Jalanjälkiä (isoja) terassilla, asun yksin..
Nousin aamulla ihan normaalisti, kävin koiran kanssa lenkillä, sen jälkeen suihku ja kaupassa käynti. Tämän jälkeen avasin makuuhuoneeni verhot ja aikeissa oli pedata sänky. Kuitenki jotenkin kiinnitin huomin terassin lumipeitteeseen. Siinä oli jalanjälkiä! :(
Isoja, ihan kuin saappaanjälkiä, ja askeleet pysähtyy ikkunan alle, ikään kuin olisi katsellut verhon läpi..
Kuitenkaan koira ei ole räkyttänyt yöllä, joten nyt karmii. En uskalla enää ulos astu katsoakseni mihin jäljet menee.. Apua...
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:39"]Selvä provo.
[/quote]
Niinhän sitä toivoisi.
Asutko rivi- vai omakotitalossa? Mietin että jos rivitalossa niin olisiko naapuri käynyt, jos sillä oli asiaa? :D en mä tiedä, aika pelottavaa... mutta kyllä sä uskallat käydä kattoon, jos joku tirkistelijä niin se on kyllä jo kaukana. Entä jos se kävi kun olitte lenkillä, siksi ei koira ollut räkyttämässä?
Ota koira mukaan ja mene katsomaan? Hanki makuuhuoneeseen verhot joista ei näy läpi? Voisiko olla mahdollista että joku on käynyt pällistelemässä kun olet ollut koiran kanssa lenkillä? Sen takia koira ei ole räkyttänyt?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:44"]Asutko rivi- vai omakotitalossa? Mietin että jos rivitalossa niin olisiko naapuri käynyt, jos sillä oli asiaa? :D en mä tiedä, aika pelottavaa... mutta kyllä sä uskallat käydä kattoon, jos joku tirkistelijä niin se on kyllä jo kaukana. Entä jos se kävi kun olitte lenkillä, siksi ei koira ollut räkyttämässä?
[/quote]
Rivitalossa asun, ja käytiin koiran kanssa lenkki tossa takapihan toisella puolen olevassa metsässä. Joten olisin nähnyt jos joku olis kävellyt. :|
Toki on voinu käydä sillon kun olin kaupassa, pelottaa siltikin.. :/
Ap
No mee nyt kattomaan! Ei siellä ketään enää ole. Ota se koira mukaan ja puhelin, näppäile vaikka valmiiksi siihen 112 jos se rauhoittaa.
t.5
Jos se on käynyt soittamassa ovikelloa sillä aikaa kun olit poissa, ja kun kukaan ei avannut niin mennyt kurkkaamaan ikkunasta onko ketään kotona? Tosi epämiellyttävää kyllä. Ota koira ja puhelin mukaan ja mene katsomaan mihin jäljet menee.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:48"]Jos se on käynyt soittamassa ovikelloa sillä aikaa kun olit poissa, ja kun kukaan ei avannut niin mennyt kurkkaamaan ikkunasta onko ketään kotona? Tosi epämiellyttävää kyllä. Ota koira ja puhelin mukaan ja mene katsomaan mihin jäljet menee.
[/quote]
Makuuhuoneen ikkuna on takapihalle, joten outoa että sinne on mennyt kurkkimaan. Keittiön ja olkkarin ikkunat on etupihalle päin, ja siellä ei lumessa näy askeleita.
Käyn nyt koiran kanssa tuolla takapihalla..
Ap
Kävin nyt koiran kanssa kattomassa, jäljet on tullut toisen naapurin pihan kautta mun terassile, ja jatkanut matkaa talon viertä pitkin (siinä kiviä, ei lunta) pois mun pihalta (mulla siis päätyasunto).
.
Otin ihan kuvankin ja yritän nyt laittaa sen nettiin.
Ap
Kyllä se on aina joku äklöukko, joka näyttää silminnähden epäilyttävältä. Samanlaisia riittää varmasti Suomen jokaiselle paikkakunnalle.
Olet se sama tyyppi joka muistaakseni viime vuonna kirjoitti kesämökillä käyneestä tunkeilijasta. Olit mennyt sinne poikakaverin kanssa ja tuttavapariskunta tuli ja kävittekö jossain syömässä tai tanssimassa tms. Tunkeilija oli muistaakseni käynyt mökissä sisälläkin. Soititte poliiseille. Sinä tärisit pelosta mökin sisällä viltin alla kun poikakaveri tarkisteli paikkoja poliisia odottellessa.
Samat apua-hönkäilyt ja liian monet pisteet lauseiden lopussa paljasti.
Ap tässä taas, yritin laittaa kuvaa aijaa.comiin jäljistä, mutta kuva ei jotenkin latautunut. :|
Seinänaapurilta kysyin että onko nähnyt ketään omalla takapihallaan, ei ollut, mutta jälkiä sielläkin oli muutamassa kohdassa.
Inhottaa mennä nukkumaan kun ei tiedä onko siellä oltu yöllä vai päivällä.
Ap
Älä puhu paskaa, ei jotenkin latautunut... :D Juujuu, röllihän tämä näköjään on
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 20:09"]Älä puhu paskaa, ei jotenkin latautunut... :D Juujuu, röllihän tämä näköjään on
[/quote]
Toisaalta, jos ap haluaisi saada aikaan hyvän provon, pistäisi hän kumisaappaat jalkaan ja jälkiä feikkaamaan! Mutta nähdäpä nyt vaivaa provon eteen..
Näitä nukkuvia naisia tuijottelevia hiippareita on meillä päin ollut myös. Liikkeellä. Eli tiedän tunteen. Onneksi yleensä vain haluavat katsella...Karmivaa silti.
Selvä provo.