Olenko miehelle vain itsestäänselvyys?
Juteltiin miehen kanssa tinderissä aika epäsäännöllisesti noin 3 kk ennen näkemistä. Tokalla kerralla menin miehen luokse yöksi ja siitä lähtien ollaan nähty melkeen päivittäin kuukauden ajan kun olen miehen luona yötä usein. Seksiä meillä paljon, mutta muutaman kerran minä tai mies on ollut niin väsynyt ettei ole jaksanut ja se on ollut molemmille ihan ok.
Suurin ongelma tässä on mielestäni miehen itsekkyys. Ekaa kertaa kun menin yöksi mies pahoitteli kovasti että asunto oli kuin pommin jäljiltä. Nykyään asunto näyttää aina siltä ja hän ei enää jaksa edes välittää koska luulee sen olevan minulle ok. Tietenkään en ole asiasta maininnut, mutta koittanut vihjailla että pitäiskö noi vaatteet siirtää lattialta kaappiin. Kävelen/pyöräilen päivittäin 5 km matkan sinne ja mies ei oikeen tunnu arvostavan sitäkään että näen aika ison vaivan siinäkin koska ihan hyvin "voisin" yöpyä kotonakin.
Kolmanneksi se, että minä ehdotan aina aikaa millon tulisin (kyselen viestillä onko mies kotona että tulisin) Viimeksi odotin töiden jälkeen melkeen 2 tuntia kaupungilla kun hänen harrastuksen parissa oli mennyt vaan tunti ja käskin ilmoittaa kun voin tulla, mutta olen aika varma että mies unohti sillä kun saavuin hänen asunnolleen hän oli pelaamassa tietokoneella. Muutama muukin pikku juttu on tässä ollut josta itsekkyyden huomaa aika selkeästi, mutta niitä nyt en ala luettelemaan.
Eli siis suurin ongelma tässä on tämä, että mies pitää minua jotenkin itsestäänselvyytenä? Että kyllähän minä voin ihan hyvin 8 tuntisen työpäivän jälkeen odotella muutaman tunnin ja kyllähän minä sitten ehdotan milloin tulisin kun hän ei viitsi sitäkään tehdä.
Kuten sanoin, seksi toimii ja mielestäni kaikki muu on aivan ihanaa mutta tämä pikku asia pistää miettimään, että olenkohan tälle miehelle kuin ilmaa?
Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä? Ajattelin nyt että olisiko kauhean huono idea, että en tänään ehdottaisikaan sitä aikaa millon tulen vaan odottaisin että sieltä kuuluu jotain (jos kuuluu) vai pahentaisiko se vaan tilannetta?
Kommentit (15)
Mulle tulee ap:sta mieleen villivarsa, joka laukkaa heti kun mies viheltää! :-)
Miksi ihmeessä sä sen miehen luona ramppaat? Mies ei edes kutsu sua ja sä odottelet lähtökuopissa valmiina polkemaan miehen kämpille?
Olet säälittävä!
Anna miehen tehdä aloite seuraavaksi. Miksi et ole ikinä häntä pyytänyt luoksesi? Miehelle kelpaa säännöllinen seksi, ehkä muuta hän ei sinulta halua.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:48"]Miksi ihmeessä sä sen miehen luona ramppaat? Mies ei edes kutsu sua ja sä odottelet lähtökuopissa valmiina polkemaan miehen kämpille?
Olet säälittävä!
[/quote]
No säälittävää ehkä mutta meillä on tavallaan tämmönen sopimus että kun mulla on aamuvuoroja yleensä ja miehen asunto on työpaikkani lähellä niin yövyn sitten siellä. Mies kun ei ole tältä paikkakunnalta kotoisin niin pyrin olemaan siellä mahdollisimman paljon viikolla kun hän on viikonloppusin poissa.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:48"]Miksi ihmeessä sä sen miehen luona ramppaat? Mies ei edes kutsu sua ja sä odottelet lähtökuopissa valmiina polkemaan miehen kämpille?
Olet säälittävä!
[/quote]
No säälittävää ehkä mutta meillä on tavallaan tämmönen sopimus että kun mulla on aamuvuoroja yleensä ja miehen asunto on työpaikkani lähellä niin yövyn sitten siellä. Mies kun ei ole tältä paikkakunnalta kotoisin niin pyrin olemaan siellä mahdollisimman paljon viikolla kun hän on viikonloppusin poissa.
[/quote]
Missä hän on viikonloppuisin?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:48"]Miksi ihmeessä sä sen miehen luona ramppaat? Mies ei edes kutsu sua ja sä odottelet lähtökuopissa valmiina polkemaan miehen kämpille?
Olet säälittävä!
[/quote]
[/quote]
Missä hän on viikonloppuisin?
[/quote]
Vanhemmillaan kotikaupungissaan. Ei joka viikonloppu, mutta usein kun suurin osa hänen kavereista siellä ja perhe jne.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:48"]Miksi ihmeessä sä sen miehen luona ramppaat? Mies ei edes kutsu sua ja sä odottelet lähtökuopissa valmiina polkemaan miehen kämpille?
Olet säälittävä!
[/quote]
[/quote]
"Tavallaan tämmöinen sopimus". Haha. Anna kun mä arvaan, tämä sopimus oli sinun idea ja mies vain myönteli? Usko nyt vaan, mies ei halua tavata sua joka ilta, mutta ei kehtaa suoraankaan sanoa.
Missä on sun itsekunnioituksesi? Edelleenkin, miksi haluat tunkea kylään kutsumatta?
Et ole edes itsestäänselvyys vaan pelkkä pano joka vaan ilmestyy miehen läävään pantavaksi.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:48"]Miksi ihmeessä sä sen miehen luona ramppaat? Mies ei edes kutsu sua ja sä odottelet lähtökuopissa valmiina polkemaan miehen kämpille?
Olet säälittävä!
[/quote]
[/quote]
"Tavallaan tämmöinen sopimus". Haha. Anna kun mä arvaan, tämä sopimus oli sinun idea ja mies vain myönteli? Usko nyt vaan, mies ei halua tavata sua joka ilta, mutta ei kehtaa suoraankaan sanoa.
Missä on sun itsekunnioituksesi? Edelleenkin, miksi haluat tunkea kylään kutsumatta?
[/quote]
Itseasiassa ei. Aloin itse selaamaan meidän keskustelua ja mies itse sanoi että "sittenhän sun pitää tulla mun luo aina yöks" kun kerroin muuttavani kauemmaksi. = tämä aloite tuli häneltä.
Tai jossain keskustelun yhteydessä sanonut "olis parasta kuulla jos pääsisit tai haluaisit tulla yöks"
Voi olla totta toi et mies ei halua nähdä joka ilta, mutta itse antaa sitten aina vääriä signaaleja mulle kun aina sanoo kuinka kiva on nukkua mun kanssa.
Vaikutaa upealta tapaukselta tulevien lastenne isiksi. Vastuuntuntoinen ihminen jolla perusasiat kunnossa. NOT.-- 》vaihtoo!
M41
Eli sä olet panohani, ei tuo vakavlta suhteelta kuulosta
Pidä hiljaiseloa ja katso ottaako mies yhteyttä ja millä asenteella hän sen tekee. Seuraavaksi otat esille nuo asiat mitkä sua häiritsee. Kyllä miehen sunkin luokse pitäisi joskus tulla. Tuntuu, että hän ei jaksaisi nähdä vaivaa sun luokse tulemiseen.
Millä mielin tapailette? Oletteko puhuneet mitä haluatte tulevaisuudelta? Oletko varma, ettei mies nää sua vain vakipanona ja itse haluaisit enemmän?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:48"]Miksi ihmeessä sä sen miehen luona ramppaat? Mies ei edes kutsu sua ja sä odottelet lähtökuopissa valmiina polkemaan miehen kämpille?
Olet säälittävä!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Itseasiassa ei. Aloin itse selaamaan meidän keskustelua ja mies itse sanoi että "sittenhän sun pitää tulla mun luo aina yöks" kun kerroin muuttavani kauemmaksi. = tämä aloite tuli häneltä.
Tai jossain keskustelun yhteydessä sanonut "olis parasta kuulla jos pääsisit tai haluaisit tulla yöks"
Voi olla totta toi et mies ei halua nähdä joka ilta, mutta itse antaa sitten aina vääriä signaaleja mulle kun aina sanoo kuinka kiva on nukkua mun kanssa.
[/quote]
No, sun pitää kysyä häneltä missä mennään. Teettekö muuta, kuin panette ja nukutte? Onko mitään muuta yhteistä? Odottele, että mies ehdottaa tapaamista seuraavaksi.
Ei hän arvosta sinua. Älä ota yhteyttä.
Mahtaako olla nainen kotikaupungissa?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:48"]Miksi ihmeessä sä sen miehen luona ramppaat? Mies ei edes kutsu sua ja sä odottelet lähtökuopissa valmiina polkemaan miehen kämpille?
Olet säälittävä!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mies heittänyt puolihuolimattomasti läppää tms. ja sä luulet että toi on joku sopimus? Missä sun itsekunnioituksesi on?