Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävän kommentti kun näki kuvan minusta ja kaveriporukastani "Miks sä näytät kuvissa aina tollaselta maatuskalta ja muut hyvältä"

Vierailija
17.12.2021 |

Kysyin mitä tarkoittaa maatuskalla. "No tommonen leveä ja naamasta paksu" Poistin koko kuvan enkä enää aio näyttää hänelle mitään kuvia itsestäni. Jäi myös tietynlainen pelko kuvattavana olemiseen ja mietin millä tekosyyllä kieltäydyn nyt jouluna kun sukulaisia tulee ja moni haluaa kuvata?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks se poika seurustelee maatuskan kanssa jossei kelpaa?

Kyllä maatuskaankin työmies tarpeensa tekee.

Kyllä se vaan menee niin, että valtaosa miehistä ajattelee tyttiksen kavereita pannessaan lemmittyään.

Sorry girls, thats the way the cookie crumbles..

Vierailija
22/34 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän sitten joku kiiltokuva poika? Ota hänestä kuvia ja arvostele takaisin.Älä anna alistaa itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä nalkuttava ulipoikanenystäväkö on vai pelkästään näyttää Christiano Ronaldolta? 

Vierailija
24/34 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotkut ei vaan ole valokuvauksellisia. Minä esim. olen ihan nätti muuten mutta valokuvissa näytän hirveältä.

Mistäs tiedät? Ei se peili totuutta kerro. Toiset näkevät sinut niin kuin olet kuvassa.

No eivät taatusti näe :D Esim joku vaatekaupan peili hehkuvine loisteputkineen paljastaa ihan joka muhkuran, finnin, punoituksen kasvoissa ja leventää + lisää pari leukaa hoikallekin ihmiselle. Mallina toiminut ystäväni oli hiljattain ostoksilla enkä ollut tunnistaa häntä peilin kautta katsottuna.

Optimaalisen tarkkaa kameraa on yksinkertaisesti mahdotonta rakentaa.

Vierailija
25/34 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatuskakin voi olla ihan hyväluontoinen ja hyödyllinen kotitaloudessa.

Vierailija
26/34 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sun arvoinen. Ei tuollaista kukaan rakastava kumppani toiselle sano eikä tuollaista tarvitse sietää. Ota asia puheeksi anna vielä mahdollisuus aidosti pahoitella, ainakin jos olette jo pidempään olleet yhdessä. Jos näyttää siltä, ettei ymmärrä siaa ja ymmärrä olla todella  _aidosti_ pahoillaan, niin se on sitten  hei hei vaan ja hyvää loppuelämää. 

Vierailija
27/34 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotkut ei vaan ole valokuvauksellisia. Minä esim. olen ihan nätti muuten mutta valokuvissa näytän hirveältä.

Mistäs tiedät? Ei se peili totuutta kerro. Toiset näkevät sinut niin kuin olet kuvassa.

No eivät taatusti näe :D Esim joku vaatekaupan peili hehkuvine loisteputkineen paljastaa ihan joka muhkuran, finnin, punoituksen kasvoissa ja leventää + lisää pari leukaa hoikallekin ihmiselle. Mallina toiminut ystäväni oli hiljattain ostoksilla enkä ollut tunnistaa häntä peilin kautta katsottuna.

Optimaalisen tarkkaa kameraa on yksinkertaisesti mahdotonta rakentaa.

Siis tarkoitan, että peilitkin ovat erilaisia riippuen materiaalista, valaistuksesta jossa itseäsi katsot ym.

t.24

Vierailija
28/34 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, parisuhteessa kummankin pitää kokea tulevansa kunnioitetuksi ja arvostetuksi. Mielestäni poikaystäväsi ei kohtele sinua hyvin, jos tällaisia kommentteja laukoo. Vakavan keskustelun paikka! Ja jos hän ei muuta tapojaan, niin se on eron paikka.

Vierailija
29/34 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan menee niin, että valtaosa miehistä ajattelee tyttiksen kavereita pannessaan lemmittyään.

Minun on vaikea uskoa, että valtaosa miehistä on tuollaisia vatipäitä. Vain umpityhmä mies seurustelee jonkun kanssa vaikka oikeasti haluaisi naisen kaverin.

Vierailija
30/34 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole valokuvauksellisia! Äitini oli kaunein viidestä sisaruksesta, mutta ei ikinä onnistunut valokuvissa. Jotkut taas näyttävät esimerkiksi profiilikuvissa todella hyviltä, mutta eivät ole luonnossa erityisen hyvän näköisiä.

Kokonaan toinen juttu on tietysti tuo, että kuka kommentoi kenenkään kuvaa noin ikävästi, kuin ap: n poikaystävä. Joko ilkeyttä tai typeryyttä, kumpikaan ominaisuus ei ennusta hyvää suhteen jatkoon.

Vierailija
31/34 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Ihastunut ap:n kaveriin tietty. Näin sivusta arvioiden, esim. Krista Kiuru ja Saarikko näyttävät maatuskoilta Sanna Marinin tms. rinnalla. Olisiko syynä ylipaino? Mun mielestä tukevakin voi kyllä olla ihan viehättävä ja jopa seksikäs.

Vierailija
32/34 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasottomat tyäukot eivät saa ketään/mitään muuta kuin omaa kättään. Niin se keksi murenee.

Vierailija
33/34 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaveri tarkoittaa "hämmästyttävää, kuinka olet luonnossa aina niin paljon kauniimpi kuin kuvissa"

Vierailija
34/34 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta sika!