Finnairin jonossa täysi paniikki Lontoon päässä
Kuulemma vain kolme virkailijaa yrittää selvittää brittimatkustajien joulumatkaa Suomeen. Emmekö vieläkään ymmärrä asiakaspalvelun merkitystä?
Osa matkustajista pyörtyilee. Tuttavani jonottanut jo pari tuntia.
Kommentit (42)
Onko Pekka lähettänyt jo puolustusvoimien koneet apuun?
Pyörtyiöee? Olipa muuten sekava ja tynkä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Saisivat käännyttää kaikki pois. Mitä tänne tuppaavat tuomaan koronaa. Lappi suomalaisille matkailijoille!
Köyhät suomalaiset eivät vaan halua maksaa suuria rahoja. Yritykset kärsivät.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä. Emme osaa ennakoida.
Matematiikka ei ole vahvuutemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä. Emme osaa ennakoida.
Matematiikka ei ole vahvuutemme.
Eikä palvelu.
Olo on siellä sitten sama kuin Suomessa walk-in-koronarokotejonossa.
Joo, Finnair on laittanut kaiken kahvista lähtien maksulliseksi ja huonontanut vielä palvelua. Saa nähdä kauanko pysyy pystyssä kun vielä liput maksavat huomattavasti enemmän kun samanlaisen palvelutason omaavilla halpalentoyhtiöillä.
Maskitko ne pyörryttää? Orjat tekee mitä vain palvellakseen eliittiä.
Vierailija kirjoitti:
Saisivat käännyttää kaikki pois. Mitä tänne tuppaavat tuomaan koronaa. Lappi suomalaisille matkailijoille!
Jos sinulla on varaa mennä nauttimaan ylihintaisista palveluista, mikset ole Lapissa jo?
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuten hauska - samassa jonossa ne, jotka haluavat saada todistuksen jo saadusta rokotteesta, ensimmäisen ja toisen ja kolmannen rokotteen haluajat ja joka suunnassa toitotus, että nyt on kiire ottaa rokote. Jonossa seistää 2-3 tuntia, koska aikoja ei voi varata.
En yhtään ihmettele, miksi väki ei rokotteita ota: voit seistä jonossa 2 tuntia kuullaksesi lopulta, että tänään ei enää rokoteta, tervetuloa viikonloppuna tai ensi viikolla uudestaan.
Miksi matkustellaan korona-aikana. Miksi matkustellaan jos se aiheuttaa stressiä ja kiukkua-pysykööt kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuten hauska - samassa jonossa ne, jotka haluavat saada todistuksen jo saadusta rokotteesta, ensimmäisen ja toisen ja kolmannen rokotteen haluajat ja joka suunnassa toitotus, että nyt on kiire ottaa rokote. Jonossa seistää 2-3 tuntia, koska aikoja ei voi varata.
En yhtään ihmettele, miksi väki ei rokotteita ota: voit seistä jonossa 2 tuntia kuullaksesi lopulta, että tänään ei enää rokoteta, tervetuloa viikonloppuna tai ensi viikolla uudestaan.
Ja tuon joutavan kokoontumisen takia saa pahimmassa tapauksessa koronatartunnan.
Miksi meillä ei ole drive-in rokotuspisteitä?
Turistithan ne ainoat tolvanat tälläkin kertaa on. Pandemia-aikana ei pidä matkustella ja vielä vähemmän nyt on kun omikron leviää.
Stay home. Stay safe.
Vierailija kirjoitti:
Miksi matkustellaan korona-aikana. Miksi matkustellaan jos se aiheuttaa stressiä ja kiukkua-pysykööt kotona.
Ehkä sinä et siellä perämetsässä tätä tajua, mutta ihmiset on korona-aikanakin hyvin erilaisissa tilanteissa. Esimerkiksi minun perheelläni on edelleen asunto ulkomailla, ja olen samaisessa maassa myös töissä. Haluan edelleen tavata perhettäni, eikä sellainen asia kuulu sinunlaisellesi jurottajalle millään tavalla. Itseasiassa minua ei kiinnosta pätkääkään mitä sinäkin juntti asiasta mietit. Saat murjottaa ja marista niin paljon kuin haluat, se ei minun elämääni vaikuta millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko Pekka lähettänyt jo puolustusvoimien koneet apuun?
Ei, väärän värisiä, väärä uskonto ja väärä maa. Alholli pitää peksun kiireisenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä et siellä perämetsässä tätä tajua, mutta ihmiset on korona-aikanakin hyvin erilaisissa tilanteissa. Esimerkiksi minun perheelläni on edelleen asunto ulkomailla, ja olen samaisessa maassa myös töissä. Haluan edelleen tavata perhettäni, eikä sellainen asia kuulu sinunlaisellesi jurottajalle millään tavalla. Itseasiassa minua ei kiinnosta pätkääkään mitä sinäkin juntti asiasta mietit. Saat murjottaa ja marista niin paljon kuin haluat, se ei minun elämääni vaikuta millään tavalla.
Se koira älähtää…
Siellähän on toki automaatit joilla saa tehtyä lähtöselvityksen, tai itse kännykän/läppärin kautta jo ennakkoon 😌
Tuttuni kertoi, että koneen kapteeni ilmoittanut lennon myöhästyvän, kun ei ole kenttähenkilökuntaa.
Nyt äkkiä markkinoimaan matkaa Suomeen ja Lappiin extreme-lajina. Heh.