Eksoten henkilöstö sai joululahjaksi yhden joulutortun. Pane paremmaksi! Mitä te saitte töistä?
Kommentit (436)
Paketin servettejä. :D
En kyllä ole lahjojen perään, enkä odota mitään extraa kunhan palkka maksetaan sovitusti. Olin siis ihan iloinen servettipaketistani.
Voi voi miten pieni ja vaatimaton lahja! YÖKS!
Kerran sain firman kynän ja avainnauhan, muuten en ole koskaan saanut mitään. Olen työskennellyt 15 vuotta kahdessa isossa pörssiyrityksessä ja yliopistolla.
Ajatella, ja vielä näin lähellä Joulua!
Oliko joulutorin täytteessä karvoja?
Missä ne kunnon Joulumuistamiset? Miksei enään juhlistetaan sitä että Jeesus kuoli puolestamme ristillä Beetheleemissä?
Mä olin liki kymmenen vuotta suuren kauppaketjun palveluksessa ja joka joulu lahjaksi tuli paistinpannu. Jaa taidettiin yhtenä jouluna saada Marimekon pyyhe. Mut ihan kiva oli jaella eteenpäin noita paistinpannuja, en tarvii kymmentä 😂
Miksi ihmeessä roikutte töissä julkisella?
Miksi teille on pakkomielle ja aino mahdollinen paikka olla julkisella?
Jos haluaa palkkaa ja etuuksia tulee mennä yksityiselle.
Se on oma valinta se.
Itse olen ollut molemmissa ja yksityinen on paljon parempi ja joustavampi työpaikka.
Julkinen sektori on,
Jäykkä
Sosialistinen
Brezneviläinen
Tehoton
Kallis
Wanhanaikainen
7o lukulainen
Byrokraattinen
Hierarkinen
Valinta on sinun!
Olen ollut isoissa kansainvälisissä yrityksissä töissä (esim Nokia) eikä niissä ole lahjoja jaettu koskaan ellei oma esimies ole jotain omasta pussistaan ostanut tai asiakkaat tuoneet.
Joululounas on saatu ja joulupuuro joissain
Kesällä tuli 9000€ tuotantopalkkio. Joululahjaa ei tule. Paska työnantaja.
Saiskin edes sen joulutortun. Ei me mitään saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Firman omistaja = pomo on kunnon Grinch, inhoaa joulua ja marraskuusta lähtien valittaa ja huokailee että olis jo tammikuu. Lomilla ei pyhien välissä olla, ettei kukaan vaan pääse viettämään aikaa perheensä kanssa. Koska pomokaan ei viihdy perheensä kanssa, sitten välipäivät istumme ihmettelemässä huopatossutehtaalla... 23. päivä kun suljetaan ei edes toivota jouluja.
Kuulostaa aika kamalalta suoraan sanottuna. :D
Siis että joku yksityinen yrittäjä haluaa maksaa työntekijöille välipäivinä ihan käypää valuuttaa siitä, että nämä istuu tyhjässä hallissa villasukat pöydällä, syö konvehteja ja pelaa kännykällä jotain Fruit Ninjaa tjsp.?
Se varmaan oikeasti vihaa Joulua kuollakseen! :D
Totta, inhoaa täysin. Meidän ala on sellainen, että yksityisasiakasvirta tyrehtyy ihan täysin tällaisiksi välipäiviksi, lisäksi yhteistyökumppanit (yrityspuoli) ovat kaikki lähtöjään lomilla / suljettuna välipäivät. Mutta ei meillä! Syyksi sanoo että sitähän ei tiedä jos vaikka tulisikin jonkin lainen ruuhka, niin ei auta olla ovet suljettuna vaan valmiina paikalla. Sen verran pieni yheisö kyseessä, että tiedän että hänellä on mukava puoliso sekä kaksi alaikäistä lasta - mutta eipä vaan kiinnostele viettää aikaa kotona vaan pitää pyöriä täällä toimipisteessä.
Joskus aikoinaan saatiin Joululahjaksi potkut
töistä.
Yhtenä vuonna Essote tarjosi joulupuuron työntekijöilleen isolla rummutuksella. Aamuvuoron jälkeen lähdettiin työkaverin kanssa paikalle. Puuro oli jo loppu, mutta saatiin kuitenkin kahvinjämät ja kuivunut joulutorttu. Hieno homma oli.
Firman logolla varustetun maskin 🤦♀️. Mieluummin olisin ottanut joulutortun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Tai tarjosi työnantaja jouluaterian mutta vastapainoksi en saanut siltä päivältä ateriaetua, menetin vajaa neljä euroa. Eli maksoin sen verran työantajan "ilmaisesta" joululounaasta.
t. varhaiskasvatuksen lastenhoitaja
Eikös johtaja voi ilmoittaa palkkoihin tosta, että sitä ei peritä? Mun mielestä meillä näin.
Ai mitä ei peritä? Et taida ymmärtää miten ateriaetu menee? Ateriaetua ei makseta jos ei syö valvonta-ateriaa, tällöin työnantajan tarjoama lounas on periaatteessa ilmainen mutta koska siltä päivältä menettää neljän euron ateriaedun joka maksetaan palkan päälle, joutuukin itseasiassa "maksamaan" siitä joululounaasta.
Kokoontaitettava kierrätysmatskusta tehty ostoskassi, mahtuu taitettuna kätevästi taskuun. Koko tiimille samanlainen.
Entiseltä työnantajalta tuli aina ruma, geneerinen joulukortti. Kyseinen firma ei kyllä muutenkaan arvostanut työntekijöitään koskaan. Ihan syystä siis entinen.
Olin töissä firmassa, missä meitä työntekijöitä oli kolme, Vain yksi sai joulumuistamiset, eikä pelkästään itselleen, vaan myös vaimolle ja kolmelle lapselleen.
Ei tu tervehdyksiä, lahjoja eikä joulutorttuja. Ei koskaan mitään. Johtuu varmaan siitä, että olen vasta 30 vuotta talossa ollut.