Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdestä pahimmista koulukiusaajastani tuli sairaanhoitaja

Vierailija
17.12.2021 |

Hienosti ovat koulukiusaajani pärjänneet elämässään.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajille tulee yleensä jossain vaiheessa tarve osoittaa etteivät he ole pahoja ihmisiä. Tuhoavat itsensä jollakin tavalla, jos eivät siihen pysty.

Vierailija
22/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Tuskin hirveästi ovat 10v aikana muuttuneet. Somejuttujensa perusteella ovat aika samanlaisia kuin aikaisemminkin. Eivät tosiaan mitään sisarhentovalkoisia.

Toisaalta myös tyhmin tietämäni ihminen on sairaanhoitaja. En kertakaikkiaan ymmärrä miten hänen älynlahjoillaan on päässyt mihinkään korkeakouluun.

Sairaanhoitajien taso hiukan pelottaa, kun tietää millaisia ihmisiä heissä on. Välttelenkin sairaaloita kuin ruttoa.

Sairaanhoitajissa on kyllä todella kirjavaa sakkia! Osa tyhmiä kuin saappaat, mutta älykkäitäkin on joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sarkasmi, ap? Sairaanhoitaja on aivan kunniallinen ammatti.

Ei Ammattivalittaja harrasta sarkasmia. Sen mielestä sairaanhoitajaksi päätyminen ON elämässä hienosti pärjäämistä.

Niinhän se onkin kun vertaa minuun.

Vierailija
24/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusasiko sinua jättämällä kutsumatta synttäreilleen?

Vierailija
25/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri HS jutussa alaa vaihtava erityisopettaja sanoi, että pääsi kaipaamalleen lomalle kun opiskelee nyt sairaanhoitajaksi. Mitä sekin kertoo sh-koulutuksesta?

Ihan samasta syystä hoitoalan ihmiset kouluttautuu muulle alalle tai jatkaa opintoja. Opiskelu on paljon mukavampaa kuin tehdä työtä jossa joutuu tapaamaan asiakkaita, varsinkin niitä kouluttamattomia ihmisiä.

Vierailija
26/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri HS jutussa alaa vaihtava erityisopettaja sanoi, että pääsi kaipaamalleen lomalle kun opiskelee nyt sairaanhoitajaksi. Mitä sekin kertoo sh-koulutuksesta?

No, sh-koulutus on melkeinpä vaativampi kuin opettajan. Tarkoitti varmaan sitä, että open työ on raskaampaa kuin opiskelu.

Opettajankoulutus ja kasvatustieteiden muutenkin amk-tasoista, jos jopa sitäkään…

Vierailija
27/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Tuskin hirveästi ovat 10v aikana muuttuneet. Somejuttujensa perusteella ovat aika samanlaisia kuin aikaisemminkin. Eivät tosiaan mitään sisarhentovalkoisia.

Toisaalta myös tyhmin tietämäni ihminen on sairaanhoitaja. En kertakaikkiaan ymmärrä miten hänen älynlahjoillaan on päässyt mihinkään korkeakouluun.

Sairaanhoitajien taso hiukan pelottaa, kun tietää millaisia ihmisiä heissä on. Välttelenkin sairaaloita kuin ruttoa.

Sairaanhoitajissa on kyllä todella kirjavaa sakkia! Osa tyhmiä kuin saappaat, mutta älykkäitäkin on joukossa.

Kuka sitä muuten jaksaisikaan kattella päivät pitkät niitä potilaita jotka pääosin on tyhmiä kuin saapas.

Vierailija
28/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatriseksi sairaanhoitajaksi hakeutuu usein oudot ihmiset.

Vierailija
29/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä Ammattivalittaja oikein tiedät kaikkien näiden muinaisten koulukaveriesi asiat? Kun elelet eristäytyneenä ilman kontakteja ihan eri paikkakunnalla?

