JIHUUUUUU! Koronaennätykset paukkuu nyt vauhdilla: yli 2000 tartuntaa! Mikä on veikkauksesi tulevasta ennätysten ennätyksestä?
Siis paljonko Suomessa todetaan koronaa yhdessä päivässä kautta aikain???
Heittäkää veikkauksia.
Oma arvaukseni on 6 000, mutta silloin testauskapasiteetti loppuu ja sen jälkeen testaushenkilöstö - ne jotka ovat vielä elossa - siirtyy kaivamaan joukkohautoja.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet siis toimivat tosi hyvin... eiku?
Surkuhupaisaa miten jotkut voi vielä väittää, että rokotteiden otto on hyvästä. Lapsikin tajuaa ettei ole. Keisarilla ei ole vaatteita!
-
Koronarokotyteiden tärkein tehtävä yksilön kannalta on suojata taudin vakavalta ja jopa kuolemaan johtavalta muodolta. Sen nykyrokotteet tekevät aivan kertakaikkisen hyvin.
- Koronarokotusten lasketaan säästäneen 470.000 ihmisen hengen Euroopassa yli 60 vuotiaiden ikäryhmässä.
-Mikä onkaan perusteesi sille väitteellesi, ettei koronarokotteiden "otto olisi hyvästä" ??
Vierailija kirjoitti:
Päätelmä: rokotteet lisäävät tartuntoja. Näin se on, eikä tarvitse olla edes mikään Einstein että tän tajuaa.
0/5
Eiköhän me kymppitonniin päästä jos kerran Tanskakin on jo siinä hilkulla.
Kyllä on yksinkertaista tää teidän päättely. Ehkä pieni karsinta on ihan paikallaan. Nythän se tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu mitä useampi sairastaa pois =)
Tuttavani, kahdesti rokotettu, on nyt saanut koronan jo toistamiseen - rokotettuna. Rokottamattomana ei saanut. Sitä ei siis voi "sairastaa pois", niin kuin ei flunssiakaan. Silti flunssia ei testata tällaisella hulluudella.
Tämä se! Rokotetut sairastaa kahta kauheammin... tilastoja vääristellään tarkoituksellisesti, jotta saatais väittää sairaiden olevien rokottamattomia. Thl tekee tätä.
0/5
-Jo osaa olla teillä follaripoloilla väsynyttä vanhan toistelua.
Vierailija kirjoitti:
Tieto: tartuntoja on paljon enemmän mutta kun testejä pystytään valmistamaan nykyisillä laitteilla vain ne 20000. Olin itse testissä ja nyt alkoi 4 vrk tuloksen odottelua! Sanottiin että ensin valmistuu hoitajien ja potilaiden testit ja kiireelliset? Ja olenko ollut kotona yksin nämä 4 päivää?
Korjaan, siis 2 000. Nyt testataan kaikki turistit-ohittaa meidät suomalaiset. Tässä tämä taas nähtiin, rokotettuja ei testata-mutta testataan taas. Junissa taas pakollinen maski. Maskit tulee takaisin-hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani, kahdesti rokotettu, on nyt saanut koronan jo toistamiseen - rokotettuna. Rokottamattomana ei saanut. Sitä ei siis voi "sairastaa pois", niin kuin ei flunssiakaan. Silti flunssia ei testata tällaisella hulluudella.
Tämä se! Rokotetut sairastaa kahta kauheammin... tilastoja vääristellään tarkoituksellisesti, jotta saatais väittää sairaiden olevien rokottamattomia. Thl tekee tätä.
-Mutta miksi ihmeessä kukaan vääristelisi tilastoja? Mitä sillä saavutettaisiin?
Jos myös kahdesti rokotettuja aletaan testata, niin tartuntojen määrä nousee heti viisinkertaiseksi, eli yli 10.000 päivässä
https://www.verkkouutiset.fi/ensitiedot-britanniasta-mikaan-ei-viela-vi…
Ikävintä on tämä. Sairaalat täyttyy 🤷🏻♀️
Nyt viikonlopun jälkeen vähintään 5000 tartuntaa. Voi olla jopa 6000.
Ensitiedot Britanniasta: Mikään ei vielä viittaa siihen, että omikron olisi lievempi
Karseat ajat edessä. Hankkikaahan ajoissa kotivaraa. Myös sähkö- ja vesihuolto voi olla vaarassa, kun tarpeeksi on väkeä pelistä pois. Täytyykin hakea kaasua Trangiaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse juuri sairaana mutten ole testannut kun ei ole kotitestejä saatavilla. Et viralliset tilastot on vain jäävuoren huippu.
Toki luulen että nyt laskee roimasti kun kukaan ei halua testata näin lähellä joulua, Tuo suuri luku voi johtua myös siitä, että moni on halunnut testata hyvissä ajoin ennen joulua.
Prismasta mm saa nk kotitestejä.
Vierailija kirjoitti:
Jos myös kahdesti rokotettuja aletaan testata, niin tartuntojen määrä nousee heti viisinkertaiseksi, eli yli 10.000 päivässä
Miten niin aletaan? Kyllä minä ainakin olen testiin päässyt koko ajan vaikka rokotettu olenkin.
Joulun jälkeen kybätonni on minunkin veikkaukseni. Norjassa ollaan 10tonnissa jo käyty, Suomi seuraa perässä kyllä.
Tänä viikonloppuna shoppailuhulinaa ja loputkin pikkujoulut, saadaan hyvin leviäminen nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei mene näin. Luuletko tosiaan että lyödään rajoja kinni ihan turhan takia.
En vihti ees perustellla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin aletaan? Kyllä minä ainakin olen testiin päässyt koko ajan vaikka rokotettu olenkin.
Onko montakin koronaa podettu? Vai oletko juossut testeissä muuten vaan rasittamassa terveydenhuollon kantokykyä?
6000 tienoille nousee. Väkeä kaatuu 25 000 koko jupakkaan meidän maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tämä suuntaus. Väkipakolla piti saada yhteiskunta avattua ja talouden pyörät pyörimään. Uskotaan ihan täysillä rokotteisiin, vaikka ne ei omikronin kohdalla auta juuri ollenkaan.
Omikron on tavallinen flunssa. Siihen ei rokotetta edes tarvita.
Siis oma mielipide. haista v..u
IL 17.12.2021
Mediat: Tanska menee kiinni
Koronaviruksen omikronmuunnos on levinnyt raivokkaasti Tanskassa.