Minkälaista vahinkoa päivittäinen ripuli aiheuttaa?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt sitä? Kysy ennemmin mistä se johtuu.
Koska siihen tiedän jo vastauksen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mistä se johtuu?
...niin täällä kysyttiin jo aiemmin MIKSI on jatkuva ripuli? Puuttuuko sulta ohutsuoli?
Anemia ja runsas hiustenlähtö, ainakin minulla. Tk:ssa ei tutkita. Korona vaan kiinnostaa, viis suolistosyövistä tms oikeasti vaarallisesta taudista.
Alakerran naapurisi joutuu muuttamaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mistä se johtuu?
Aamukahvista. Ripulin vaikeusaste riippuu sitä mitä siinä kahvissa on seassa, kauramaidolla saa vesiripulin, pelkkä musta kahvi ei ole niin paha.
Ap
Kannattaa ottaa suoliston kunto erittäin tosissaan. Se on yksi tärkeimpiä asioita terveydessä. Kun suolisto on sekaisin, ravinteet ei imeydy. Se taas vaikuttaa tietenkin kaikkeen. Jos ongelma on tuo leaky gut, en jaksa selvittää mikä sen nimi on suomeksi, suolistosta pääsee läpi aineita jotka ei kuulu elimistöön, jolloin elimistö hyökkää silloin itseään vastaan kun havaitsee niitä eri elimissä. Lue, autoimmuunisairauksia. Tämä on asia josta on tullut mainstreamia vasta ihan viime aikoina.
Mulla on kanssa jatkuva ripuli. Alkoi 10v sitten kun muutin pois vanhemmiltani.
Syön nykyään enemmän kasviksia, vähemmän hedelmiä, vähemmän leipää, vähemmän sikaa ja nautaa, vähemmän pullaa ja olen alkanut juomaan kahvia ja enemmän vettä.
Jos syön tosi epäterveellisesti, esim. pelkkää leipää, liharuokaa jossa ei ole kasviksia ja napostelen sitä sun tätä niin maha on ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kanssa jatkuva ripuli. Alkoi 10v sitten kun muutin pois vanhemmiltani.
Syön nykyään enemmän kasviksia, vähemmän hedelmiä, vähemmän leipää, vähemmän sikaa ja nautaa, vähemmän pullaa ja olen alkanut juomaan kahvia ja enemmän vettä.
Jos syön tosi epäterveellisesti, esim. pelkkää leipää, liharuokaa jossa ei ole kasviksia ja napostelen sitä sun tätä niin maha on ihan fine.
Mulla sama juttu. Mitä terveellisempää ruokaa niin sitä varmemmin pötsi menee sekaisin.
Kamala perseen kirvely ja kutina. Mulla persereikä on lisäksi aina märkä ja joskus jotain limaakin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Aivot valuvat ulos
Mitkä aivot?
Ap
Eskelikö se siellä taas ripuloi? Menikö illan treffit taas ripulin vuoksi ohi. Kyllä sun vanhalla äidilläs on kestämistä, ei voi muuta sanoa.