Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui äskettäin valaaksi, vihdoin pääsin näpäyttämään takaisin

Vierailija
27.03.2015 |

Mies yritti ehdottaa seksiä. Hän on muutamana päivänä valitellut jalka kipua, joten totesin vain että kannattaako sen kipeän jalan kanssa alkaa kiipeämään valaan päälle. Meni muuten hiljaiseksi!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:42"]

Ja miehes kertoo kavereilleen "mua kutsu itteensä valaaks" ja koko revohka nauraa matkalla baariin koska ylipainosi on totta.

[/quote] Juu, olen ihan mieletön tankki, 160cm/53kg. Jos olisin oikeasti ylipainoinen olisin loukkaantunut miehen sanoista, mutta koska en ole koen miehen sanat lähinnä tyhmyytenä. Ap

[/quote]

Miksi olet tyhmän miehen kanssa? Etkö saa parempaakaan?

Vierailija
22/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:55"]No mut jos oikesti on valas tai karvainen kuin gorilla? Kai te tajuatte että toinen valehtelee jos sanoo että ootte niiiiin ihania, paljon kamalampaa se olis. Paras ois tietysti olla hiljaa.
[/quote]

No voiy sanoa valaalle että olet valas. Mutta lihava ihminen ei valaaksi muutu vaikka kuinka sitä hokisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:38"]

Hyvä sinä! Jos mun mies haukkuis mua valaaksi, pistäisin ulkoruokintaan. Ja seksistä sais vaan haaveilla.

[/quote]

Kumpi teistä omistaa kotinne? Omistaja jää paikoilleen ja se toinen lähtee ulkoruokintaan.

Vierailija
24/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:55"]No mut jos oikesti on valas tai karvainen kuin gorilla? Kai te tajuatte että toinen valehtelee jos sanoo että ootte niiiiin ihania, paljon kamalampaa se olis. Paras ois tietysti olla hiljaa. [/quote] No voiy sanoa valaalle että olet valas. Mutta lihava ihminen ei valaaksi muutu vaikka kuinka sitä hokisit.

[/quote]

Voiko hänelle sitten sanoa: "olet sinä lihava ihminen".

Vierailija
25/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio, joskaan ei kovin rakentava vastaus. Jos miehesi haukkuu sinua valaaksi, niin onpa tosi ala-arvoista käytöstä. Mutta ehkäpä hän nyt tajusi kuinka loukkaavasti on sinua nimitellyt. Itse olen sellainen, että kun minua haukutaan, käännän selkäni, lähden, enkä koskaan palaa. Vähintä mitä toiselta voi odottaa, on kunnioitus. 

Vierailija
26/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:47"]

Vähän niinku mulla. Mies kerran kommentoi mun karvaisuutta. (PCO, jonka takia käyn ikuista taistelua liikakarvoituksen kans).. Yks kerta sit mies halusi seksiä, ni toteain et etkai sä tällaisen karvaisen gorillan kans halua mitään.. Ei oo mukava kuulla karvoista kun ne on itsellekkin niin arka asia ja kaikin konstein yritän pitää ihoni sileänä.. :/

[/quote]

Enpä ollut tuollaisesta PCO:stakaan tiennyt ennen mitään.

"PCO:ssa tavallinen oire on vuotohäiriöt. Suurella osalla potilaista on myös hirsutismia. Tutkimuksiin nainen yleensä lähteekin juuri vuotohäiriöiden, hirsutismin tai lapsettomuuden takia. PCO-potilailla on usein liiallista karvankasvua, iho-ongelmia (akne) ja ylipainoisuutta. Lisäksi ylipainoisilla PCO-potilailla on lähes aina myös insuliinin liikaeritystä. Hoidoksi saattaa riittää pelkkä painon pudotus. Laihdutus voi korjata myös kuukautiskierron ja palauttaa hedelmällisyyden."

Tuollaistako sinulla on? Minkä ikäinen olet? Onko sinulla lapsia?

Vierailija
27/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski selittelee. hyi saatana

Vierailija
28/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta suhteelta. Pidä kiinni aarteesta jonka oot löytänyt.

Vierailija
29/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:08"]

Kuulostaa ihanalta suhteelta. Pidä kiinni aarteesta jonka oot löytänyt.

[/quote]

... ettei vahingossakaan päätyisi kierrossa kenellekään muulle.

