Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein pitäisi muka käydä suihkussa?

Vierailija
26.03.2015 |

Käyn kerran kahdessa viikossa, jos muistan, useammin käyn vasta kuukauden välein suihkussa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti käyn itse. Silloin kun en kestä hiusten rasvaisuutta tai haisen hieltä. Pari kertaa viikossa enimmillään 5

Vierailija
2/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kaks kertaa vuodessa, jouluna ja juhannuksena. TOinen kerta on varmaankin turha, nyt pitäis vielä päättää, kumman jätän pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka toinen päivä, jos jaksan.

Vierailija
4/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla väkirikkaissa maissa, Afrikassa ja Intiassa varmaan kerran pariin vuoteen pääsee kastautumaan.

Vierailija
5/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeen mukaan, tietenkin.

Vierailija
6/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sanotaan että mitä useammin käy niin sitä nopeammin alkaa haista ja iho likaantuu yms. Uskon tähän toki täysin mutta silti käyn suihkussa joka päivä. Kun siihen on pienestä pitäen tottunut niin vaikea alkaa totuttamaan vartaloa muuhun. Suihku on mulle myös rentoutumishetki ja auttaa muuten selkäkipuihin!

Vierailija
7/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen ja ainoa aamu. Päivää ei voi aloittaa ilman suihkua. Jos lähden illalla ulos tai harrastan hikiliikuntaa, käyn pikasuihkussa toisenkin kerran - tilanteen mukaan siis mennään.

Inhoan, INHOAN ihmisten tunkkaista, pintyneen hien hajua. Itse ne luulee etteivät haise, mutta kyllä sen muut haistaa, jos ihminen ei peseydy päivittäin. Omalle hajulleen tulee immuuniksi. Jopa jossain pikkukylissä keskellä alkeellisinta Afrikkaa ihmiset peseytyvät itseisarvona joka päivä hyvin huolellisesti, ja täällä ns. sivistysvaltiossa jengi kuljeksii lemuten kuin rankkitynnyri kuvitellen, että kerran pari viikossa riittää?!?! Yäk, yäk, yäk.

No niin, ladatkaahan te kerran viikossa peseytyvät haisulit nyt niitä alapeukkuja tulemaan.

Vierailija
8/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kaksi kertaa viikossa saunan yhteydessä, pesen toki alapään ja kainalot useammin, mun hiukset ei hirveästi rasvoitu enkä oikeastaan hikoile.

Vierailija
9/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä, lomilla ja vapaapäivinä harvemmin

Vierailija
10/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:00"]Joka ikinen ja ainoa aamu. Päivää ei voi aloittaa ilman suihkua. Jos lähden illalla ulos tai harrastan hikiliikuntaa, käyn pikasuihkussa toisenkin kerran - tilanteen mukaan siis mennään.

Inhoan, INHOAN ihmisten tunkkaista, pintyneen hien hajua. Itse ne luulee etteivät haise, mutta kyllä sen muut haistaa, jos ihminen ei peseydy päivittäin. Omalle hajulleen tulee immuuniksi. Jopa jossain pikkukylissä keskellä alkeellisinta Afrikkaa ihmiset peseytyvät itseisarvona joka päivä hyvin huolellisesti, ja täällä ns. sivistysvaltiossa jengi kuljeksii lemuten kuin rankkitynnyri kuvitellen, että kerran pari viikossa riittää?!?! Yäk, yäk, yäk.

No niin, ladatkaahan te kerran viikossa peseytyvät haisulit nyt niitä alapeukkuja tulemaan.
[/quote]
Annoin alapeukun idioottimaisesta vastauksesta. Peseydyn kyllä itsekin joka päivä.

Vierailija
11/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:00"]Joka ikinen ja ainoa aamu. Päivää ei voi aloittaa ilman suihkua. Jos lähden illalla ulos tai harrastan hikiliikuntaa, käyn pikasuihkussa toisenkin kerran - tilanteen mukaan siis mennään.

