Voisiko yh:t jättää varatut miehet rauhaan, kiitos!
Naapurissa asuu parikymppinen yh-mamma. Aina niin mielin kielin mun ukolle. Luulee kai että 4-kymppinen lapseton äijä hinkuu päästä leikkimään kotia hänen kanssa jos sattuu tarjoamaan apua remppahommissa. Tosi kiusallista katella sen mamman keimailua. Ukko itse sano kans ettei tosiaan ole kiinnostuni tästä mammasta kun kysäsin.
Kommentit (26)
Itse voisin mielelläni ottaa yhden yh-mamman itselleni :) Olisi yksi "uhka" vähemmän :)
-Sinkkumies21
Ei varmaan ole kiinnostunut :D Et tiedä mitä tapahtuu kun olet poissa.
Vaikea uskoa että 20 vuotta nuorempi nainen hinkuisi miestäsi perheeseensä :D. Kiusallista tässä on vaan nuo sinun miehen "remppa-apu" tarjoukset.
Yh:ta rakastaa kaikki. Harva haluaa ottaa lasta rasitteeksi.
Voisiko ne 4kymppiset varatut setämiehet keskittyä omiin vaimoihinsa ettei tarvitsisi ahdistua esimerkiksi leikkipuistossa kun tulevat lirkuttelemaan?
T. 22v yh-mamma
Kyllä se tuntuu enemmänkin olevan ihan toisinpäin eli ne varatut äijät meitä yksinhuoltajia ahdistelee...
Se on ikävä kyllä sillä tapaa että monet ukkomiehet tarjoavat " palveluksiaan " yh-äideille. Rassukkaa pitää auttaa kun on varmaan " puutteessa ".
Miehesi siis itse tarjosi hänelle remppa-apua. Taitaa hinku olla sun miehen suunnalta, nuori tyttö vaan kikattelee ikäiselleen kuuluvalla tavalla.
Muutuin itse yh:ksi muutama viikko sitten parin vuosikymmenen suhteen jälkeen. Nyt olen varmaan sitten kaikkien kulmakunnan mammojen kauhu, uskallankohan enää yhdenkään tuttun miehen kanssa edes puhua, saatika laskea leikkiä normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:41"]Voisiko ne 4kymppiset varatut setämiehet keskittyä omiin vaimoihinsa ettei tarvitsisi ahdistua esimerkiksi leikkipuistossa kun tulevat lirkuttelemaan?
T. 22v yh-mamma
[/quote]
Mitä jos ikäisesi tulisi juttelemaan? ;)
Jos ap on suhteestaan ja miehestään varma, niin miksi edes ärsyyntyä yh:n lirkuttelusta?
Ja hei, ap:n mieshän sanoi, ettei ole kyseisestä naisesta kiinnostunut... Puolisolleenhan sitä yleensähän myöntää asian suoralta kädeltä, jos pettämiset on mielessä, mihin viittaa remonttiavun tarjoaminen.
Haha :D Ei taida olla se nuori yh-mamma joka ahdistelee, vaan se sinun hyväntahtoinen ja avulias Remonttireiskasi.
Onneksi ei ole yhtään yksinhuoltajaa naapurustossa tai tuttavapiirissä muutenkaan. Taitaa parveilla vain tietyillä alueilla nämä yh:t, sellaisilla vähän edullisimmilla.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:41"]Voisiko ne 4kymppiset varatut setämiehet keskittyä omiin vaimoihinsa ettei tarvitsisi ahdistua esimerkiksi leikkipuistossa kun tulevat lirkuttelemaan? T. 22v yh-mamma [/quote] Mitä jos ikäisesi tulisi juttelemaan? ;)
[/quote]
Minusta on mukava jutella kaiken ikäisten miesten ja naisten kanssa. Ystäviä ja hyvän päivän puistotuttja ei ole koskaan liikaa. Mutta en kaipaa mitään muuta :)
Joskus asuin yhden pienen lapsen yh äitinä erään pariskunnan kanssa samassa talossa.
Täysin eri päädyissä, rivarissa siis.
Olin hieman pyöreä silloin ja pariskunta moikkaili iloisesti.
Aloitin kuntokuurin ja hoikistuin melkein 20 kiloa. Johan alkoi pariskunnan nainen sen mustamaalaamisen!
Lopetti moikkaamisen ja mieskään ei minua moikannut naisen aikana, yksin kylläkin.
Soitteli isännöitsijälle että meiltä kuuluu riitelyä öisin ja musiikkia huudatan!
Me mentiin lapsen kanssa molemmat yhdeksältä nukkumaan illalla ja stereoita en edes omistanut :D Televisiokin harvoin päällä.
Nainen vaati että jos en saa häätöä niin hän muuttaa pois :D Isännöitsijä kertoi minulle nämä. Uskoi kyllä onneksi minua.
Että kaikkea se mustasukkaisuus teettää!
En kylläkään ollut pätkääkään kiinnostunut hänen miehestään!
Moikka Ap! :)
Olen 25-vuotias, 5-vuotiaan tytön äiti. Olen ihan tavallinen nainen, vaikka yh olenkin. Valitettavan usein kuitenkin törmään siihen että varattujen, keski-ikäisten miesten vaimot luulevat että jotenkin vokottelen heidän miehiään. Ensinnäkin, toiset vain yksinkertaisesti ovat luonteeltaan sosiaalisia ja hyväntuulisia, siinä ei ole mitään henkilökohtaista. Toiseksi, harva nuori nainen haluaa miltei isänsä ikäisen miehen. Useimmiten se on juuri niin päin että se vanhempi mies haluaisi nuoremman naisen.
Oli miten oli, ole huoleti. Miehesi tuskin pääsee muuttamaan teidän naapurin katon alle, joten saat jatkossakin nauttia hänestä yksinoikeudella :). Jos kuitenkin haluat pelata varman päälle niin ala sinäkin kaveeraamaan sen teidän naapurin kanssa, sitten ainakin olet turvassa, kun eikös se niin mene että kavereiden miehiin ei kosketa ;). Mukavaa kevättä!
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:50"]Onneksi ei ole yhtään yksinhuoltajaa naapurustossa tai tuttavapiirissä muutenkaan. Taitaa parveilla vain tietyillä alueilla nämä yh:t, sellaisilla vähän edullisimmilla.[/quote] Onneksi? Ovatko niin kova uhka vai?
Ap:lle käsite "ystävällisyys" ei taida olla tuttu?
Todella surkea provo. On ollut täällä ennenkin.