Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän mielenterveytenne kestää Facebookin kirppariryhmiä??

Vierailija
27.03.2015 |

Mä olen jäsen paikallisissa kirppisryhmissä, ja roskalavaryhmissä ja parissa muussa ja harkitsen vakavasti että mikään ei ole ryhmissä olemisen arvoista. Ilmeisesti sama dyykkariporukka päivystää ryhmässä 24/7, ja kiimassa varaavat kaikki mahdolliset tavarat, jotka kuitenkin mielivaltaisesti vapauttavat sitten armollisesti toisille harakoille.

Käytännössä se menee niin, että ryhmien idioottisääntöjen takia jengi varailee tuotteita loputtomasti, ja sitten varmistellaan "isännältä" tai "hallitukselta" että voiko ostaa jonkun kahden euron lapion, ja roikotetaan varausta tuntikaupalla. Välissä on kymmenen "jonossa", ja sitten kun dyykkari nro. 1 vapauttaa tuotteen (niin ne aina tekee) niin kakkosesta ja kolmosesta ei kuulu enää mitään, ja myyjä huhuilee epätoivoisesti neljättä varaajaa.

Lopulta koko paska palautuu uudestaan myyntiin, kun kukaan täyspäinen varaaja ei jaksa odottaa että koska se oma vuoro tulee. Pari ihan hyvää pokaa on mennyt itseltä vain siksi , että mulla ei yksinkertaisesti ole aikaa istua päivät pitkät koneella kyttäämässä laittaako joku sen etsimäni tuotteen myyntiin. Sitten kun laittaa, huomaan että nämä ikivaraajat ovat jo haaskalla ja pompottelevat myyjää.

Ja auta armias jos myyjä ei reagoikaan ALUSTAVAAN VARAUKSEEN ja poistaa tuotteen (joku on siis laittanut viestin että haen tämän NYT), niin jo ollaan huutamassa ja vaatimassa ryhmästä poistoa koska myyjä huijaa. Milloin se on muka noin päin kääntynyt, että tuotteen myyjällä on joku saatanan velvollisuus roikottaa tuotetta varattuna jollekin Pike-pitkäaikaistyöttömälle, ja antaa Piken päättää meneekö kama kaupaksi?

Mä olisin ostanut ihan suorilta jo parikin tuotetta jos olisin ennättänyt jossain helkkarin välissä ALUSTAVASTI varata tuotteen, sitten olin jonossa kuudentena tai jtn. ja lopulta kyllästyin kyttäilemään.

Jos tulee kirppisryhmä missä varaaminen on kiellettyä, menen sinne heti. Mä en just sen takia edes myy siellä, koska pää ei kestä näitä idiootteja jotka varaa fiilispohjalta kaiken eivätkä kuitenkaan osta mitään. En tiedä onko paikkakuntakohtaisia eroja, mutta Pohjois-Karjalan ryhmissä tällaista kokemusta näkyvillä.

Ja jos jotain siellä myisin, niin möisin ensimmäiselle ostajalle, enkä todellakaan varailisi yhtään mitään kenellekään.  Olen aivan varma, että ryhmien säännöt on laatineet tyypit jotka alustavasti varailee ihan kaikkea, ja palauttelevat tuotteita kauppaan ja kuvittelevat että kirppisasiakas on aina oikeassa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompdelux kirppis on ihan natsien ylläpitämä. Jotain vauvanvaatekirppistä pyöritti joku teini-ikäinen tyttö, joka osoittautui ihan lapsettomaksi huijariks. Tienaa vissiin viikkorahansa siellä.

Vierailija
42/49 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielenterveys ei kestänyt koko Facebookkia. Joten suljin tilin jo vuosia sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa vinkkejä hullujen ryhmistä! T.9

Vierailija
44/49 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/49 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko myi lemmikinpetiä Facebookissa, ja ennätti laittaa tuotteen myyntiin, kun kaverinsa soitti että bongasi ilmoituksen netistä, että hän hakee sen heti. Siellä oli kuitenkin parissa minuutissa tullut kyselyjä mitoista, "tiukasta" hinnasta, alustavia varauksia ja ilmoituksia että kysytään ensin mieheltä yms. ja sisko meni ihan paineeseen ja poisti tuotteen äkkiä että voi antaa sen kaverilleen. Tuote ennätti olla siellä alle kaksi minuuttia. Sittenpä pari seuraavaa päivää pettyneet kirppistelijät huutelivat varauksensa perään, ja reklamoivat ylläpidolle että potkut epärehelliselle myyjälle. Jo on jumalauta köyhä elämä jos tuosta menee yöunet, ikään kuin ei itselleen koskaan kävisi vastaavaa??

Just nuo vitun haaskalintukirppistelijät on se syy miksi mä en myy tuolla yhtään mitään, tuo ei vaan ole normaalien ihmisten toimintaa..Mä myyn ja ostan torista, tai suoraan kirppareilta mutta en Facebookin sekopääkirpuilta.

Vierailija
46/49 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.feissarimokat.com/2014/09/kahakka-kirpputorilla-osa-16/

Eiks tää ole Joensuun kirppisryhmästä?

Vierailija
47/49 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää myyjät jotka pistävät myyntiin ruttuisia verhoja/vaatteita ja ilmoittavat etteivät jaksaneet silittää. Jos vaatteessa tahra, ilmoitetaan ettei jaksanut pestä, peseminen jää ostajalle. En ymmärrä, kuka ostaa vaikka verhot jotka on miljoonan rytyssä, ei edes näe minkä näköiset niiden kuuluis olla?! Oishan se varmaan oleellista tietoo, lähteekö se tahra pois pesussa vai ei? Hohhojjaaa...

Vierailija
48/49 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joku myi käytettyjä rintaliivejä, joissa näkyviä tahroja... hyi vittu hei.

Vierailija
49/49 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat tyhmiä, se on tullut selväksi. 

ANNETAAN xxx-asia. NOUTO vain iltaisin klo 19.30-20, asun cittarin lähellä. Ilmoitus on kaupunginosan omalla palstalla, ja joku tyhmä akka alkaa kommentoimaan, että "mulle mulle, pystytkö toimittaa? tai voinko hakee heti??" ja kello on kymmenen aamulla. Luetun ymmärtäminen kunnossa:)). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä