Nainen, tuntuuko se mieletön jyystäminen oikeasti hyvältä?
Olen tässä pidemmän aikaa yrittänyt sivusuhteita harrastaen tinder panoja tapaillen yrittänyt löytää hyvää seksiä, mutta en tajua yhtä asiaa, kaikkien kanssa aina haluttu nimenomaan hyvää seksi, mutta mikä hitto on se tajuton kiire päästä sellaiseen kovaan jyystöön aina, joka ei ainakaan minusta miehestä tunnu hyvältä, lopulta tuntuu niin huonolta että koko seksissä saa miettiä mitä ajattelis että seisois edes. Siis eihän siinä voi päästä mitenkään tilaan jossa pääsee huipulle ja saa orgasmeja toisensa jälkeen, eikä silti heti lasti lennä. Se jyystö aiheuttaa sen että on pakko pyrkiä laukeamaan tai homma kusee ennen pitkää. Saatteko te naiset oikeasti siitä kiksejä että pannaan vain rajusti ja nopeesti? Mun orgasmiin tarvitaan kauan, hidasta ja nautinnollista kiusaamista, sen orgasmin jälkeen voi ihan panna kunnolla että lastikin lentää. M36v
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Aina ne naisen toiveet menee roskakoriin. Kun mies panee, niin ei saa häiritä. vai niin.
Jestas! Oletko niitä naisia jotka eivät ymmärrä ettei mies ole mikään itsestäänselvyys eikä kone, seksin pitää tuntua hyvältä tai aika nopeesti miehellä se hyväkin seisokki on👎. Kerran menin yhden blondin luokse eka treffeille, nopeesti pyysi mukaansa saunomaan ja pian nussittiin saunan lauteilla, oli sellainen aika lahnan oloinen vaikka muuten oikein viehättävä, oli siinä kovan lauteen päällä työ ja lopulta tuska kun se mami hoki että nussi mua kunnolla, haluun sua, 100 astetta lämmintä ja kipeetä kävi polviin ja pää kopisi kattoon. Ettekö ollenkaan ajattele että niin ei vain voi?😅 Arvostan kyllä sellaista naista joka on menossa mukana ja ottaa kumppanin huomioon. M36v
Vierailija kirjoitti:
Aina ne naisen toiveet menee roskakoriin. Kun mies panee, niin ei saa häiritä. vai niin.
No sanokaa miehet sitten miten sen naisen vuoro on ja miten? Ja miksi ei samalla kun panee kun se on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanokaa miehet sitten miten sen naisen vuoro on ja miten? Ja miksi ei samalla kun panee kun se on parasta.
Nuolen tai sormeilen. Joskus aamulla nuolen vaimolle orkut ja pidän kalun itse housuissa. Ja meillä käytetään myös monia erilaisia leluja usein. Välillä vaimo ratsastaa siten että muna on klitoriksella ei sisällä ja laukeaa siinä melko nopeaan. Saa myös orkut ratsastaessa kun painautui minua vasten ja joskus myös ihan vaan kun panen.
Onhan oikeita miehiä sentään. Hyvä!
Voi olla, että nainen on todennut, että seksi kanssasi on huonoa, mutta kohteliaisuuttaan ei kehtaa keskeyttääkään. Yrittää sitten päästä tilanteesta pois mahdollisimman pian, ja kuvittelee rankan rynkytyksen olevan nopein tapa saada homma ohi.
Traagista sinänsä, jos tuohon mennään.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että nainen on todennut, että seksi kanssasi on huonoa, mutta kohteliaisuuttaan ei kehtaa keskeyttääkään. Yrittää sitten päästä tilanteesta pois mahdollisimman pian, ja kuvittelee rankan rynkytyksen olevan nopein tapa saada homma ohi.
Todennut missä vaiheessa, jos hetken nuolemisen jälkeen kun nainen saa sen sisäänsä alkaa jo olla heti sitä jyystöä vailla? Miksei voi aloittaa rauhallisemmin ja kiusaten, vaikka ihan muutaman työnnön ja siirtyä takaisin vähän nuolemaan, taas vähän kiusaten, oikein syvälle ja pysähtyä pussailemaan ja hyväilemään käsillä, tutkien sitä koko vartaloa hyväillen ja hieroen, pieni hetki voimakkaita ihan kunnon liikkeitä ja kädet mukaan, kun alkaa miehellä tuntuu että ei kestä niin pitää keskittyä naisen nuolemiseen ja hyväilyyn, kohta vähän lisää ja taas tuntuu taivaalliselta, lopulta tulee se orgasmi ja on nainenkin lähellä kun sitä kiusaamista on kestänyt jo pitkään, molemmat saavat ja lopuksi voi ihan vain rajusti panna... M36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä samaan aikaan, ensin suuseksiä, mies istuu nojatuoliin ja nainen peruuttaa syliin, siinä on oikein hyvä asento miehelle hyväillä sitä klitorista samalla, ei kestä kauaa kun nainen saa. Jos se asento on sellainen että miehelle ei ole niin helppo käyttää käsiä samalla niin sen voi nainen ihan itse tiedostaa ja mikä estää naista itsekkin samalla sormeilemasta. Esim samaan aikaan nuoleminen ja sormettaminen ei ole sitä ihan kaikista helpointa tehä... M36v
Ei toivo muuta kun että loppuispa tää nyt
Vierailija kirjoitti:
Ei toivo muuta kun että loppuispa tää nyt
Miksi ihmeessä sitten haluaa uudistaa ja uudestaan treffejä vain se seksi mielessä?
Lompakko mielessä jos jyystöä kestää toistamiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas! Oletko niitä naisia jotka eivät ymmärrä ettei mies ole mikään itsestäänselvyys eikä kone, seksin pitää tuntua hyvältä tai aika nopeesti miehellä se hyväkin seisokki on👎. Kerran menin yhden blondin luokse eka treffeille, nopeesti pyysi mukaansa saunomaan ja pian nussittiin saunan lauteilla, oli sellainen aika lahnan oloinen vaikka muuten oikein viehättävä, oli siinä kovan lauteen päällä työ ja lopulta tuska kun se mami hoki että nussi mua kunnolla, haluun sua, 100 astetta lämmintä ja kipeetä kävi polviin ja pää kopisi kattoon. Ettekö ollenkaan ajattele että niin ei vain voi?😅 Arvostan kyllä sellaista naista joka on menossa mukana ja ottaa kumppanin huomioon. M36v
ei tavitse sellaisia miehiä , ei yhtään ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennut missä vaiheessa, jos hetken nuolemisen jälkeen kun nainen saa sen sisäänsä alkaa jo olla heti sitä jyystöä vailla? Miksei voi aloittaa rauhallisemmin ja kiusaten, vaikka ihan muutaman työnnön ja siirtyä takaisin vähän nuolemaan, taas vähän kiusaten, oikein syvälle ja pysähtyä pussailemaan ja hyväilemään käsillä, tutkien sitä koko vartaloa hyväillen ja hieroen, pieni hetki voimakkaita ihan kunnon liikkeitä ja kädet mukaan, kun alkaa miehellä tuntuu että ei kestä niin pitää keskittyä naisen nuolemiseen ja hyväilyyn, kohta vähän lisää ja taas tuntuu taivaalliselta, lopulta tulee se orgasmi ja on nainenkin lähellä kun sitä kiusaamista on kestänyt jo pitkään, molemmat saavat ja lopuksi voi ihan vain rajusti panna... M36v
No jos se nainen yksinkertaisesti just sillä hetkellä haluaa että otetaan rajusti ja nopeasti? Kaikki toi on kivaa mitä kirjoitat, mut on sekin perseestä jos toinen ei vaan pane kunnolla kun itse sitä kaipaa (oletuksella että pystyy siihen, eihän kaikki edes pysty panemaan viittä minuuttia täysillä).
Minulla oli rakastaja, joka opetti minut nauttimaan pitkistä yhdynnöistä. Hyväkuntoisena hän jaksoi rakastella kanssani melkein kaksi tuntia kerrallaan ennen laukeamistaan. Ikinä minulla ei ollut ongelmia kuivumisen tai väsymisen tai minkään muunkaan asian kanssa, ja laukesin tässä ajassa toistakinkymmentä kertaa. Asiaan liittyi se, että tapasimme melko harvoin, noin viiden viikon välein, ja olin häneen korviani myöten rakastunut.
Laukean myös penetraatiossa melko helposti, enkä tarvitse mitään lisäkiihottamista esim. käsin. Tämän vuoksi en oikein ymmärrä, mitä tuo jyystö tarkoittaa. Siitä olen samaa mieltä, että kovat otteet eivät yleensä tunnu mukavilta, ehkä niillä yritetään esittää yletöntä halua, - vähän niinkuin huutamisellakin.
Vaimo ainakin on ottanut pidemmät jyystöt niin, etteikö minua ole tarpeeksi panettanut. Eikö kiinnosta tarpeeksi. Vaimo ne ei ole koskaan kiinnostaneet. Ennemmin mallia nuoruuden kiihkolla. Tosin yleensä mentykin niin, että alun rauhallisemman panemisen jälkeen kun hänen pillunsa on herännyt on hän itse ottanut kalustani kaiken irti ja omat orgasminsa. Kun hänen kiimansa on herännnyt on otteet olleet rajuja. Onneksi tarpeeksi paksu ja kova kalu, pienemmistä olisi tehnyt muusia. Olen rakastanut aina tuota kun mopo lähtee käsistä ja sisäinen eläin ottaa vallan. Vähän siinä ollut sivustakatsoja, mutta ah niin ihanalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli rakastaja, joka opetti minut nauttimaan pitkistä yhdynnöistä. Hyväkuntoisena hän jaksoi rakastella kanssani melkein kaksi tuntia kerrallaan ennen laukeamistaan. Ikinä minulla ei ollut ongelmia kuivumisen tai väsymisen tai minkään muunkaan asian kanssa, ja laukesin tässä ajassa toistakinkymmentä kertaa. Asiaan liittyi se, että tapasimme melko harvoin, noin viiden viikon välein, ja olin häneen korviani myöten rakastunut.
Laukean myös penetraatiossa melko helposti, enkä tarvitse mitään lisäkiihottamista esim. käsin. Tämän vuoksi en oikein ymmärrä, mitä tuo jyystö tarkoittaa. Siitä olen samaa mieltä, että kovat otteet eivät yleensä tunnu mukavilta, ehkä niillä yritetään esittää yletöntä halua, - vähän niinkuin huutamisellakin.
laukeat myös penetraatiossa? Missä muualla?
Mulle hyvä seksi sisältää vaihtelua ja kyllä sitä välillä voisi kutsua jyystämiseksikin. Aika usein sellaisen seurauksena saan orkunkin, mutta orgasmi vaatii varmaan niitä jyystämistä edeltäviäkin vaiheita.
Myös miehen pitää harrastaa lähtökohtaisesti sellaista seksiä mistä itse pitää. Ei ole tarkoitus vain arvailla mikä on naisen mieleen ja tehdä se.
Vaihtelu on kiva, mutta sitä ei paljon yhden panon jutussa voi olla. Suosittelisin rauhallisempaa, jos ei voi asiasta sopia ja pitää mennä arvaamalla.
Mutta tee niinkun itsestä tuntuu hyvältä, ja koita välittää hyvä tunnelma naisellekin.
Tuolla jyystämisellä käsitetään yleisemmin pitkää kauan kestävää panemista. Entäs jos naisen tarve on vain saada tuntea tarpeen paljon pannuksi, eli tarpeeksi fyysistä painetta ja kankausta. Siten mitä isompi mäntä, sen nopeammin tuntee nainen itsensä pannuksi. Omalle vaimolle riittänyt siten jo 5min, jotta saanut pillun helläksi ja pannuksi.
Kyllä mä tykkään. Jos on oikeanlainen kalu oikeassa asennossa se hieroo gpistettä tai kohdunkaulaa.