Kissasi lempiherkku?
Mikä maistuu parhaiten? Meidän kisun lempiherkkuja on tietenkin ohuen ohuet kinkkusiivut ja Gourmet-ateriat!
Kommentit (27)
Schesir "valmisruat", mustista ja mirristä
Pahvi :( Tykkää se myös onneksi Portal 21:stä.
Kaupan ruoista herkkua (ja ainoaa kelpaavaa ruokaa) on sheban kalaruoat, niissä pienissä purkeissa ja gourmet -purkkiruoka, jossa on kalaa ja katkarapuja. Katkaravut, melkein kaikki kala tuoreena ja maustamaton uunissa valmistettu kana kelpaa myös.
Jostain syystä herkkua on myös maidoton maustamaton jogurtti.
Kuivattu kala ja kissanminttu makupaloina.
Sitten salaherkkuina lempparia on aivan kaikki mitä minä syön! Mitä tahansa jättää lautaselle tai lasiin, niin aivan varmasti on hävinnyt parempiin suihin ne. Myös pinaattineitto (niin kävi tänään).
Raaka silakka, jolta on pää katkaistu.
Latureiden piuhat ilmeisesti. Nimim. vituttaa.
Muovipussit, kissanvessan reunat, katkarapu & kaikki mihin voi kuolla
Meillä pojat sekoo jos ihminen syö jäätelöä tai rahkaa.
Katkaravut ja kaikki mitä paljaasta kädestäni saa nuoltua/purtua.
Mun äidin kissat on cheezburgerlolcatseja, varsinkin nuorempi versio. Jos joku tekee kaupan hampparista juustoversion cheddarsiivulla, se on heti messissä.:D
Mun omat kisut on niin pieniä, vasta täyttivät 6kk, etten ole uskaltanut vielä mitään ylimääräistä antaa, mitä nyt pari kertaa nuolaista sormenpäistä jotain niihin jäänyttä makua.
Kerran tosin kävivät uunipellille jääneitä lihapullia maistelemassa, mutta samaa intohimoa näissä ei vielä ole kuin äidin kissoissa. Ne käy hakemassa pelliltä herkut ja vie omaan piiloon.
Ja toisen bravuuri on tulla syömään voileipiä. Se kyllä yrittää kiivetä lautaselle, jos sitä ei oikeasti jo tönäise pois.:D
Silakka.