Olen yksinäinen
eikä kukaan juttele kanssani. Eniten minua kiinnostaa kaikenlainen ennustelu. Ekalle halukkaalle katsonkin Tarot-korteista.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:50"]
Yksi yksinäinen kysyy,että saanko töitä pian? :)
[/quote]
Joudut kyllä kilpailemaan kovasti saadaksesi töitä, joten mieti, mitä voisit tehdä, edistääksesi työllistymistäsi pitkällä aikavälillä.
Mites mun loppuelämän rakkaus onko se jo kulman takana? M45
Saanko kokea terveen,hyvän ja pitkän parisuhteen vielä?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:57"]
[/quote]
Olet ollut stressaantunut ja siksi et ole pystynyt keskittymään ihmissuhteeseen. Joudut luopumaan jostakin saavuttaaksesi uutta. Sinun pitäisi puhua asioistasi ja löytää vähitellen uutta suuntaa elämällesi. Älä kiirehdi, hiljaa hyvä tulee.
Hej yksinäinen ap! Mieheni on poissa joten olen yksin nyt. Mies ei Ole kiinnostunut minusta naisena enään ja olen ruvennut miettimään eroa tai muita miehiä. Miehen mielestä meidän pitää pysyä yhdessä lasten takia mutta minä ajattelen toisin. Mitä näet meidän kohdalla-eroammeko vai muuttuuko suhteemme parempaan suuntaan? Kiitos etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:57"]
Saanko kokea terveen,hyvän ja pitkän parisuhteen vielä?
[/quote]
Menneillä vastoinkäymisillä on ollut sinuun hieman katkeroittava vaikutus. Joudut paneutumaan parisuhdeasiaan ja pohtimaan monelta kantilta, mihin suuntaan edetä, mutta kun vain olet sinnikäs, saavutat kyllä tulosta.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:05"]
Hej yksinäinen ap! Mieheni on poissa joten olen yksin nyt. Mies ei Ole kiinnostunut minusta naisena enään ja olen ruvennut miettimään eroa tai muita miehiä. Miehen mielestä meidän pitää pysyä yhdessä lasten takia mutta minä ajattelen toisin. Mitä näet meidän kohdalla-eroammeko vai muuttuuko suhteemme parempaan suuntaan? Kiitos etukäteen.
[/quote]
Sinun tilanteessasi kaikkein tärkeintä on järjestellä raha-asiat kuntoon. Huomaat kyllä sitten, mikä on kohtalosi.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:57"]
[/quote]
Olet ollut stressaantunut ja siksi et ole pystynyt keskittymään ihmissuhteeseen. Joudut luopumaan jostakin saavuttaaksesi uutta. Sinun pitäisi puhua asioistasi ja löytää vähitellen uutta suuntaa elämällesi. Älä kiirehdi, hiljaa hyvä tulee.
[/quote]
Aika pelottavaa siis mä en oikeesti usko noihin mutta osuit aika asian ytimeen mä jo tein työrintamalla sellaista että pyysin arvon alennukksen että stressi helpottais .... Ja aina olen rauhallisesti odotellut ....
Tämä on oikeasti aika spookya. Olen työtön ja täysin mieheni armoilla. Olen itsekin miettinyt samaa, sain vahvistuksen siihen. Kiitos ap. Oletko katsonut omaa kohtsloasi korteista? Loppuuko sinun yksinäisyytesi?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:12"]
Tämä on oikeasti aika spookya. Olen työtön ja täysin mieheni armoilla. Olen itsekin miettinyt samaa, sain vahvistuksen siihen. Kiitos ap. Oletko katsonut omaa kohtsloasi korteista? Loppuuko sinun yksinäisyytesi?
[/quote]
Olen ap. enkä ole totaaliyksinäinen, vain satunnaisesti ja ihan fiiliksenä, jota kyllä joudun työstämäänkin. Nämä Tarotit, joita nykyään käytän, ovat olleet yllättävän hyvät omassa elämässäni. Tuntuu, että näistä tulee vastaus kaunistelematta ja suoraan eikä useinkaan se, jota itse toivoo ja odottaa. - Tietysti kaikenlaisten ennustelujen todellisuusarvo vaihtelee.
Mä oon kanssa.... Yksin.... Katteleppa mulle
Jos olet tuollainen huuhaa-hullu niin sun kuuluukin kuolla yksinäisenä. Vitun uskis.
Katso mulle :) mä olen kans yksinäinen.
Juttele mun kanssa! Minäkin oon yksinäinen :) nuo tarotkortit on kiinnostavia joskin itselleni aika vieras asia. Pari kertaa tuttu niitä mulle katsellut. Jos sulla on aikaa ja haluat, niin mulle saa katsoa mitä näyttää :) -n25
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:41"]Jos olet tuollainen huuhaa-hullu niin sun kuuluukin kuolla yksinäisenä. Vitun uskis.
[/quote]
Uskis ei katsele korteista,sillä sellainen on tuomittu Raamatussa.
Yksi yksinäinen kysyy,että saanko töitä pian? :)