Onko tämä teistä ok vai ei?
Mieheni ei koskaan sano minusta mitään hyvää. Hän ei esim. koskaan kehu laittamaani ruokaa tai sano mitään positiivista mistään tekemästäni asiasta. Hön ei koskaan mainitse mitään luonteestani tai ulkonäöstäni. Oikeastaan asian voisi melkein tiivistää siihen, että hän ei puhu minusta ikinä mitään, mutta se olisi liioitteöua, koska kyllä hän joskus kritisoi. Viimeistä lausetta ei pidä tulkita niin, että hän suhtautyisi minuun lähtökohtaisesti negatiivisesti tai kritisoisi jatkuvasti, koska asia ei ole niin. Mutta oikeastaan hän ei muuten puhu minusta mitään.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:31"]
Eipä tuo oikein hyvältä kuulosta parisuhteessa. Miten itse suhtaudut mieheesi? Mitä jos kokeilisit lisätä näitä hyviä asioita suhtautumisessasi mieheen, huomaisiko mitään?
[/quote]
En enää sano hänestä juurikaan positiivisia asioita, enkä usko, että pystyisin aloittamaan sitä uudelleen. Joskus kyllä kehun häntä. Sillä ei ole ollut merkitystä, kehunko häntä vai en.
Ap
Surullista. Olisiko masentunut? Silloin ei jaksa mitään.
Mitä mies on sanonut, kun olet ottanut tämän ongelman puheeksi? Kai olet?? Ja ei, tämä EI ole ok.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:35"]
Surullista. Olisiko masentunut? Silloin ei jaksa mitään.
[/quote]
Ei ole ainakaan maininnut. Tämä on kyllä jatkunut koko suhteen ajan ihan alkuhuumanjälkeen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:36"]
Meillä on ihan samanlaista.
[/quote]
Eikö käykin itsetunnon päälle?
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:36"]
Mitä mies on sanonut, kun olet ottanut tämän ongelman puheeksi? Kai olet?? Ja ei, tämä EI ole ok.
[/quote]
Olen kyllä. Hän ei ymmärrä, miksi kukaan tarvitsee sellaista huomiointia.
Ap
Niin ja siis kerrottakoon nyt se, että mun mies ei ole mitenkään yrmeä tai muuten mulkkumainen ihminen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:38"]
Ap
[/quote]
Jos sinulle käy itsetunnon päälle, miksi kysyt otsikossa onko ok vai ei?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:42"]
Ap
[/quote]
[/quote]
Jotenkin mies on niin järkähtämättömästi sitä mieltä, että kehuminen/huomioiminen ei ole tarpeellista, että mulla on hämärtynyt se, mikä on normaalia ja mikä ei ja vaadinko liikaa.
Ap
En nyt ehdi kirjoittaa enempää, tulen lukemaan myöhemmin, jos jollakulla on jotain kommentoitavaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:42"]
Ap
[/quote]
[/quote]
Jotenkin mies on niin järkähtämättömästi sitä mieltä, että kehuminen/huomioiminen ei ole tarpeellista, että mulla on hämärtynyt se, mikä on normaalia ja mikä ei ja vaadinko liikaa.
Ap
[/quote]
Minä ainakin kaipaan kehuja ja huomiota. Pistäisin tuollaisen ukon kiertoon.
Eipä tuo oikein hyvältä kuulosta parisuhteessa. Miten itse suhtaudut mieheesi? Mitä jos kokeilisit lisätä näitä hyviä asioita suhtautumisessasi mieheen, huomaisiko mitään?