Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksoten henkilöstö sai joululahjaksi yhden joulutortun. Pane paremmaksi! Mitä te saitte töistä?

Kommentit (436)

Vierailija
261/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa työtä ja palkkaa.

Vierailija
262/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e kuoharit + semmonen perus-joulukori mitä prismoissa pyörii, koko henkilöstölle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pikkujouluja, ei hyvinvointipäivää, ei joululahjoja, mutta TESsin päättyessä annettiin paska talon oma sopimus eteen allekirjoitettavaksi. Venyminen on loppunut minun osaltani tämän firman eteen. Siksi siis nytkin täällä.

Vierailija
264/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman huppari ja palkallinen vapaapäivä. Molemmat on mulle mieluisia. Työnantaja on sen verran hyvä firma että ilolla mainostan olevani siellä töissä. 

Vierailija
265/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti antoi työntekijöilleen postimerkkejä kiitokseksi.

Vierailija
266/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa töitä. Vaikka ilman mitään joululahjaa.

Vierailija
267/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä firman joululahjoja. Kuitenkin ovat aina jotain sellaista, mikä ei kaikille sovi: Alkoholia juopolle ja absolutistille, suklaata laihduttajalle ja karppaajalle, tai, kuten meillä viimeksi, joku iso saksalainen joulupullankäntty, jota esim. keliaakikko ei voi syödä. Salaattiottimet talouteen, jossa on astioita jo ihan tarpeeksi eikä niiden tyylikään miellyttänyt.

Parempi antaa kaikki liikenevä ihan palkkana vain, niin silloin voi jokainen hankkia jotain omien mieltymystensä mukaan.

Vierailija
268/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan saanut töistä mitään "joululahjoja". Yksityissektorilla yrityspalvelu- teollisuusyrityksissä ollut.

Vierailija
269/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Pääpomo toivotti yhteisessä sähköpostissa hyvää joulua...

Vierailija
270/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon töissä K-Supermarketissa, kauppias antoi 100e lahjakortin intersportiin ja kustanti pikkujoulut ruokineen ja juomineen. Paljon parempi kun entisten kauppiaiden herkkukassit tai viinipullot.

Vierailija
271/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virastossa töissä. Ei mitään.

Tai jos absurdit tulostavoitteet ensi vuodelle lasketaan, niin ne sitten.

On surkuhupaisaa, kun esimerkiksi täällä aina jauhetaan, että valtion duuni on suojatyöpaikka, jossa pyöritellään peukaloita ja räitään kattoon. Tervetuloa katsomaan nykypäivää. Ruohonjuuritason valvontatehtävissä tuo on niin kaukana totuudesta kuin olla voi.

Vierailija
272/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää julkisen puolen valitus verorahoilla saaduista lahjoista. Ei me yksityisellä saatu mitään.

Vierailija
273/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
274/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttavani joka toimii varastotyöntekijänä sai lahjaksi kirjan joka kertoo kyseisen firman/varaston historiasta.

Olen tainnut aikoinaan työskennellä samassa firmassa kun kaverisi.. :D

Vierailija
275/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhe joululahjaksi, on se mukavampi kun pyyhkeet joka viikko.

Vierailija
276/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon linkin.

Vierailija
277/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhe joululahjaksi, on se mukavampi kun pyyhkeet joka viikko.

Pyyhehän on harvinaisen hyvä joululahja. Tulee varmasti käyttöä.

Vierailija
278/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tarjoittiin rähmäpulla eli voipulla. Mieluumminen olisin ottanut joulutortun. t. ope

Vierailija
279/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kuulin työkaverilta. Tosin itse tapaturmaeläke määräaikainen joten jäin väliin. Mukava kun työnantaja muistaa työntekijöitä.

Vierailija
280/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 eurolla lisää liikuntaseteleitä.

Mun mielestä mitään joululahjoja ei pitäisi jakaa, kun ihan aina niistä joku pahoittaa mielensä ja katsoo vielä asialliseksi avautua asiasta vähintään työpaikalla, ja näköjään joskus myös julkisesti. Vai onko joku kuullut lahjasta, josta kaikki olisivat tykänneet?

Kyllä pitäisi ja isosti pitäisikin. Maailmalla jaetaan rahallisesti aika suuriakin joulubonuksia plus herkkukorit päälle. Jopa Venäjällä ja Baltian maissa. Täällä saa käytännön työntekijät mauttomia torttuja samalla kun johto saa ilmaista hyvää sylintäydeltä.

Monesti he keitä ei viitsitä edes joululahjalla muistaa saavat viettää joulun vielä töissä.

Tästä joku villatakkiin kääriytynyt konttorityöntekijä kehtaa vielä näpäytellä ettei mikään koskaan kelpaa. Juu ei kelpaa!

Useammassakin kansainvälisessä yhtiössä työskennellessä voin kertoa, että aika ruusuinen kuva sinulla on siitä, mitä "maailmalla" tapahtuu. Samoin taitaa olla vähän turhan negatiivinen kuva siitä miten meillä toimitaan. Omat työnantajani ovat kyllä jakaneet tasan samanlaiset lahjat toimitusjohtajasta duunariin.

Useamman vuoden Siriuksessa työskennelleenä, me saatiin meteori, per lärvi.

Huomaatteko, kateelliset, minä, minä, minä, täällä Siriuksessa.

Siriuksessa myös meidän kv-firma seuraa Vauvapalstaa 24/7.