Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksoten henkilöstö sai joululahjaksi yhden joulutortun. Pane paremmaksi! Mitä te saitte töistä?

Kommentit (436)

Vierailija
221/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tu tervehdyksiä, lahjoja eikä joulutorttuja. Ei koskaan mitään. Johtuu varmaan siitä, että olen vasta 30 vuotta talossa ollut.

Vierailija
222/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketin servettejä. :D

En kyllä ole lahjojen perään, enkä odota mitään extraa kunhan palkka maksetaan sovitusti. Olin siis ihan iloinen servettipaketistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi miten pieni ja vaatimaton lahja! YÖKS!

Vierailija
224/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain firman kynän ja avainnauhan, muuten en ole koskaan saanut mitään. Olen työskennellyt 15 vuotta kahdessa isossa pörssiyrityksessä ja yliopistolla.

Vierailija
225/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, ja vielä näin lähellä Joulua!

Vierailija
226/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joulutorin täytteessä karvoja?

Vierailija
227/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne kunnon Joulumuistamiset? Miksei enään juhlistetaan sitä että Jeesus kuoli puolestamme ristillä Beetheleemissä?

Vierailija
228/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin liki kymmenen vuotta suuren kauppaketjun palveluksessa ja joka joulu lahjaksi tuli paistinpannu. Jaa taidettiin yhtenä jouluna saada Marimekon pyyhe. Mut ihan kiva oli jaella eteenpäin noita paistinpannuja, en tarvii kymmentä 😂

Vierailija
229/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä roikutte töissä julkisella?

Miksi teille on pakkomielle ja aino mahdollinen paikka olla julkisella?

Jos haluaa palkkaa ja etuuksia tulee mennä yksityiselle.

Se on oma valinta se.

Itse olen ollut molemmissa ja yksityinen on paljon parempi ja joustavampi työpaikka.

Julkinen sektori on,

Jäykkä

Sosialistinen

Brezneviläinen

Tehoton

Kallis

Wanhanaikainen

7o lukulainen

Byrokraattinen

Hierarkinen

Valinta on sinun!

Vierailija
230/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut isoissa kansainvälisissä yrityksissä töissä (esim Nokia) eikä niissä ole lahjoja jaettu koskaan ellei oma esimies ole jotain omasta pussistaan ostanut tai asiakkaat tuoneet. 

Joululounas on saatu ja joulupuuro joissain

Vierailija
231/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tuli 9000€ tuotantopalkkio. Joululahjaa ei tule. Paska työnantaja.

Vierailija
232/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskin edes sen joulutortun. Ei me mitään saada.

Vierailija
233/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Firman omistaja = pomo on kunnon Grinch, inhoaa joulua ja marraskuusta lähtien valittaa ja huokailee että olis jo tammikuu. Lomilla ei pyhien välissä olla, ettei kukaan vaan pääse viettämään aikaa perheensä kanssa. Koska pomokaan ei viihdy perheensä kanssa, sitten välipäivät istumme ihmettelemässä huopatossutehtaalla... 23. päivä kun suljetaan ei edes toivota jouluja.

Kuulostaa aika kamalalta suoraan sanottuna. :D

Siis että joku yksityinen yrittäjä haluaa maksaa työntekijöille välipäivinä ihan käypää valuuttaa siitä, että nämä istuu tyhjässä hallissa villasukat pöydällä, syö konvehteja ja pelaa kännykällä jotain Fruit Ninjaa tjsp.?

Se varmaan oikeasti vihaa Joulua kuollakseen! :D

Totta, inhoaa täysin. Meidän ala on sellainen, että yksityisasiakasvirta tyrehtyy ihan täysin tällaisiksi välipäiviksi, lisäksi yhteistyökumppanit (yrityspuoli) ovat kaikki lähtöjään lomilla / suljettuna välipäivät. Mutta ei meillä! Syyksi sanoo että sitähän ei tiedä jos vaikka tulisikin jonkin lainen ruuhka, niin ei auta olla ovet suljettuna vaan valmiina paikalla. Sen verran pieni yheisö kyseessä, että tiedän että hänellä on mukava puoliso sekä kaksi alaikäistä lasta - mutta eipä vaan kiinnostele viettää aikaa kotona vaan pitää pyöriä täällä toimipisteessä.

Vierailija
234/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan saatiin Joululahjaksi potkut

töistä.

Vierailija
235/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä vuonna Essote tarjosi joulupuuron työntekijöilleen isolla rummutuksella. Aamuvuoron jälkeen lähdettiin työkaverin kanssa paikalle. Puuro oli jo loppu, mutta saatiin kuitenkin kahvinjämät ja kuivunut joulutorttu. Hieno homma oli.

Vierailija
236/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman logolla varustetun maskin 🤦‍♀️. Mieluummin olisin ottanut joulutortun.

Vierailija
237/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Tai tarjosi työnantaja jouluaterian mutta vastapainoksi en saanut siltä päivältä ateriaetua, menetin vajaa neljä euroa. Eli maksoin sen verran työantajan "ilmaisesta" joululounaasta.

t. varhaiskasvatuksen lastenhoitaja

Eikös johtaja voi ilmoittaa palkkoihin tosta, että sitä ei peritä? Mun mielestä meillä näin.

Ai mitä ei peritä? Et taida ymmärtää miten ateriaetu menee? Ateriaetua ei makseta jos ei syö valvonta-ateriaa, tällöin työnantajan tarjoama lounas on periaatteessa ilmainen mutta koska siltä päivältä menettää neljän euron ateriaedun joka maksetaan palkan päälle, joutuukin itseasiassa "maksamaan" siitä joululounaasta.

Vierailija
238/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoontaitettava kierrätysmatskusta tehty ostoskassi, mahtuu taitettuna kätevästi taskuun. Koko tiimille samanlainen.

Vierailija
239/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiseltä työnantajalta tuli aina ruma, geneerinen joulukortti. Kyseinen firma ei kyllä muutenkaan arvostanut työntekijöitään koskaan. Ihan syystä siis entinen.

Vierailija
240/436 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä firmassa, missä meitä työntekijöitä oli kolme, Vain yksi sai joulumuistamiset, eikä pelkästään itselleen, vaan myös vaimolle ja kolmelle lapselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme