Miksi kaikki kehuu Kiurua ja haukkuu Sannaa?
Sanna on kuitenkin saanut eniten arvokasta julkisuutta jopa Elon Musk twiittasi
Kommentit (42)
Kiurun koronahulluutta kehuvat vain toiset hullut ja pelokkaat.
Tämä pullea metsälintu vapaalla:
Mums mums *röyh*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna nolasi itsensä.
Juuri näin, Sanna on vaan bilettänyt ja piileskellyt kaksi vuotta muiden selän takana.
Imagon rakennus ja muotilehdissä paistattelu on mieluisampaa Sannalle.
Ja silloin kun on pakko esiintyä politiikan saralla keskusteluissa, niin ympäri pyöreitä kymmenen avustajan sanoituksia lukee paperista.
Tää on niin totta.
Vierailija kirjoitti:
Kiurun koronahulluutta kehuvat vain toiset hullut ja pelokkaat.
Koronajutuista oon samaa mieltä (eli hoitoalalle tiukempi linja rokotuksiin), mutta mielestäni Kiurun kaltaisen ankeuttajan ei pitäisi olla asemassaan.
Vierailija kirjoitti:
Tasan päin vastoin. Kun Kiurun masentuneen lehmän silmät ja olemus pöllähtävät tv-ruutuun, vaihtuu kanava sekunnissa. Sitä maailmanlopun mussuttajaa jaksa kukaan enää kuunnella. Laihduttaisi niin ei tarvitsisi pelätä niin hirveästi.
Sä oot ihan kakara. Varo, tulee kiloja!
Ei olis Sannasta tullu pääministeriä lihavana
Vierailija kirjoitti:
Eipä niissä tytöissä ole kehumista kummassakaan,
Milloin nainen lakkaa olemasta tyttö?
Marin on ehdoton pomo. Älkää antako "bilettäjä-imagon" hämätä. Kun tulee kyse oikeista asioista, niin Marin on pomo. Kyllä Kiurukin osaa tiukka olla, mutta Marin on vielä tiukempi.
Vierailija kirjoitti:
Mums mums *röyh*
Oletko mielestäsi vitsikäs vai pelkästään tyhmä?
Btw: "Pesii yleisenä myös avosoilla, laitumilla ja matalakasvuisilla rantaniityillä. Kiurua ei tavata pienillä metsäpelloilla. Runsaimmillaan kiuru on salaojittamattomilla heinäpelloilla ja laitumilla."
Vierailija kirjoitti:
Ei olis Sannasta tullu pääministeriä lihavana
Sehän oli melkein lihava. Muistan vaan vuosia sitten, kun oli kansanedusta, ja tv:ssä mainittiin joku marin ja näyttää vilautettiin sitä, tuli mieleen, että on vähän ei miellyttävän näköinen killusilmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mums mums *röyh*
Oletko mielestäsi vitsikäs vai pelkästään tyhmä?
Btw: "Pesii yleisenä myös avosoilla, laitumilla ja matalakasvuisilla rantaniityillä. Kiurua ei tavata pienillä metsäpelloilla. Runsaimmillaan kiuru on salaojittamattomilla heinäpelloilla ja laitumilla."
En googlettanut tuon vuoksi. Mutta lintulaji kävi silti selväksi.
Rouvat Saarikko ja Kiuru ovat palauttanee uskoni suomalaisen aikuisen naisen järkevyyteen ja viisauteen.
Nämä somepimut vois etsiytyä sellaisiin hommiin jossa riittää että on nätti ja kynnet hyvin laitettu. Vaikka Prisman kassalle tai jonkun jumppasalin respaan.
Onko pm jo ilmoittanut päässeensä cooper-tavoitteeseensa? Tämän piti tapahtua ennen joulua.
En mä kehu. Kiurulta on mopo ihan karannut käsistä. Sen viimeisimmät puheet on ihan hölmöjä.
En kyllä kehu Sannaakaan mutta Krista veti ihan överi kilarit ja ihan turhaan.
Nyt vietetään joulu rauhassa ensin ja kattellaan sit tammikuussa kuinka moni on nuhassa. Jos tarvii. Teholla ainakin on vähemmän väkeä taas vaihteeksi.
Marin on Sdp:n viimeinen oljenkorsi saada kannatus nousuun,mihin pulskat ay-pamput eivät pystyneet. Haetaanko kannatusta nyt nuorista? Itse en pidä siitä esimerkistä mitä pääministeri käytöksellään näyttää tänä aikana,sillä hän on pääministeri myös vapaa-ajallaan.
Siinä nyt yritetään pelastaa sossupuoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Rouvat Saarikko ja Kiuru ovat palauttanee uskoni suomalaisen aikuisen naisen järkevyyteen ja viisauteen.
Nämä somepimut vois etsiytyä sellaisiin hommiin jossa riittää että on nätti ja kynnet hyvin laitettu. Vaikka Prisman kassalle tai jonkun jumppasalin respaan.
Jaa. Ei mun vaan. Kiurun viimeisin ulostulo oli ihan älyvapaa. Vai että armeija rokottamaan! No justiinsa kun ei lähäritkään kelpaa.
Jaa muutenkin. Virusmutaatio on laimeampi kuin aiemmat.
Vierailija kirjoitti:
Marin on ehdoton pomo. Älkää antako "bilettäjä-imagon" hämätä. Kun tulee kyse oikeista asioista, niin Marin on pomo. Kyllä Kiurukin osaa tiukka olla, mutta Marin on vielä tiukempi.
Sun pomos voi olla, mutta mun ei ikimaailmassa.
Minun on erittäin vaikea tajuta ihmisiä, jotka arvostelevat päättäjiä ja poliitikkoja ulkonäön mukaan. Ylipäätään ihmisten rankkaaminen ulkonäön perusteella on moukkamaista ja pinnallista, mutta kun missikisat ulotetaan jo ministereihinkin, niin alkaa tuntua, ettämaailmasta on katoamassa järki.
Taitaa keskittyä lähinnä syömiseen?