Kirsi Salo vihanlietsoja ja joululauluhössöttäjät
Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Erotaan kirkosta, kun kyllä minä niin mieleni pahoitin kun en kirkon pihalle saanut kokoontua laulamaan!🙄
Mitä hemmetin väliä jollain joululauluilla? Näillä toimilla yritetään rajoittaa pandemiaa ja suojella heikompia, sairaita, vanhuksia, raskaana olevia jne. Emme "Me muut" ole peloissamme, vaan realisteja (ja järjissämme).
Ja puhuvat lämimmäisenrakkaudesta, mutta on vaan minä minä minä ja minun oikeudet. Kirsi Salo, kaikki ei ole perusterveitä eikä heistä sellaisia saa tekemälläkään eikä avantouinnilla! Heilläkin on silti OIKEUS elää.
Kommentit (32)
Some tekee jotkut ihmiset sekopäisiksi.
Olen oikeasti sitä mieltä että some-palveluista on paljon enemmän haittaa kuin hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en ymmärrä tästä mitään?
Kyse on Kirsi Salon Instagramista. Tuota soopaa jatkunut jo viikkoja ellei kuukausia. Lupasi pari viikkoa sitten hiljentyä joulun viettoon mutta sama sekoilu jatkuu.
Vihdin seurakunta on nyt hyökkäyksen kohteena, koska kirkon pihalle eisaanut kokoontua🤦
Kirsi haluaa elää kuin koko pandemiaa ei olisi. Se nyt vaan ei käy...
Mitä? Onko joku erehtynyt laulamaan Jeesuksesta joululauluillassa?
Miksei kirkon pihalla saa laulaa ap?
Kurkon juurikin pitäisi olla kaikkien puolella.
Vierailija kirjoitti:
Kurkon juurikin pitäisi olla kaikkien puolella.
Koska sivistysvaltiossa ollaan heikompien puolella, ei kaikkien puolella, eikä varsinkaan eletä viidakon lakien mukaan. Vahvat ja terveet pärjää rajoituksilla, että heikotkin saavat elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on Kirsi Salon Instagramista. Tuota soopaa jatkunut jo viikkoja ellei kuukausia. Lupasi pari viikkoa sitten hiljentyä joulun viettoon mutta sama sekoilu jatkuu.
Vihdin seurakunta on nyt hyökkäyksen kohteena, koska kirkon pihalle eisaanut kokoontua🤦
Kirsi haluaa elää kuin koko pandemiaa ei olisi. Se nyt vaan ei käy...[/quote
kirsi on ollut syvässä päädyssä jo pitkään..hihna luistaa
Sinä paraskin puhumaan aapee. Ihmisvihaaja.
Rauhoitu ap ja jätä Kirsi rauhaan
Kannattaako seurata, jos riepoo? Somessa voi valita itseään miellyttävän sisällön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkon juurikin pitäisi olla kaikkien puolella.Koska sivistysvaltiossa ollaan heikompien puolella, ei kaikkien puolella, eikä varsinkaan eletä viidakon lakien mukaan. Vahvat ja terveet pärjää rajoituksilla, että heikotkin saavat elää.
Miten heikot kirkon sisällä kärsii siitä jos muut laulaa ulkona?
Sivistysvaltiossa ei yleensä painosteta ihmisiä kuten esim. Helsingin piispa teki.
Vierailija kirjoitti:
Sinä paraskin puhumaan aapee. Ihmisvihaaja.
Nyt taisi osua joululauluhössöttäjään 😂😂😂😂 Sulle joululaulujen hoilaaminen tärkeämpää kuin ihmiset?
T. Aapee
En minäkään ole varmuudella "perusterve" ja siksi en rokotusta otakaan.
Esittelikö taas pebaa siinä instakuvassa?
Olen todennut, että harvoin on ollut niin kova hinku joillakin museoihin tai kirkon joululaulutilaisuuksiin kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi haluaa elää kuin koko pandemiaa ei olisi. Se nyt vaan ei käy...[/quote
kirsi on ollut syvässä päädyssä jo pitkään..hihna luistaa
kirsillä luistaa rintsikat ei hihna.
Toi Kirsi on ollut ihan sekopää jo pidemmän aikaa. Hihna luistaa ja lujaa. Oisko bipo?
On ollut mukana näissä koronavastaisissa foliohattujen mielenilmauksissa ja aiemmin yritti rahastaa jollain rakasta itseäsi-kursseilla.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako seurata, jos riepoo? Somessa voi valita itseään miellyttävän sisällön.
Tai ei lainkaan. Ainoat somejutskat, jossa minä olen mukana ovat vauva av ja Fragrantica. Ja tälläkään palstalla en avaa ketjuja, joiden otsikoista huomaan, että hullut ovat liikkeellä. Elämä on aikamoisen leppoisaa näin. 🙂
Täh?