Millä säällä alatte käyttää avokkaita/baleriinoja?
Tai muita avonaisia kenkiä? Mun tekisi mieli jo +5 asteessa käyttää täällä Helsingissä, mutta näyttääkö hullulta? En jaksa enää rumia talvikenkiä! Kesä, tule jo!
Kommentit (18)
Mä oon niin vilukissa, että aika myöhään menee. Varpaan muutenkin aina jäässä...
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:50"]En käytä ikinä.
[/quote]
Et käytä ikinä avonaisia kenkiä? Kuljetko kesälläkin talvisaappaissa?
Sitten kun sää on lämmin eli 20 astetta suurinpiirtein.
Näyttää vielä tähän aikaan vuodesta hullulta. Ehkä joskus kuukauden päästä aikaisintaan?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:50"]En käytä ikinä.
[/quote]
Et käytä ikinä avonaisia kenkiä? Kuljetko kesälläkin talvisaappaissa?
[/quote]
Ei se tarkoita talvikengissä kulkemista. En käytä avokkaita tai ballerinoja,sillä ne ovat mielestäni epäkäytännöllisiä tarpeisiini.
Tennareihin vaihdoin viime viikolla. Ballerinat varmaan kuukauden päästä, ainakin kesäkuun alusta. Jos ei sada lunta.
Sitten kun kadut ovat kuivat eikä kinttujakaan palele eli meidän leveysasteilla en vielä pitkään aikaan.
Minä olen käyttänyt nyt jo toista viikkoa (Turku).
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:38"]Sitten kun kadut ovat kuivat eikä kinttujakaan palele eli meidän leveysasteilla en vielä pitkään aikaan.
[/quote]
Täällä Helsingissä on jo kadut ihan kuivat. :) ehkä pitäisi pikkuhiljaa uskaltautua... Ei muiden mielipiteistä pidä niin välittää.
Pidän jo nyt. Asun Kuopiossa. Ballerinoilla on hyvä luistella hiihtoladuilla vaalenpunainen balettihame päällä. Hyräilen samalla Pähkinänsärkijää.
Monet näyttävät käyttävän jo esim. ballerinoja. Omasta mielestäni näyttää hieman hullulta, mutta väliäkö sillä, jos itse tarkenet?
Kun lämpötila on yli + 20 astetta. Suomen säässä kannattaa olla niin paljon erilaista vaatetta ettei ala kyllästyttää. Kesä voi tulla vasta kuukausien päästä.
Toukokuussa. En edes ole mikään vilukissa, mutta mielestäni täällä Helsingissä on vielä aivan liian kylmä avokkaille. Kevättakkiin siirryin pari viikkoa sitten, mut ehdottomasti nilkkurit jalassa mennään. Rakastan välikausipukeutumista!
Aika hassulta näyttää ballerinat tähän aikaan vuodesta... Itse alan käyttää kun lämpötila on +10C, mieluummin lähempänä +15C. Tennareitahan nyt voi jo ihan hyvin käyttää, niillä jopa tarkenee ainakin täällä (Turku).
Olen siirtynyt kesäkenkiin kaksi viikkoa sitten.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:54"]Olen siirtynyt kesäkenkiin kaksi viikkoa sitten.
[/quote]
Ai millaisiin?
En käytä ikinä.