Mä en kestä joidenkin bloggareiden täydellisyyttä.
Onko muita? En viitsi nimiä tähän laittaa mutta kaikki on niin niin täydellistä. Oma elämä tuntuu niin huonolta ja nuhjuiselta kun ei varaa edes läheskään samaan elämän tyyliin. On joillekin annettu nallekarkkeja ja kunnolla.
Kommentit (8)
No ei ne tietenkään laita sinne blogiin vaikeuksiaan ja sairauksiaan. Et jee, mä sairastuin ripuliin ja istuin pöntöllä viikonlopun. Samalla lailla niillä on elämässä vaikeuksia ja ongelmia kuin muillakin. Sen huomaa heti mitkä blogit on rakennettu täydellisyysperiaatteella. Että kaiken on tarkoitus näyttää täydelliseltä.
Sama juttu, pätee myös twittereihin ja instagrameihin. Vaikka tiedän että niihin laitetaan yleensä vain ne siloitellumat kuvat ja tapahtumat niin on niiden huonoimmatkin päivät miljoona kertaa parempia kuin minun hyvät. Raha tässä on se suurin tekijä- olisi vain huomattavasti kivempaa asua kauniissa kuin rumassa ympäristössä..
Ei musta kukaan bloggaaja enää anna tuollaista kuvaa, ehkä Alexa? Ketä bloggaajia tarkoitat?
No esim. ulkomaisista house of philia sitten fotballfrue. Ja joo house of philia eronnut mutta vaikuttaa onnelliselta ja mies on aivan todella komea ja varmaan hyvä isä. Sitten kotimaisista juuri nämä "perhebloggarit" eli kaunis pieni elämä ja sen johdannaiset...
ap
Juuri se raha, on varaa ostaa merkkituotteita, matkustaa ja ostaa turhuutta itselle, lapsille ja perheelle. Saada kaikki näyttämään niin täydelliseltä. Voi tehdä vähemmän töitä jne..
ap
Se on vähän, että miten asiat haluaa kertoa...
Esimerkiksi itse voisin kertoa synnytyksestäni, jossa lapseni syntyi lopulta sektiolla
a) Leikkauksen jälkeen oli kipuja, mutta lääkkeillä pärjäsin. Paras palkinto koko maailmassani, oma rakas tytär! <3
TAI
b) Elämäni järkyttävin kokemus! Luulin, että kuolen. Olin shokissa ja kipu leikkauksen jälkeen oli viedä tajun kokonaan. Paineet laski, pyörrytti, en pystyny sängystä kahteen päivään nouseen. En ollu koskaan kokenu sellasta kipua. Siltikin.. paras palkinto koko maailmassa, oma tytär! <3
Huomaatko? Riippuu ihan siitä, kuinka haluan asian kertoa. Molemmat asiat ovat täysin totta, mutta se, miten ne haluan muille välittää.
Joten älä välitä, ei se niidenkään täydelliseltä vaikuttava elämä ole täydellistä.
No blogeissa on usein esitelty siloteltu,yksipuolinen totuus.
up