Vierailija
30/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta huono näpäytys, itseäsihän sinä haukuit. Ensi kerralla iske sen heikkoon kohtaan. Esim. isomaha, pieni kyrpä, hintelyys, tyhmä ääni, ruma naama, kaljuus, lyhyet jalat, kapeat hartiat yms. Mikä nyt luulisi miestä loukkaavan

Vierailija
31/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:19"]

Minusta huono näpäytys, itseäsihän sinä haukuit. Ensi kerralla iske sen heikkoon kohtaan. Esim. isomaha, pieni kyrpä, hintelyys, tyhmä ääni, ruma naama, kaljuus, lyhyet jalat, kapeat hartiat yms. Mikä nyt luulisi miestä loukkaavan

[/quote]

Kun olet noin loukannut, jatka vielä loukkaamista uudestaan ja uudestaan, jotta tajuaa ettet ole valas.

Vierailija
32/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:19"]

[/quote]

Jes, onnellisen parisuhteen salaisuus. Kilpaillaan siitä kuka parhaiten iskee.

Vierailija
33/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:55"]No mut jos oikesti on valas tai karvainen kuin gorilla? Kai te tajuatte että toinen valehtelee jos sanoo että ootte niiiiin ihania, paljon kamalampaa se olis. Paras ois tietysti olla hiljaa. [/quote] No voiy sanoa valaalle että olet valas. Mutta lihava ihminen ei valaaksi muutu vaikka kuinka sitä hokisit.

[/quote]

[/quote]

Kyllä olet typerä. Sanotko laihalle,sairaalle,hörökorvaiselle,rumalle,vammaiselle kaiken päin naamaa ??

Minä en, kenellekkään.

Vierailija
34/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sä! :D Saipa maistettua omaa lääkettään. Nythän te voitte sitten sovintoa tehdä ja kertoa, että miten ottaa päähän tuommoinen haukkuminen ja toisinpäin. Tai sitten hihittelette asian unohduksiin ja kunnioitatte jatkossa enemmän toisianne.

Vierailija
35/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:39"]Kuka mies sanoo naiselle noin rumasti? Mies21
[/quote]

Yllättävän monikin.
Mun eksän tapoihin kuulu haukkua mua julkisesti kaikille kauniille naisille ääneen. Milloin mun perse oli ruma ja milloin olin muutoin vain ruma.
Silloin olin normaalipainoinen ja kohtuu kauniskin. Nykyisin olen rajusti ylipainoinen ja ruma.
Nykyiseni kehuu päivittäin kuinka olen kaunis ja seksikäs.
Harmi vain, että eksäni sanat kummittelevat vielä 10 vuodenkin jälkeen mielessä.
[/quote]

Hirveetä :( Mies21
[/quote] säälillä pillua?

Vierailija
36/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Siinä on taas yksi mies, joka ei tajua, että toisen haukkuminen loukkaa. Jokaisessa ihmisessä on piirteitä, joista saa negatiivista sanottavaa. Miesten kannattaa pitää mielessä, että puolisosta totuuksien laukominen päin naamaa vähentää halukkuutta seksiin.

Vierailija
37/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 13:04"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä olet typerä. Sanotko laihalle,sairaalle,hörökorvaiselle,rumalle,vammaiselle kaiken päin naamaa ??

Minä en, kenellekkään.

[/quote]

Ajattelin vaan, että kommentoimani viestittäjä sanoi että lihavaa ihmistä ei saa sanoa valaaksi, koska hän ei oikeasti ole valas. Ainoastaan valaalle voi sanoa, että on valas. Pointtinsa vaikutti olevan, että saa sanoa vain sitä mitä oikeasti on.

Vierailija
38/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä ukko. Enpä kuuntelis tommosta hetkeäkään.

Vierailija
39/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää. Minua on haukuttu läskiksi ja että pitää laihduttaa (bmi 21). Painosta on myös vitsailtu, mitään herkkuja ei olisi  saanut syödä "koska muuten lihoat". Tämän exän kanssa tavattiin todella nuorina (15) ja hänen mielestä LEVISIN koska minun lantioni leveni ja tulin naisen näköiseksi. Eli löytyy miehiä jotka ihailevat alipainoa (bmi 16) ja sanovat normaalipainoista nuorta naista (bmi 21) läskiksi!

Vierailija
40/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että mulle on tullut munille potkimis fetissi. En vaan pysty kiihottumaan, ellen lataa site kerran kelleille ennen seksiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi