Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kissoille kasvaa mahaan sellaiset röllöpussit vaikka olisivat hoikkia?

Vierailija
26.03.2015 |

Poikakissoille siis. Olen ihmetellyt tätä jo kauan, en tiedä onko pelkästään leikattujen kollien ongelma. Ystäväni kollilla on ihan hillitön röllömaha, siis siinä takajalkojen ja mahan välissä roikkuu ihan kuin sellaiset löysät makkarapussit.

Meidän joukukuussa kastroidulle kissallekin on alkanut kasvamaan röllömaha, vaikka on muuten tosi hoikka ja hyvässä kunnossa, ennen leikkausta oli ehkä vähän turhankin hoikka, kun ei oikein syönyt mitään.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos ihmisetkin olisivat nelinkontin kaikean aikaa, olisi painovoiman vaikutuksesta varmaan aika roikkuvat mahat ainakin miehillä ja osalla naisistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:02"]

http://pets.thenest.com/primordial-pouch-cats-11178.html

Ei ole siis läskiä

[/quote]Hyvä artikkeli, ei tartte enää syyllistää itseäni tosta palllukasta. Kiitti:))

Vierailija
4/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mä muuten naureskelin kans meidän kollikissan mahareppua tuossa yksi päivä. Kahdella nartulla ei moista ole mutta kollilla kylläkin. Kun se tosiaan ei ole läskiä vaan roikkuvaa ihoa tms.

Vierailija
5/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä väitän, että meidän poikakisulla on solidaarisuusmaha, koska tyttökisun maha jäi pentujen jälkeen vähän palleroksi. :3 (ne on äipään tullu, mullakin on tollanen maha)

Vierailija
6/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kollilla on myös. Ja se paheni, kun kissalla oli paha virtsatulehdus, ja kissa piti nesteyttää. Se neste laitettiin ihon alle, ja se löpsähti tietty tuohon pussiin. Ja mielestäni on nyt aiempa. Isompi. Mutta tärkeintä, että kissa selvisi.

Vierailija
7/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin leikatulla kollilla oli irtonahkaa mahassa. Nyt vasta, kaksi vuotta hänen poismenonsa jälkeen sain (kiitos AV:n) tietää, että se röllykkä on olemassa sisäelinten suojelemiseksi! Onhan se loogista nyt kun miettii. Hyvä ketju!

ww

Vierailija
8/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun poikakissalla ole. Leikkautettu alle puolivuotiaana ja on tosi hoikka kisu.

Vierailija
9/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, eikö kissasi siis treenaa? Mä kyllä patistaisin salille kiinteyttämään...

Vierailija
10/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meideän työillä on kanssa maharöllykät, toinen on oikeasti paksu mutta toinen hoikka. Molemmat steriloituja keski-ikäisiä ihanuuksia:)

Vierailija
11/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:21"]

Ei mun poikakissalla ole. Leikkautettu alle puolivuotiaana ja on tosi hoikka kisu.

[/quote]

Meillä poikakissa on tosi lihaksikas (eläinlääkärikin kehui sen lihaksia), leikattu 9 kk:n iässä. Siltikin hänellä on tuollainen pussi vaikka hän on tosi timmissä kunnossa ja painoa ei ole grammaakaan liikaa.

Vierailija
12/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei kissojen kuulu olla tosi hoikkia vaan mukavan pehmoisia ♥

Vierailija
13/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Jihaa, nyt taistellaan jopa kissojen painoista. Hienoa.

Vierailija
14/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin viestin asiattomaksi.

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:19"]

No kun ne on niin perseestä. Koira on parempi :3

[/quote]

Vierailija
15/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on alapeukun arvoinen, että kissani on hoikka. :D En todellakaan taistele kissani painolla, mutta se on mielestäni toki jokaisen lemmikinomistajan velvollisuus pitää lemmikki normaalipainoisena. Saan joka kerta eläinlääkärissä kehuja kissan optimaalisesta painosta ja hyvästä hoidosta. Näin soisin olevan jatkossakin.

Kumma, kun vain yhdenlaiset havainnot ovat niitä sallittuja. x) Kaipa minäkin saan mainita, ettei omalla kissallani ole röllöpussia.

Vierailija
16/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:28"]

[/quote]Jihaa, nyt taistellaan jopa kissojen painoista. Hienoa.

[/quote]

Joo, aikamme kuva.

Vierailija
17/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:30"]

Ilmoitin viestin asiattomaksi.

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:19"]

No kun ne on niin perseestä. Koira on parempi :3

[/quote]

[/quote]

Uli uli uli uli uuuuuuuuuuuu <3

Vierailija
18/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun leikatulla kohta 4v nartulla on myös mahapussi, semmoinen onton tuntuinen röllykkä :D ja hoikka tyttö on, ei ole koskaan ollutkaan  läski :)

Vierailija
19/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on laihoja läskejä. Jos laiha läski ihminenkin liikkuisi nelinkontin, niin hänelläkin rekkuisi maha.

Vierailija
20/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:32"]

Miksi se on alapeukun arvoinen, että kissani on hoikka. :D En todellakaan taistele kissani painolla, mutta se on mielestäni toki jokaisen lemmikinomistajan velvollisuus pitää lemmikki normaalipainoisena. Saan joka kerta eläinlääkärissä kehuja kissan optimaalisesta painosta ja hyvästä hoidosta. Näin soisin olevan jatkossakin.

Kumma, kun vain yhdenlaiset havainnot ovat niitä sallittuja. x) Kaipa minäkin saan mainita, ettei omalla kissallani ole röllöpussia.

[/quote]

koska vastauksesssasi annat olettaa, ettei kissallasi ole sitä siksi, koska on hoikka. Mun kissalla on, ja lääkäri on sanonut, että hiukan voisi saada lisää painoa. Siis voi olla pussilla, vaikka on hoikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme