Apua laulun kanssa!
Osaisko joku auttaa mua löytämään oikean laulun. Soi aina välillä radiossa...muistaakseni ainakin iskelmässä ja suomipopissa. Laulaa molemmat, mies ja nainen. Sanoja en muista ...mutta jotain semmoisesta rakkaudesta mitä ei voi saada...Ääks varmaan aika vaikea näin pienillä tiedoilla.
Kommentit (39)
Ei. Ja siis voi olla vaikka kuinka vanha..ite oon vaan kuullut vasta noin puoli vuotta.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 20:27"]Planeetat, enkelit ja kuu?
[/quote]
Itsekin ehdottaisin tätä, anna puu ja juha tapio laulaa:)
Yö ft. Stina Girs - Jään sun viereen
Se on varmasti tämä! Menee näin: ti ti tii tii, ti ti tit tit tii, ti ti tii tii, ti ti tit tit tit tiiiii ti ti tiiiii ti ti titti tit tit tiiiiiiiii tiiiiiiiii. Jatkuu sitten, että tsup tsup tsuppi duppi dup. Ja tää biisi muuten loppuu sellaseen sairaaseen örinään.
Annoit tosi heikot tuntomerkit. Etkö muista todellakaan enempää tai etkö hoksaa kertoa esim. lisää sanoja, vaikka ihan irrallisiakin, tai mikä mahtaa olla tahtilaji (tango/valssi/humppa/rokki/jatsi...). Minkä aikakauden tyyliä se edustaa (kuulostaako soundi esim. 50-/60-/70-/80-luvulta...), mitä soittimia taustalla, onko enkelikuoroa, laulavatko mies ja nainen yhteen ääneen vai vuorotellen...
Joo tiedän että tuntomerkit huonot. Mies ja nainen laulavat erikseen..ehkä kertsissä yhdessä. Kappaleen oon kuulut radiossa ehkä kolme kertaa enkä kyllä osaa sanoa varmaks milloin tehty. Kuitenkin ehkä 2000 luvul ennemmi ku 90. On surumielinen...aluks muistaakseni oli musiikkia hetken hiljaa enne ku lähtee laulamaan. Sanoja en tosiaan muista kun jotain että ne ei saa koskaan toisia tai saa toista koskettaa.
Tai toinen Samuli Edelmanin duetto Levottomat
Eva ja Manu - Aika on
Jippu ja Samuli Edelmann - Pimeä onni
Säännöt rakkaudelle? On kyllä paljon vanhempi kuin puoli vuotta, ja pelkästään Anna laulaa.