Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, tuntuuko se mieletön jyystäminen oikeasti hyvältä?

Vierailija
17.12.2021 |

Olen tässä pidemmän aikaa yrittänyt sivusuhteita harrastaen tinder panoja tapaillen yrittänyt löytää hyvää seksiä, mutta en tajua yhtä asiaa, kaikkien kanssa aina haluttu nimenomaan hyvää seksi, mutta mikä hitto on se tajuton kiire päästä sellaiseen kovaan jyystöön aina, joka ei ainakaan minusta miehestä tunnu hyvältä, lopulta tuntuu niin huonolta että koko seksissä saa miettiä mitä ajattelis että seisois edes. Siis eihän siinä voi päästä mitenkään tilaan jossa pääsee huipulle ja saa orgasmeja toisensa jälkeen, eikä silti heti lasti lennä. Se jyystö aiheuttaa sen että on pakko pyrkiä laukeamaan tai homma kusee ennen pitkää. Saatteko te naiset oikeasti siitä kiksejä että pannaan vain rajusti ja nopeesti? Mun orgasmiin tarvitaan kauan, hidasta ja nautinnollista kiusaamista, sen orgasmin jälkeen voi ihan panna kunnolla että lastikin lentää. M36v

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa on ollut erilaisia kokemuksia, ja tilanteesta on riippunut niin paljon se, mikä on tuntunut myös vaimosta hyvältä. Joskus vaimoni on ollut erityisen kiihkeällä päällä ja suorastaan vaatinut, että tulen hänen sisäänsä rajusti ja ehdottomasti, esimerkiksi takaapäin. Tosin luulisin, että tällöin hänellä on ollut jo pitkin päivää sellainen olo, että haluaa hirveästi seksiä.

Sen sijaan nykyisin useammin ja entistä enemmän vaimo nauttii siitä, että kiusaan häntä suuseksillä orgasmin partaalle. Sen jälkeen hidastan vauhtia, kunnes taas kiihdytän. Vien hänet aivan lähelle orgasmia monta kertaa, kunnes sitten teen jotakin sellaista, että hän tietää minun haluavan viedä hänet ihan loppuun asti. Usein saatan tässä viimeisessä vaiheessa imeä hänen kovettunutta klitoristaan ja samalla hyväillä häntä kahdella sormella G-pisteen kohdalta. Silloin hän tulee todella voimalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän