Robin on parisuhteessa !
Kommentit (35)
hitonko väliä,mitä se kellekään kuuluu
Hetkonen, onko muka eronnut siitä tyttöystävästä vai onko sama hlö?
Benjaminin kanssakko ovat yhdessä? Näin turun kaduilla kuiskitaan
Robin seurustellut monta vuotta saman blondin kanssa, joka opiskelee Vaasan yliopistossa. En sitten tiiö, jos on eronnut viimeaikoina ja nyt sitten uuden löytänyt
Marinin seuraavassa saunaillassa Robinin "deitti" paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaksi mennyt nykyelämä, lehdet kirjoittelee jonkun mitättömyyden parisuhteesta.
Mistä aikakaudesta alkaa nykyelämä? Julkkisten parisuhteista on lehdissä kirjoitettu jo vuosikymmeniä, spekuloinneista puhumattakaan. Ja miten määritellään mitättömyys? Ison maailman mittakaavassa Robin on varmasti mitättömyys, mutta pienen Suomen kokoisessa maassa yksi viime vuosien myydyimpiä artisteja.
Vierailija kirjoitti:
Robin seurustellut monta vuotta saman blondin kanssa, joka opiskelee Vaasan yliopistossa. En sitten tiiö, jos on eronnut viimeaikoina ja nyt sitten uuden löytänyt
Juurikin sama lukiossa alkanut suhde on. Eivät asu yhdessä, kun toinen opiskelee toisaalla.
Kuulemma Antti Tuiskun kanssa käyneet treffeillä Tampereella.
Robinin tyttöystävän vanhemmat asui mun naapurissa. Usein tulivat siellä pihalla tai rapussa vastaan. Ei tämä nyt ole mikään uusi tieto
Mikä uutinen! Kyseessä sama tyttö, nyt jo nainen, jonka instagram kuvasta Seiska uutisoi 2015 syksyllä, kun olivat siinä Robinin kanssa käsikädessä. Sitten meni insta yksityiseksi. Aika pitkä parisuhde jo alkaa olla tuon ikäisillä.
voemahoton kirjoitti:
Robinin tyttöystävän vanhemmat asui mun naapurissa. Usein tulivat siellä pihalla tai rapussa vastaan. Ei tämä nyt ole mikään uusi tieto
Ai vanhemmat tuli vastaan usein? Et siis tiedä mitään uutta.
Mten tämä on näin salamyhkäistä. Onko sama tyttö, joka ollut vuosia? Eihän toi ole mikään uutinen, hohhoijaa.
Minun selvänäkijän intuitio sanoo, että on uusi kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaksi mennyt nykyelämä, lehdet kirjoittelee jonkun mitättömyyden parisuhteesta.
Kiinnostaa näköjään kuitenkin 😂
Vierailija kirjoitti:
Minun selvänäkijän intuitio sanoo, että on uusi kumppani.
Minun eivät, koska tiedän heidän olleen varmasti yhdessä viimeksi vielä tänä syksynä.
Robin seukkasi aikoinaan Johanna Oraksen tyttären Olivian kanssa. Aika lyhyt juttu. Sitten oli joku Eveliina. Kyllä Robinilla on tyttöjä ollut.
Väärä linkki ap