Lue keskustelun säännöt.
Mies haukkui äskettäin valaaksi, vihdoin pääsin näpäyttämään takaisin
27.03.2015 |
Mies yritti ehdottaa seksiä. Hän on muutamana päivänä valitellut jalka kipua, joten totesin vain että kannattaako sen kipeän jalan kanssa alkaa kiipeämään valaan päälle. Meni muuten hiljaiseksi!
Kommentit (42)
Ja valaan alla vois olla melko ahdistavaa.
hyvin teit! Hyvä! Et mennyt itsesääliin vaan pistit voitoksesi! Hienoa nainen! Toi on sitä tasa-arvoa.
ei ruikuteta eikä halveerata vaan otetaan härkää sarvista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:47"]
Vähän niinku mulla. Mies kerran kommentoi mun karvaisuutta. (PCO, jonka takia käyn ikuista taistelua liikakarvoituksen kans).. Yks kerta sit mies halusi seksiä, ni toteain et etkai sä tällaisen karvaisen gorillan kans halua mitään.. Ei oo mukava kuulla karvoista kun ne on itsellekkin niin arka asia ja kaikin konstein yritän pitää ihoni sileänä.. :/
[/quote]
Enpä ollut tuollaisesta PCO:stakaan tiennyt ennen mitään.
"PCO:ssa tavallinen oire on vuotohäiriöt. Suurella osalla potilaista on myös hirsutismia. Tutkimuksiin nainen yleensä lähteekin juuri vuotohäiriöiden, hirsutismin tai lapsettomuuden takia. PCO-potilailla on usein liiallista karvankasvua, iho-ongelmia (akne) ja ylipainoisuutta. Lisäksi ylipainoisilla PCO-potilailla on lähes aina myös insuliinin liikaeritystä. Hoidoksi saattaa riittää pelkkä painon pudotus. Laihdutus voi korjata myös kuukautiskierron ja palauttaa hedelmällisyyden."
Tuollaistako sinulla on? Minkä ikäinen olet? Onko sinulla lapsia?
[/quote]
Juu tuommostapa hyvinkin. Neljä lasta oon kaikesta huolimatta saanut, luomusti. Munasarjarakkulat hävinneet raskauksien myötä, eli tavallaan parantunut olen. Aknea ei ole koskaan ollut, lievää ylipainoa aina ja karmeaa karvankasvua (osittain myös geeniperimää).. mut elämä on. Näillä mennään. On toki mies pyytänyt monta kertaa kyseistä asiaa anteeksi ja mä parhaani mukaan yritän unohtaa. Ehkä ollaan sujut kun kerran totesin että ois ihana kun sulla ois pitkät hiukset (mies on kunnolla kaljuuntunut kolmikymppiseksi). ;-)