[/quote]
Just näin!

Vierailija
12/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Teinin hormonitoiminta ;)

Vierailija
13/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 20:53"]

Käyn kerran kahdessa viikossa, jos muistan, useammin käyn vasta kuukauden välein suihkussa.

[/quote]

On tuo kyllä todella harvoin. Kai teet edes osapesuja välillä? Edes kädet ja alapää :(  , säälin kyllä läheisiäsi. Luultavasti haiset.....

Vierailija
14/23 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivinä joka aamu. Viikonloppuisin sitten saatan sluibailla ja jättää jonkin päivän väliin, jos ei ole pakollista sosiaalista kanssakäymistä tiedossa. Kriittiset paikat toki pesen silloinkin.

Vierailija
15/23 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:01"]

Itse käyn kaksi kertaa viikossa saunan yhteydessä, pesen toki alapään ja kainalot useammin, mun hiukset ei hirveästi rasvoitu enkä oikeastaan hikoile.

[/quote]

Mulla sama! Enkä todistetusti haise. Joka päivä ei tarvii vedellä läträtä, ihokin siitä kuivuu.

Vierailija
16/23 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella, etten kävisi suihkussa joka päivä. Joskus kaksikin, kun käyn urheilemassa. Pitkät hiukseni pesen 2-3 krt viikossa ja käytän iholle apteekin mietoa pesunestettä. Näillä eväillä iho pysyy oikein hyvänä, varsinkin kuin (lähes) joka päivä käytän myös vartalovoidetta.

Mieheni, jolla on atooppinen iho, pitää joskus välipäiviä peseytymisessä. Pahimpaan vuodenaikaankin (talvella) hän peseytyy silti vähintään joka toinen päivä ja välipäivinäkin käy kriittiset paikkansa läpi kosteuspyyhkeillä.

On täyttä puppua kuvitella, ettei ihmisestä haistaisi, jos hän peseytyy esim. vain kerran viikossa. On kamalaa joutua tällaisen ihmisen taakse kassajonossa tai muussa paikassa, jossa joutuu olemaan lähellä. Nämä "vähän hikoavat" ovat sellaisia vain omassa mielikuvituksessaan. Terveen aikuisen pitää peseytyä vähintään 3-5 krt viikossa (+ alapesu joka päivä), ja vaihtaa alusvaatteensa päivittäin. 

Vierailija
17/23 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:00"]

Joka ikinen ja ainoa aamu. Päivää ei voi aloittaa ilman suihkua. Jos lähden illalla ulos tai harrastan hikiliikuntaa, käyn pikasuihkussa toisenkin kerran - tilanteen mukaan siis mennään.

[/quote]

Missäs näitä haisevia ihmisiä tapaat? Itse kun en oo törmänny missään :/

Vierailija
19/23 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:00"]

[/quote]

Missäs näitä haisevia ihmisiä tapaat? Itse kun en oo törmänny missään :/

[/quote]

No missäs sä alapeukuttaja oot törmänny haiseviin ihmisiin irl?

Vierailija
20/23 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun vaimoni ei olisi niin siisteyshullu.

Aamulla suihku ok, mutta haluaisin illaksi ja yöksi naiselle tuoksuvan vaimon viereeni. Mielestäni alapääsuihku on hyvän seksielämän vihollinen. Ne harvat kerrat kun saan haistella ja nuolla pesemätöntä pimppiä ja kainaloita, ne ovat yhtä juhlaa.

Kauan sain houkutella ennenkuin pääsin rakastelemaan kuukautisten aikana. Vielä kauemmin kesti ennenkuin vaimo antoi tulla ilman pesullakäyntiä. Vieläkin ikäänkuin häpeää että saa joskus orgasmin vaikka veri valuu. Kerran sentään sain nuollakin vaikka vuoto oli runsaimmillaan. Jotain kehitystä sentään on tapahtunut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä