Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kunnossa kauppakeskus Kampin wc:t?

Vierailija
26.03.2015 |

Tulen kaukoliikenteen bussilla ja hätä on varmaan kamala kun matka kestää monta tuntia ja jos en viitsi käydä bussin vessassa. Onko siinä K-kerroksessa vessat minkälaiset?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin ne oli ihan kauheessa kunnossa. Vessanpöntössä oli kakkainen raamattu. Kannattaa käydä esim. Sokoksen tai tennispalatsin vessassa mielummin.

Vierailija
2/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin en muista kerrosta, kolmas? On lasten leikkipaikka ja siellä hyvät vessat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolmas kerros vaan ylin, jossa on nuorisokauppoja, oisko viides. Tarvitaan euron kolikko oven avaamiseen. Ihan siistejä ovat.

Vierailija
4/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alin kerros (missä anttila ym.) ainakin kauheassa kunnossa vaikka ovat maksulliset. En mene enää ikinä.

Vierailija
5/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... Onkos ravintoloilla esim Hesburgerilla tai Picnicillä omia vessoja vai saako noista ravintoloista sen poletin ja joutuu käymään noissa epäsiisteissä vessoissa? En voi lähteä sokkarille kun koira on mukana (vai voinko?) enkä lastenhoitohuoneeseen. Lisäksi bussi tulee niin aikaisin (klo 7) ettei kaikki paikat ole vielä aukikaan. 

Vierailija
6/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vitoskerroksen wc:hen. Maksaa euron.

Vierailija
7/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran yritin mennä siihen alakerroksessa olevaan vessaan, mutta koko vessa käytävä jo haisi aivan kuselta, joten jätinpä menemättä. miten tuommoinen on edes mahdollista? missään muussa kauppakeskuksessa en ole törmännyt vastaavaan.. 

Vierailija
8/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:06"]Kampin en muista kerrosta, kolmas? On lasten leikkipaikka ja siellä hyvät vessat
[/quote]
Eikä ole! Kävin siellä ekaa kertaa vauvani kanssa 3 pv sitten. Siis hyi! Vesssat haisivat kuselle, mikro oli räjähtänyt ja kaikki lasten puiset lelut olivat mustan mömmön peitossa. Vessassa ei ollut saippuaa.

Äitini oli ollut siellä minua aiemmin ja kertoi, että siivooja oli käynyt juuri ennen tuloani :D Jes, taisi olla aika nopea visiitti hänellä.

Vierailija
9/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:06"]Kampin en muista kerrosta, kolmas? On lasten leikkipaikka ja siellä hyvät vessat
[/quote]
Eikä ole! Kävin siellä ekaa kertaa vauvani kanssa 3 pv sitten. Siis hyi! Vesssat haisivat kuselle, mikro oli räjähtänyt ja kaikki lasten puiset lelut olivat mustan mömmön peitossa. Vessassa ei ollut saippuaa.

Äitini oli ollut siellä minua aiemmin ja kertoi, että siivooja oli käynyt juuri ennen tuloani :D Jes, taisi olla aika nopea visiitti hänellä.
[/quote]
No ilmeisesti muuttuneet viime käynniltä.

Vierailija
10/14 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole likaiset vessat! Ne ovat hyvät, vaikka ovatkin yhden euron. Ainaki itse olen saanut hyvän kokemuksn kyseisestä paikasta ja olen käynyt aika useasti minun kaverini kanssa siellä. Siistit ja hyväntuoksuiset vessat ja kaunis koko kauppa. Uudet pytyt löytyvät sivustosta https://www.vessutfornikli.com

Vierailija
11/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida, kun eilen tuli kiire vessaan ja onneksi olin kuullut, että Kampin kauppakeskuksessa on vessa, että nykyisin 5.kerroksessa on todella tilava ilmainen wc (miehille ja naisille omat). Niin isot tilat, ettei varmasti joudu ruuhka-aikaankaan jonottamaan.

Vierailija
12/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida, kun eilen tuli kiire vessaan ja onneksi olin kuullut, että Kampin kauppakeskuksessa on vessa, että nykyisin 5.kerroksessa on todella tilava ilmainen wc (miehille ja naisille omat). Niin isot tilat, ettei varmasti joudu ruuhka-aikaankaan jonottamaan.

Totta, näin vatsaongelmaisena miehenä arvostan sitä, että miehillekin on kunnolla wc-koppeja eikä vain yhtä pisoaarien lisäksi. En ole varmaan koskaan nähnyt niin tilavaa vessaa.

Vierailija
13/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut hirveä haju ja jarrujäljet pöntössä, kun olen siellä käynyt

Vierailija
14/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko siellä useampia vessoja. Aikoinaan oli 2.kerroksessa (vai onko se 3.?) maksullinen, joka muuttui maksuttomaksi (ja epäsiistiksi) ja nyt taitaa koko wc olla poistettu. Ja joskus kauan aikaa sitten lähellä Matkahuoltoa (?) oli joitakin aika alkeellisia vessoja, lieneekö niitäkään enää. No 5.kerroksessa ainakin on vessa ja se on siis ilmainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan