Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Finnairin jonossa täysi paniikki Lontoon päässä

Vierailija
17.12.2021 |

Kuulemma vain kolme virkailijaa yrittää selvittää brittimatkustajien joulumatkaa Suomeen. Emmekö vieläkään ymmärrä asiakaspalvelun merkitystä?
Osa matkustajista pyörtyilee. Tuttavani jonottanut jo pari tuntia.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisivat käännyttää kaikki pois. Mitä tänne tuppaavat tuomaan koronaa. Lappi suomalaisille matkailijoille!

Ei näin. Britit tuovat valtavasti rahaa Lappiin. Ja aivan samalla tavalla ne suomalaiset matkailijat sitä koronaa levittävät, jos niin huonosti sattuu.

Vierailija
22/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi matkustellaan korona-aikana.  Miksi matkustellaan jos se aiheuttaa stressiä ja kiukkua-pysykööt kotona.

Ehkä sinä et siellä perämetsässä tätä tajua, mutta ihmiset on korona-aikanakin hyvin erilaisissa tilanteissa. Esimerkiksi minun perheelläni on edelleen asunto ulkomailla, ja olen samaisessa maassa myös töissä. Haluan edelleen tavata perhettäni, eikä sellainen asia kuulu sinunlaisellesi jurottajalle millään tavalla. Itseasiassa minua ei kiinnosta pätkääkään mitä sinäkin juntti asiasta mietit. Saat murjottaa ja marista niin paljon kuin haluat, se ei minun elämääni vaikuta millään tavalla.

Se koira älähtää…

Ei tässä ole mitään älähtämistä mihinkään suuntaan. Lisäksi ihmiset matkustavat työn ja ihmissuhteiden perässä. Kovin on metsittynyttä kansaa jos väki ei tällaista tajua. Elämä menee eteenpäin kateellisista sosialistiporoista huolimatta. Eipä paljon kiinnosta metsäläiskansan marinat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni kertoi, että koneen kapteeni ilmoittanut lennon myöhästyvän, kun ei ole kenttähenkilökuntaa.

Nyt äkkiä markkinoimaan matkaa Suomeen ja Lappiin extreme-lajina. Heh.

Hyvä idea. Maksaakin voivat enemmän, kun on äärikokemus kyseessä.

Vierailija
24/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olo on siellä sitten sama kuin Suomessa walk-in-koronarokotejonossa.

Tää on muuten hauska - samassa jonossa ne, jotka haluavat saada todistuksen jo saadusta rokotteesta, ensimmäisen ja toisen ja kolmannen rokotteen haluajat ja joka suunnassa toitotus, että nyt on kiire ottaa rokote. Jonossa seistää 2-3 tuntia, koska aikoja ei voi varata.

En yhtään ihmettele, miksi väki ei rokotteita ota: voit seistä jonossa 2 tuntia kuullaksesi lopulta, että tänään ei enää rokoteta, tervetuloa viikonloppuna tai ensi viikolla uudestaan.

Ja tuon joutavan kokoontumisen takia saa pahimmassa tapauksessa koronatartunnan.

Miksi meillä ei ole drive-in rokotuspisteitä?

Mä lähden kohta katsomaan, mikä jonotilane on läheisessä walk in-pisteessä. Käytän ffp3-hengityssuojainta, mutta en jää jonottamaan, jos siellä on tuntien jono. Mulla on kuitenkin tammikuun alussa varattu rokotusaika.

Vierailija
25/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, Finnair on laittanut kaiken kahvista lähtien maksulliseksi ja huonontanut vielä palvelua. Saa nähdä kauanko pysyy pystyssä kun vielä liput maksavat huomattavasti enemmän kun samanlaisen palvelutason omaavilla halpalentoyhtiöillä.

Ja mitäköhän luulette saavanne ilmaisella kahvilla? Se on jotain instant-purusta tehtyä moskaa. Finnair tarjoaa työntekijöilleenkin laadukkaampaa kahvia kuin koneessa.

Vierailija
26/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Pekka lähettänyt jo puolustusvoimien koneet apuun?

Pekka ja ituhipit ovat tekemässä Suomesta passivapaata all exlusive lomaparatiisia kansainvälisille i s l a m i s t i t e r r o r i s t e i l le.

Vierailija
27/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaanko ihmiset on jo niin rapakunnossa että parin tunnin jonotus saa pyörtymään?

Vierailija
28/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turistithan ne ainoat tolvanat tälläkin kertaa on. Pandemia-aikana ei pidä matkustella ja vielä vähemmän nyt on kun omikron leviää.

Stay home. Stay safe.

How long do i need to stay home? For the rest of my life?

Vierailija
29/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha tilanne jos porukka laajastikin siellä pyörtyilee.

Vierailija
30/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Finnair sitä lentokenttää siellä pyöritä?

Vierailija
31/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ne ei ikinä tajua, että tärkeintä on PALVELU!

Vierailija
32/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olo on siellä sitten sama kuin Suomessa walk-in-koronarokotejonossa.

Tää on muuten hauska - samassa jonossa ne, jotka haluavat saada todistuksen jo saadusta rokotteesta, ensimmäisen ja toisen ja kolmannen rokotteen haluajat ja joka suunnassa toitotus, että nyt on kiire ottaa rokote. Jonossa seistää 2-3 tuntia, koska aikoja ei voi varata.

En yhtään ihmettele, miksi väki ei rokotteita ota: voit seistä jonossa 2 tuntia kuullaksesi lopulta, että tänään ei enää rokoteta, tervetuloa viikonloppuna tai ensi viikolla uudestaan.

Tuota jonottamista en ymmärrä. Miksi pitää jäädä jonottamaan jos jono on niin pitkä että tietää että siinä menee yli puoli tuntia? Mene kotiisi ja tule myöhemmin uudestaan. Miksi eivät aja niitä ylimääräisiä ihmisiä pois kun ei voida pitää turvavälejä? Ei sinne ole pakko mennä kaikkien yhtä aikaa vaikka ei tarvi aikaa varatakaan. En minä ainakaan jonottaisi tuntikausia ihmisten keskellä, sehän on aikamoinen koronalinko.

Vierailija
33/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi matkustellaan korona-aikana.  Miksi matkustellaan jos se aiheuttaa stressiä ja kiukkua-pysykööt kotona.

Ehkä sinä et siellä perämetsässä tätä tajua, mutta ihmiset on korona-aikanakin hyvin erilaisissa tilanteissa. Esimerkiksi minun perheelläni on edelleen asunto ulkomailla, ja olen samaisessa maassa myös töissä. Haluan edelleen tavata perhettäni, eikä sellainen asia kuulu sinunlaisellesi jurottajalle millään tavalla. Itseasiassa minua ei kiinnosta pätkääkään mitä sinäkin juntti asiasta mietit. Saat murjottaa ja marista niin paljon kuin haluat, se ei minun elämääni vaikuta millään tavalla.

Muiden murjotus ja marina ei varmaan sinun elämääsi vaikutakaan. Sen sijaan muiden elämään vaikuttaa, jos sinä tuot jostain Suomeen ties minkä ypsilon-variantin tullessasi.

Vierailija
34/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni kertoi, että koneen kapteeni ilmoittanut lennon myöhästyvän, kun ei ole kenttähenkilökuntaa.

Nyt äkkiä markkinoimaan matkaa Suomeen ja Lappiin extreme-lajina. Heh.

Matkailu onkin extreme-laji korona-aikana 😬

Vierailija
35/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellähän on toki automaatit joilla saa tehtyä lähtöselvityksen, tai itse kännykän/läppärin kautta jo ennakkoon 😌

Se ei toki onnistu, koska se kone ei voi tarkastaa koronapasseja. Ota selvää asioista.

Vierailija
36/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä matkustelua tässä tilanteessa. En ole vielä keksinyt syytä, miksi pitäisi matkustaa. Jos työt ovat yhdessä maassa niin sitten pysyt siinä yhdessä maassa. Lapset voi muuttaa kanssasi samaan maahan, jos et etätöitä voi tehdä. Muu perhe pystyy elämään ilman sinun läsnäoloa muutaman vuoden. En keksi mitään työtä, mitä ei voi etänä tehdä ja on kannattavaa matkustaa edes-takas jatkuvasti. Se asunto siellä toisessa maassa on ja pysyy. Asunto Suomessa on ja pysyy.

Työskentelen itse myös ulkomailla ja asun ulkomailla Itävallassa, Wienissä. Mun perhe on Suomessa ja en ole heitä nähnyt nyt vähän yli 2 vuoteen livenä. En vain saa päähäni sitä pakkotilaa, että on matkustettava.

Vierailija
37/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörtyiöee? Olipa muuten sekava ja tynkä aloitus.

Koitahan kretiini opetella sellainen käyttäytymismalli, ettet kommentoisi toisen viestiä vain ilmoittaaksesi, että siinä on yhden sanan kurjoitusvörhe, vaikka teksti muuten on koherentti ja ortografisesti validi. Loskaista lauantaita sinulle.

Vierailija
38/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan pyörtyisi parin tunnin jonotuksen takia??!!?? 

Vierailija
39/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä matkustelua tässä tilanteessa. En ole vielä keksinyt syytä, miksi pitäisi matkustaa. Jos työt ovat yhdessä maassa niin sitten pysyt siinä yhdessä maassa. Lapset voi muuttaa kanssasi samaan maahan, jos et etätöitä voi tehdä. Muu perhe pystyy elämään ilman sinun läsnäoloa muutaman vuoden. En keksi mitään työtä, mitä ei voi etänä tehdä ja on kannattavaa matkustaa edes-takas jatkuvasti. Se asunto siellä toisessa maassa on ja pysyy. Asunto Suomessa on ja pysyy.

Työskentelen itse myös ulkomailla ja asun ulkomailla Itävallassa, Wienissä. Mun perhe on Suomessa ja en ole heitä nähnyt nyt vähän yli 2 vuoteen livenä. En vain saa päähäni sitä pakkotilaa, että on matkustettava.

Kukaan ei tiedä mikä on viimeinen päivänsä, puhumattakaan siitä hukkaan heitetystä ajasta jonka olisi voinut viettää läheistensä kanssa tai tekemässä jotain muuta haluamaansa minkä te fasistit olette hysteriallanne estäneet, en todellakaan olisi erossa läheisistäni vuosia vain koska hysteerikot on saatu pelkäämään flunssaa.

Vierailija
40/42 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei voi tuoda yhtään muita uskontoja kuin Jeesus uskontoja . Aamen . Muilla on koko Egypti .