Vierailija
30/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykiatriseksi sairaanhoitajaksi hakeutuu usein oudot ihmiset.

Jos ja kun potilaat on yleensä vielä oudompia niin ei tuossa ole mitään yllättävää.

Vierailija
31/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä muuten jaksaisikaan kattella päivät pitkät niitä potilaita jotka pääosin on tyhmiä kuin saapas.

Mutta sinne kouluun on kuulemma vaikea päästä. Miten ihmeessä se onnistuu henkilöltä, jonka käsityskyvylle lause "kaikki omenat ovat hedelmiä, mutta kaikki hedelmät eivät ole omenia" on liian vaikea?

Vierailija
32/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta. Niin minäkin tein. Olo parani!

Vierailija
33/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinne kouluun on kuulemma vaikea päästä. Miten ihmeessä se onnistuu henkilöltä, jonka käsityskyvylle lause "kaikki omenat ovat hedelmiä, mutta kaikki hedelmät eivät ole omenia" on liian vaikea?

Mihin kouluun? Opintoja voi jatkaa monessa koulussa ja monilla aloilla.

Vierailija
34/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehti tuli siitä, joka minua harrastuksessa pahiten kiusasi. Panettelua ja eristi.

Paska juttu. Arvostelulajissa. Uimahypyt.

Vierailija
35/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkkitehti tuli siitä, joka minua harrastuksessa pahiten kiusasi. Panettelua ja eristi.

Paska juttu. Arvostelulajissa. Uimahypyt.

Että ammatti ei kerro ihmisestä ihmisestä. Mielin kielin oli sinne ja tännekin. Milloin mitäkin.

Joukkuelajit siinä mielessä parempia sosiaalisesti.

Vierailija
36/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajista, heistäkin, tulee monen alan työllisiä. En ymmärrä, miksi hoitsuksi päätyminen olisi jokin ihmetyksen aihe...

Vierailija
37/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muuttuvat kirjoitti:

Meillä oli ala-asteen luokkakokous reilu 30 vuotta myöhemmin. Yllätys, yllätys, moni ihminen ei enää ollutkaan nelikymppisenä samanlainen kuin kymmenvuotiaana. 

Jep. Mielestäni ihan ok kaveri tuolloin lapsena esittää nyt 46-vuotiaana minulle t.ppouhkauksia ja uhkailee lapsiani on niin katkera ja käärmeissään minulle aivan kaikesta. Mistähän? Ei minulla ole mitään ja työttömänä olen ollut iäsyyden. Kadehtii varmaan sitä, koska olen onnellinen. Emme ole tekemisissä, mutta hän tkee näitä hyökkäyksiä minun suuntaan. On muuten sairaanhoitaja ja olen oikeasti alkanut pelätä, jos se tekee minulle jotain. Täysin seonnut eukko.

Vierailija
38/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hieman ohi aiheen, mutta ihmetyttää, mistä te koulukiusatut tiedätte, mitä niistä kiusaajista myöhemmin tuli.

Pidättekö vasiten niihin yhteyttä ja jos, niin miksi ihmeessä?

Itse tiedän parin parhaan koulukaverini kuulumiset, mutta muista ei kyllä ole pienintäkään käsitystä.

Katselin plastikkakirurgisia toimenpiteitä korjatakseni minussa oleva "rakennevirhe", jonka takia minua kiusattiin. Yksi kiusaajistani on samalla klinikalla töissä sellaisessa toimenkuvassa että olisi käsitellyt tietojani. Jää siis menemättä.

Vierailija
39/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä Ammattivalittaja oikein tiedät kaikkien näiden muinaisten koulukaveriesi asiat? Kun elelet eristäytyneenä ilman kontakteja ihan eri paikkakunnalla?

Facebookista.

Vierailija
40/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki rokotepakkoa vastustavat fiksut hoitajat vaihtaa alaa.

Hahaha. Eiköhän tuolla pakolla päästä siitä pahimmasta kuonasta eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan