuu äänen kanssa eri tahtiin. Ja siis muiden kanssa mulla ei ole tätä ongelmaa :D
Ylivoimaisesti huonoin on se ruotsalainen, äänivikainen hörökorva joka tunkee itseään esille joka paikasta ja jonka vuoksi voi seurata urheilua vain maksutv:n kautta.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:27"]Axl? Käykö kellekään muulle niin ettei pysty seuraamaan hänen spiikkejään? Karmeen epäselvää, vai olenko vaan niin hidas? Mä en yhtään pysy mukana, jotenkin tyypin huulet liikkuu äänen kanssa eri tahtiin. Ja siis muiden kanssa mulla ei ole tätä ongelmaa :D
[/quote]
Musta taas ihana!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:50"]
Lasketaanko Ali Jahangiri?
[/quote]Ääni tälle! Ihan ehdoton ykkönen ällöttävyydessä.
Mia Nuutila ja Vappu Pimiä. Molemmat saavat tekopirtsakkuudellaan ja kestoirvistyksellään (jota myös normaali tapauksissa hymyksi kutsutaan) niskavillani pystyyn.
Vappu "mitä täällä tapahtuu" pimiä
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:32"]enpuska
[/quote]
Shössöttää samalla tavalla kun kataja
Vappu Pimiä
Janne Kataja
Mikko Leppilampi
Karita tykkä, voi sitä tylsyyden ja tyhmyyden määrää
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:30"]
Ylivoimaisesti huonoin on se ruotsalainen, äänivikainen hörökorva joka tunkee itseään esille joka paikasta ja jonka vuoksi voi seurata urheilua vain maksutv:n kautta.
[/quote]
Kaj Kunnas. On kylläkin urheiluselostaja, mutta aivan ultraärsyttävä. Ei voi urheilua katsoa ollenkaan.
Just meinasin tulla sanomaan Axl. Sitä varmaan käytetään kaikissa juontokoulutuksissa esimerkkinä siitä, miten ei pidä puhua. Harmi että artikulaatio on niin puutteellista, kun muutenhan tuo on on ihan siedettävä. Älykkyydestä tai nokkeluudesta ei voi häntäkään moittia.
Ärsyttävin tällä hetkellä taitaa sittenkin olla Voice of Finlandin takahuoneissa pörräävä nainen, joku radiojuontaja ilmeisesti. Ruma ääni, banaalit kysymykset.